O Koυαρταραρό μπροστά από τον Ρόσι στο FP3 της Μεγ. Βρετανίας
Τρία στα τρία για τον Φάμπιο Κουαρταραρό στις ελεύθερες δοκιμές του Γκραν Πρι Μεγάλης Βρετανίας. Ο αναβάτης της Petronas – Yamaha έκανε μάλιστα στον τελευταίο γύρο του FP3 νέο ρεκόρ γύρου με χρόνο 1:58.547 λεπτών παίρνοντας την ύστατη στιγμή τη μπουκιά από το στόμα του Βαλεντίνο Ρόσι. Ο Ιταλός ήταν τελικά δεύτερος με διαφορά μόλις 146 χιλιοστών δευτερολέπτων από τον Κουαρταραρό. Ο Μάρκεθ έτρεξε την περισσότερη ώρα με βρόχινα ελαστικά και τα άλλαξε μόνον στους τρεις τελευταίους γύρους, οπότε πλασαρίστηκε τρίτος. Πίσω από αυτόν βρέθηκαν οι αναβάτες της Ducati, Μίλερ (Pramac Ducati) και Ντανίλο Πετρούτσι, αν και ο πρώτος έκανε ένα μέρος των δοκιμαστικών με τη δεύτερη μοτοσικλέτα του λόγω βλάβης της πρώτης.
Ο τοπικός ήρωας, Καλ Κράτσλοου, κατατάχθηκε έκτος με LCR-Honda, ενώ Βινιάλες και Μορμπιντέλι ακολούθησαν στην έβδομη και όγδοη θέση. Αυτό σημαίνει, ότι και οι τέσσερις αναβάτες της Yamaha προκρίθηκαν για το Q2. Ένατος ήταν ο Τακαάκι Νακαγκάμι με LCR – Honda και δέκατος ο Αλέιξ Εσπαργκαρό με Aprilia. Ο νικητής του 2017 στο Σίλβερστον, Αντρέα Ντοβιτσιόζο με Ducati, δυσκολεύτηκε και αρκέστηκε τελικά στην 14η θέση, οπότε θα λάβει μέρος αργότερα το μεσημέρι στο Q1 μαζί με τον Ρινς της Suzuki, που κατατάχθηκε ενδέκατος. Ο Λορένθο βελτιώθηκε, κατάφερε και άφησε πίσω του στο FP3 τον Άμπραχαμ (Avintia – Ducati), αλλά κατατάχθηκε τελευταίος με βάση τα συνολικά αποτελέσματα του διημέρου.
Τα τέταρτα ελεύθερα δοκιμαστικά ξεκινούν στις 15.30 ώρα Ελλάδας και οι κατατακτήριες δοκιμές με live μετάδοση από το gazzetta στις 16.10 ώρα Ελλάδας.
Τα αποτελέσματα του FP 3 στο Σίλβερστον, αναλυτικά.
Pos. | Num. | Rider | Nation | Team | Bike | Km/h | Time | Gap 1st/Prev. |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 20 | FRA | Petronas Yamaha SRT | Yamaha | 323.3 | 1'58.547 | ||
2 | 46 | ITA | Monster Energy Yamaha MotoGP | Yamaha | 325.3 | 1'58.693 | 0.146 / 0.146 | |
3 | 93 | SPA | Repsol Honda Team | Honda | 329.2 | 1'58.913 | 0.366 / 0.220 | |
4 | 43 | AUS | Pramac Racing | Ducati | 329.2 | 1'59.003 | 0.456 / 0.090 | |
5 | 9 | ITA | Ducati Team | Ducati | 330.2 | 1'59.034 | 0.487 / 0.031 | |
6 | 35 | GBR | LCR Honda CASTROL | Honda | 333.3 | 1'59.184 | 0.637 / 0.150 | |
7 | 12 | SPA | Monster Energy Yamaha MotoGP | Yamaha | 323.3 | 1'59.298 | 0.751 / 0.114 | |
8 | 21 | ITA | Petronas Yamaha SRT | Yamaha | 320.4 | 1'59.421 | 0.874 / 0.123 | |
9 | 30 | JPN | LCR Honda IDEMITSU | Honda | 323.3 | 1'59.480 | 0.933 / 0.059 | |
10 | 41 | SPA | Aprilia Racing Team Gresini | Aprilia | 325.3 | 1'59.529 | 0.982 / 0.049 | |
11 | 42 | SPA | Team SUZUKI ECSTAR | Suzuki | 328.2 | 1'59.540 | 0.993 / 0.011 | |
12 | 88 | POR | Red Bull KTM Tech 3 | KTM | 321.4 | 1'59.626 | 1.079 / 0.086 | |
13 | 44 | SPA | Red Bull KTM Factory Racing | KTM | 325.3 | 1'59.725 | 1.178 / 0.099 | |
14 | 4 | ITA | Ducati Team | Ducati | 332.3 | 1'59.740 | 1.193 / 0.015 | |
15 | 5 | FRA | Red Bull KTM Factory Racing | KTM | 325.3 | 1'59.847 | 1.300 / 0.107 | |
16 | 63 | ITA | Pramac Racing | Ducati | 328.2 | 1'59.904 | 1.357 / 0.057 | |
17 | 53 | SPA | Reale Avintia Racing | Ducati | 328.2 | 2'00.530 | 1.983 / 0.626 | |
18 | 50 | FRA | Team SUZUKI ECSTAR | Suzuki | 324.3 | 2'00.911 | 2.364 / 0.381 | |
19 | 29 | ITA | Aprilia Racing Team Gresini | Aprilia | 324.3 | 2'00.958 | 2.411 / 0.047 | |
20 | 55 | MAL | Red Bull KTM Tech 3 | KTM | 321.4 | 2'01.168 | 2.621 / 0.210 | |
21 | 99 | SPA | Repsol Honda Team | Honda | 326.2 | 2'02.478 | 3.931 / 1.310 | |
22 | 17 | CZE | Reale Avintia Racing | Ducati | 324.3 | 2'02.629 | 4.082 / 0.151 |
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!