Σφαίρα και στην Κίνα πάει η BMW

Gazzetta team
Σφαίρα και στην Κίνα πάει η BMW
Σημαντική αύξηση πωλήσεων είχε στην κινεζική αγορά η BMW, με τους αριθμούς να δείχνουν ένα ακόμη πιο δυνατό 2018.

Η BMW έχει κάθε λόγο για να είναι ικανοποιημένη με τις επιδόσεις της στην Κίνα, καθώς φέτος αναδείχθηκε η πολυτελής μάρκα με τις περισσότερες πωλήσεις, ξεπερνώντας τη Mercedes και την Audi που μέχρι τώρα είχαν το πάνω χέρι. Η BMW σημείωσε άνοδο 15% στις ταξινομήσεις της για τους πρώτους 11 μήνες του έτους, με 542.362 οχήματα.

Στον αντίποδα, η Audi γνώρισε μείωση 2,1% στις πωλήσεις της (528.706 για το ίδιο διάστημα) και η Mercedes-Benz ακολούθησε από κοντά τη BMW με 539.728 αυτοκίνητα. Τέλος, η BMW είναι κοντά στο «κλείσιμο» μιας συμφωνίας με την κινεζική Great Wall Motor, ώστε να αναπτύξουν από κοινού κάποια μοντέλα τα οποία θα είναι κατά βάση ηλεκτρικά και τεχνολογικά προηγμένα, για να ανταγωνιστούν τη Denza, μια νέα μάρκα που δημιουργήθηκε από τη σύμπραξη της Mercedes-Benz με τη BYD.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!