«Φονιάς» του OPC το νέο Opel Insignia GSI (pics & vid)

Με 65 ίππους λιγότερους, αλλά και 160 κιλά κάτω στη ζυγαριά, η νέα σπορ έκδοση του Opel Insignia είναι ταχύτερη στο Νίρμπουργκρινγκ, από την παλαιότερη OPC.

Η νέα έκδοση του Opel Insignia είχε σαν πρώτο στόχο να μειώσει το βάρος του αυτοκινήτου, το βασικό μειονέκτημα που αντιμετώπιζε η προηγούμενη γενιά. Λίγο αργότερα είδαμε και τη σπορ έκδοση GSI του μοντέλου, η οποία κινείται από έναν τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα των 260 ίππων και συνδυάζεται με ένα εξελιγμένο σύστημα τετρακίνησης με ανακατανομή της ροπής μεταξύ των δύο τροχών του πίσω άξονα, αλλά και ένα αυτόματο σασμάν με οκτώ ταχύτητες. 

Ο χρόνος που «έγραψε» στο Νίρμπουργκρινγκ είναι καλύτερος κατά 12 ολόκληρα δευτερόλεπτα, από τον αντίστοιχο του Insignia OPC προηγούμενης γενιάς! Το «περίεργο» είναι ότι συγκριτικά με εκείνο, το νέο μοντέλο αποδίδει 65 ίππους λιγότερους. 

Ο λόγος που ήταν τόσο ταχύτερο στην απαιτητική διαδρομή του Νίρμπουργκρινγκ είναι ότι οι μηχανικοί της Opel μελέτησαν περισσότερο το κομμάτι του στησίματος του αυτοκινήτου και, το πιο σημαντικό, ότι έχασε 160 κιλά βάρους που το βοήθησαν πάρα πολύ. 

Θυμίζουμε, ότι σε αντίθεση με τον τετρακύλινδρο 2.0 τούρμπο του Insignia GSI, το OPC «φορούσε» έναν V6 των 2.8 λίτρων, επίσης τούρμπο, με απόδοση 325 ίππων, που είχαμε γνωρίσει σε αρκετές παραλλαγές ισχύος στα μοντέλα της τότε General Motors, όπως σε μερικά Saab Aero, ακόμη και στο παλαιότερο Vectra OPC.

OPC Director Strycek: Connoisseur’s Choice – Development of Opel Insignia GSi