H μεγάλη επιστροφή της μοναδικής Lamborghini Μiura SVR (pics & vid)

Gazzetta team
H μεγάλη επιστροφή της μοναδικής Lamborghini Μiura SVR (pics & vid)
To τμήμα ιστορικών μοντέλων της Lamborghini αναπαλαίωσε τη μία και μοναδική Miura SVR, που ήταν ειδική παραγγελία ενός πελάτη της και το αποτέλεσμα συναρπάζει!

Η Lamborghini έχει κατασκευάσει μερικά από τα συναρπαστικότερα αυτοκίνητα στην ιστορία των τεσσάρων τροχών, άρα είναι εξαιρετικά αμφιλεγόμενη οποιαδήποτε προσπάθεια αναζήτησης του ωραιότερου μοντέλου ανάμεσά τους. Ωστόσο η μία και μοναδική Miura SVR θα μπορούσε να διεκδικήσει με μεγάλες αξιώσεις τον συγκεκριμένο τίτλο, αν γινόταν κάποτε ένας τέτοιος διαγωνισμός. Σε κάθε περίπτωση, ο ίδιος ο Ιταλός κατασκευαστής περιγράφει την SVR ως «μία από τις συναρπαστικότερες Lamborghini, που κατασκευάστηκαν ποτέ», γι αυτό και το τμήμα κλασικών αυτοκινήτων Polo Storico της μάρκας με σήμα τον ταύρο προχώρησε στην αναπαλαίωσή της.

Μουντιάλ με πριμ 5%*, ακόμα καλύτερες αποδόσεις και 300+ ειδικά στοιχήματα! (21+) * Ισχύουν Οροι και Προϋποθέσεις

Όλα ξεκίνησαν το 1968 με την παράδοση μίας «κανονικής» πράσινης Miura S με μαύρο δερμάτινο σαλόνι σε έναν έμπορο της μάρκας στο Τορίνο. Το αυτοκίνητο άλλαξε σε σύντομο διάστημα οκτώ φορές ιδιοκτήτη και τελικά κατέληξε στον Γερμανό Χάιντς Στράμπερ, που έδωσε την εντολή στη Lamborghini να το μετατρέψει στην ειδική έκδοση SVR, σύμφωνα με τις προσωπικές του επιθυμίες.

Στην ουσία, η SVR αποτελεί μία ακόμη πιο ακραία εκδοχή της –ήδη σκληροπυρηνικής- Miura SVJ, που είχε εξελιχθεί από τον τότε δοκιμαστή της Lamborghini, Μπομπ Γουάλας. Το πρωτότυπο καταστράφηκε σε ένα ατύχημα, αργότερα όμως κατασκευάστηκαν μερικά τέτοια μοντέλα κατόπιν παραγγελίας ενδιαφερόμενων πελατών.

Ωστόσο ο Στράμπερ ήθελε κάτι ακόμη πιο hardcore και έτσι προέκυψε η SVR, για τη μετατροπή της οποίας απαιτήθηκαν 19 ολόκληροι μήνες, στη διάρκεια των οποίων φαίνεται ότι ο Γερμανός άλλαξε γνώμη. Ετσι, μόλις ολοκληρώθηκε η κατασκευή της –κόκκινης πλέον- SVR, την πούλησε σε έναν ενδιαφερόμενο από την Ιαπωνία, όπου παρέμεινε για τέσσερις δεκαετίες. Μάλιστα το συγκεκριμένο αυτοκίνητο χρησίμευσε ως πηγή έμπνευσης για τη σειρά κόμικ ‘’Circuit Wolf΄΄ και πάνω σε αυτό βασίστηκε το μοντέλο σε κλίμακα 1 προς 18 της ιαπωνικής εταιρείας παιχνιδιών, Kyosho.

Όπως ανέφερε ο διευθυντής του τμήματος Polo Storico, Πάολο Γκαμπριέλι, «η πλήρης αναπαλαίωση ήταν πολύ απαιτητική, επειδή το όχημα έφτασε στη Σάντα Αγκάτα λυμένο, με όλα τα κομμάτια μεν, αλλά και με πολυάριθμες μετατροπές. Στο πλαίσιο της αναπαλαίωσης παρεκκλίναμε από τις πρωτότυπες προδιαγραφές κατόπιν επιθυμίας του πελάτη, που ζήτησε να τοποθετηθούν ζώνες ασφαλείας τεσσάρων σημείων, ανατομικά καθίσματα και ένα αφαιρούμενο ρόμπαρ, το οποίο να εγγυάται υψηλά επίπεδα ασφαλείας στις σχεδιαζόμενες συμμετοχές σε αγώνες».

Τα καλά νέα –και αυτό που ενδιαφέρει όλους τους φίλους των ιδιαίτερων αυτοκινήτων- είναι πάντως η επιστροφή της Miura με αριθμό πλαισίου 3781, αριθμό κινητήρα 2.511 και αριθμό αμαξώματος 383!

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!