O Ρόσι «τα έβαλε» με τον πίσω τροχό της Υamaha του

Gazzetta team
O Ρόσι «τα έβαλε» με τον πίσω τροχό της Υamaha του
Σχετικά ικανοποιημένος ήταν ο «Γιατρός» με την 5η θέση στο Κατάρ και τη μικρή του διαφορά από τον πρώτο, ωστόσο δήλωσε, ότι η Yamaha του είχε λίγο – πολύ τα ίδια προβλήματα με πέρυσι.

Κανονικά θα έπρεπε να νιώθει ο Βαλεντίνο Ρόσι ικανοποιημένος από την εξέλιξη του αγώνα στο Κατάρ, αφού ξεκίνησε 14ος και τελικά κατατάχθηκε 5ος. Ωστόσο ο Ιταλός δήλωσε προβληματισμένος, κυρίως εξαιτίας των προβλημάτων πρόσφυσης του πίσω τροχού της μοτοσικλέτας του, ενώ κατάφερε να αντιμετωπίσει το πρόβλημα της φθοράς του μπροστινού ελαστικού.

Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά ο 40χρονος αναβάτης, «κάναμε κάποιες σημαντικές αλλαγές στις ρυθμίσεις πριν τον αγώνα, οι οποίες λειτούργησαν τελικά καλά. Είμαι χαρούμενος, επειδή έκανα έναν καλό αγώνα, ένιωθα καλά με τη μοτοσικλέτα μου και διασκέδασα ερχόμενος από τις πίσω θέσεις. Δεν ήταν και άσχημα. Ωστόσο, έχουμε μέσες άκρες το ίδιο πρόβλημα με πέρυσι. Η 5η θέση, που κατέλαβα τελικά, ήταν καλή, πολύ περισσότερο καθώς η διαφορά μου από τον πρώτο ήταν μόνον έξι δέκατα του δευτερολέπτου. Ωστόσο, πρέπει να τονίσω ότι στη συγκεκριμένη πίστα ήμασταν ανέκαθεν καλοί, άρα πρέπει να δουλέψουμε στη συνέχεια, επειδή σε άλλες πίστες μπορεί να αντιμετωπίσουμε προβλήματα».

Ο Βάλε ήταν εξάλλου απολύτως κατηγορηματικός για την αιτία, που έμεινε πίσω λέγοντας ότι «δυσκολευόμαστε ακόμη με την πρόσφυση στον πίσω τροχό της μοτοσικλέτας και τα πράγματα δείχνουν δύσκολα. Για κάποιον λόγο, τα ελαστικά αντέχουν στην πίστα του Κατάρ, αν και γλιστρούν. Όμως σε άλλες πίστες, μειώνεται πολύ η απόδοσή τους, όταν αρχίζουν και γλιστρούν».

Ο Ρόσι δεν παρέλειψε, να αναφερθεί και σε ορισμένους από τους αντιπάλους του, κάνοντας ιδιαίτερη μνεία στον Αλεξ Ρινς, που κατέλαβε την τέταρτη θέση μπροστά του με Suzuki GSX-RR. «Η Suzuki ήταν δυνατή και φαίνεται, ότι έχει κάνει τη μεγαλύτερη πρόοδο από όλες τις ομάδες», δήλωσε ο «Γιατρός». Ο επόμενος αγώνας του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος MotoGP θα γίνει στις 31 Μαρτίου στην Αργεντινή και μέχρι τότε ευελπιστεί ο Ρόσι να έχει ξεπεράσει η Yamaha τα προβλήματά της.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!