Βενζινοκινητήρας με κατανάλωση... ντίζελ για το VW Golf

Gazzetta team
Βενζινοκινητήρας με κατανάλωση... ντίζελ για το VW Golf
Μια νέα έκδοση του μικρομεσαίου Volkswagen έρχεται για να δώσει λύση σε εκείνους που προτιμούν τους βενζινοκινητήρες, αλλά δελεάζονται από την οικονομία του «πετρελαίου».

Ο νέος βενζινοκινητήρας 1.5 TSI Evo έχει τοποθετηθεί στο Volkswagen Golf από τότε που το μοντέλο ανανεώθηκε για τελευταία φορά, όμως τώρα θα διατίθεται και σε μια νέα εκδοχή.

Πρόκειται για την Bluemotion που βασίζεται στην παραλλαγή των 130 ίππων και διαθέτει ενεργό σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων (ACT) σε χαμηλό φορτίο γκαζιού και μικρές απαιτήσεις ισχύος, με αποτέλεσμα ακόμη καλύτερη οικονομία καυσίμου.

Επίσης, συνοδεύεται από λειτουργία coasting, αν υπάρχει το αυτόματο κιβώτιο επτά σχέσεων DSG και από ένα μικρουβριδικό σύστημα των 12V. Το τελευταίο αναλαμβάνει την τροφοδοσία διάφορων εξαρτημάτων με ενέργεια και βοηθά τον κινητήρα να καίει λιγότερο αφού επιβαρύνεται με λιγότερες «αρμοδιότητες».

Η Volkswagen υποστηρίζει ότι έχει μικρότερη κατανάλωση κατά 0,4 λίτρα ανά 100 χλμ με το εν λόγω σύστημα, σε συνδυασμό με τη λειτουργία coasting. Συνολικά, η φίρμα μιλά για 4,8 λίτρα αμόλυβδης ανά 100 χλμ κατά μέσο όρο και 4 λίτρα για την ίδια απόσταση, στην εκτός πόλης μέτρηση, για την έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο τύπου διπλού συμπλέκτη DSG με τις επτά σχέσεις.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!