Επιστροφή στα εξακύλινδρα μοτέρ για την Porsche Cayman

Gazzetta team
Επιστροφή στα εξακύλινδρα μοτέρ για την Porsche Cayman
Η κορυφαία έκδοση της 718 Cayman θα έχει διαφορετικού τύπου κινητήρα από τις υπόλοιπες εκδόσεις της γκάμας.

Μπορεί η Porsche να έκανε στροφή και να παρουσίασε νέα τετρακύλινδρα boxer (επίπεδα) σύνολα για τη νέα 718 Cayman και Boxster, όμως η κορυφαία έκδοση στην γκάμα θα είναι παραδοσιακά εξακύλινδρη. Τα καλά νέα δεν σταματούν εδώ αφού δεν θα είναι ένα οποιοδήποτε εξακύλινδρο σύνολο, αλλά εκείνο που χρησιμοποιεί και η μεγαλύτερη αδελφή, 911 GT3!

Στην τελευταία αποδίδει 500 ίππους και 460 Nm ροπή στρέψης όμως στην περίπτωση της Cayman οι τιμές θα μειωθούν ελαφρώς. Περιμένουμε λίγους περισσότερους από 400 ίππους, για να δημιουργήσει και ικανή διαφορά από την «απλή» 718 Cayman S των 365 αλόγων. Η έκδοση GT4 θα διατίθεται με χειροκίνητο σασμάν έξι σχέσεων και προαιρετικά με ένα αυτόματο τύπου διπλού συμπλέκτη PDK, ενώ οι φήμες τη θέλουν να εμφανίζεται για πρώτη φορά σε λιγότερο από ένα μήνα, στην έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!