Tα μαρτύρια ενός SEAT πριν βγει στην παραγωγή (pics & vid)

Gazzetta team
Tα μαρτύρια ενός SEAT πριν βγει στην παραγωγή (pics & vid)
Κάθε χρόνο περίπου 90 αυτοκίνητα της Seat περνούν τις πιο εξαντλητικές χειμερινές δοκιμές προκειμένου να διασφαλιστεί η λειτουργία τους υπό οποιεσδήποτε συνθήκες.

Σε θερμοκρασίες που φτάνουν τους 35 βαθμούς Κελσίου, υπό το μηδέν, δοκιμάζονται τα αυτοκίνητα της Seat σε περιοχή κοντά στον Αρκτικό Κύκλο. Πρόσφατο παράδειγμα ήταν το Seat Ateca FR, το οποίο υποβλήθηκε στις 5 δοκιμασίες που διασφαλίζουν τη σωστή λειτουργία του και είναι απαραίτητες ώστε τα μοντέλα της Seat να περάσουν στην παραγωγή.

Δοκιμασία σταθερότητας. Η δοκιμή αυτή αφορά στην ουσία του σύστημα υποβοήθησης ευστάθειας του οχήματος. Σε παγωμένη λίμνη έχει χαραχτεί κυκλική διαδρομή σε λειασμένο πάγο ώστε το αυτοκίνητο να γλιστράει. Το ηλεκτρονικό σύστημα διορθώνει την πορεία του οχήματος και η λειτουργία του ελέγχεται.

Δοκιμασία φρεναρίσματος. Το σύστημα ABS δοκιμάζεται σε δύο διαφορετικές επιφάνειες 200 μέτρων. Η μία θερμαίνεται ώστε ο πάγος να λιώνει, η άλλη ψύχεται ώστε ο πάγος να διατηρείται. Το σύστημα πέδησης δοκιμάζεται σε extreme συνθήκες.

Δοκιμασία αναπνοής. Σε αυτή τη δοκιμασία εξετάζεται το φίλτρο αέρα του κινητήρα. Απαιτούνται δύο αυτοκίνητα που κινούνται σε διάταξη. Το εμπρός προκαλεί ένα σύννεφο χιονιού ώστε το πίσω να το δέχεται όλο αυτό και να ελέγχεται πως αντιδρά ο κινητήρας σε αυτές τις συνθήκες.

Δοκιμασία θορύβου. Λόγω των πολύ χαμηλών θερμοκρασιών διάφορα εξαρτήματα του αυτοκινήτου ενδέχεται να μην εφάπτονται όπως πρέπει με άλλα και να προκαλούν θορύβους. Στη δοκιμασία θορύβου ο οδηγός συνήθως, μαζί με έναν ακόμη τεχνικό κινούνται σε μια απόσταση 30 μέτρων με ταχύτητα μεταξύ 20 και 30 χλμ./ώρα. Αυτό το κάνουν πολλές φορές για να ελέγξουν την κατάσταση του αυτοκινήτου.

30.000 χλμ. εξαντλητικής χρήσης. Τα συνολικά χιλιόμετρα που καλύπτουν τα αυτοκίνητα της Seat κατά τις δοκιμές τους πριν βγουν στην παραγωγή αγγίζουν τα 150.000 χλμ. 30.000 από αυτά είναι στις πολικές θερμοκρασίες του Αρκτικού Κύκλου. Τα συστήματα που υπάρχουν στο αυτοκίνητο καταγράφουν τα πάντα και αργότερα αναλύονται από τους τεχνικούς της εταιρείας.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!