Η VW θα αλλάξει λογότυπο

Gazzetta team
Η VW θα αλλάξει λογότυπο
Η VW θέλει να μετατραπεί σε μια σύγχρονη φίρμα ηλεκτρικών αυτοκινήτων και για αυτό σκοπεύει να αλλάξει και το λογότυπό της το 2019.

Απεταξάμην οτιδήποτε μπορεί να σχετίζει την Volkswagen με το dieselgate επιθυμούν στη Γερμανία και στο πλαίσιο αυτό εντάσσεται και η πρόθεση για αλλαγή ακόμη και του λογοτύπου της εταιρείας. Το λογότυπο της Volkswagen διαφοροποιήθηκε τελευταία φορά το 2012. Ο τότε εκσυγχρονισμός του αφορούσε μια πιο τρισδιάστατη απεικόνιση του γνωστού σήματος της εταιρείας, το οποίο γενικώς από το τέλος του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου και έπειτα δεν έχει αλλάξει δραματικά.

Παρόλα αυτά όπως ανακοίνωσε ο Γιόχεν Σένγκπιελ, επικεφαλής εμπορικός διευθυντής της εταιρείας δεν είναι μόνο το dieselgate που επιβάλει το rebranding της VW. Το γεγονός πως η εταιρεία θα επενδύσει τα επόμενα χρόνια 20 δισεκατομμύρια Ευρώ στα ηλεκτρικά της μοντέλα με στόχο να παρουσιάσει μια γκάμα πλήρη από τέτοια, χρειάζεται μια φρέσκια προσέγγιση.

Με το νέο λογότυπο η VW θα αξιοποιήσει και θα στοχεύσει και τα social media, καθώς και τις πλατφόρμες των κινητών μέσω των οποίων θα υπάρχει ολοένα και μεγαλύτερη επαφή με το κοινό τα προσεχή χρόνια. Το πιο ενδιαφέρον πάντως είναι η παραδοχή πως η φίρμα έχει χάσει την ταυτότητά της και την ικανότητα να προκαλεί συγκίνηση στους υποψήφιους αγοραστές.

Αυτό παραδέχτηκε ο Σένγκπιελ και τόνισε: «Θέλουμε ο κόσμος να μας βλέπει ευχάριστα και πρέπει να γίνουμε πιο πολύχρωμοι».

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!