«Πολυβόλο» η Ducati με 1-2 και τον Λορένθο στην pole position!

Πέτρος Σηφαλάκης
«Πολυβόλο» η Ducati με 1-2 και τον Λορένθο στην pole position!
Βλέπαμε, ότι οι δύο Ducati ήταν πολύ «δυνατές» στην Αραγονία από την πρώτη κιόλας μέρα και τελικά, κατάφεραν ένα εμφατικό 1-2 στη σειρά εκκίνησης μέσα στην ισπανική πίστα, για τον αγώνα της Κυριακής!

Καθώς βλέπαμε τις επιδόσεις των δύο Ducati και του Μαρκ Μάρκεθ τις προηγούμενες ημέρες, λέγαμε ότι ήταν οι πιο «δυνατοί» από όλους και εκεί θα «παιζόταν» το παιχνίδι της pole position. Τελικά, έγινε ακριβώς έτσι και ο Χόρχε Λορένθο πήρε την pole position, με τον teammate του Αντρέα Ντοβιτσιόζο δεύτερο και τον Μαρκ Μάρκεθ τρίτο. Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή του Q2. Ο Μαρκ Μάρκεθ, έθεσε τον πρώτο πολύ γρήγορο γύρο, αν και είχε κάποια προβλήματα σε αυτόν, όπως ένα γλίστριμα και ένα άνοιγμα τροχιάς, συνεπώς είχε περιθώρια να βελτιώσει ακόμη περισσότερο. Αποφάσισε στη συνέχεια να αλλάξει πίσω ελαστικό, όπως όλοι οι αναβάτες, λόγω του μήκους των 5.077 μέτρων της πίστας και να ξαναπροσπαθήσει.

0% Γκανιότα* & Συναρπαστικά Ειδικά Στοιχήματα στη Novibet * Αφορά την επιλογή «Νικητής Αγώνα» σε επιλεγμένα παιχνίδια πριν την έναρξη''.

Μπήκε στην πίστα μερικά λεπτά μετά, με στόχο να κάνει δύο ακόμη γρήγορα περάσματα. Στο πρώτο, μόλις ξεκίνησε έχασε τα φρένα στην πρώτη στροφή και το «παράτησε», πηγαίνοντας πορεία μέχρι τη γραμμή εκκίνησης τερματισμού και να ξεκινήσει το δεύτερο. Όμως, οι περισσότεροι αναβάτες είχαν την ίδια τακτική και δημιουργήθηκε ένα «τρενάκι» πολλών μοτοσυκλετών, με αποτέλεσμα η επίτευξη των απόλυτων χρόνων να είναι δυσκολότερη. Ο Μάρκεθ ξεκίνησε τον τελευταίο του γύρο, όμως έκανε και σε αυτόν λάθη και δεν κατάφερε κάτι πολύ καλό. Ο Αντρέα Ντοβιτσιόζο, ήταν αρκετά γρηγορότερος και πέρασε στην πρώτη θέση, όμως αυτό κράτησε για ένα δύο δευτερόλεπτα το πολύ, καθώς ήρθε ο Χόρχε Λορένθο και τους πέρασε και τους δύο.

Έτσι, οι Ducati πήραν το 1-2 και ο Μαρκ Μάρκεθ, τρίτος, ένα αποτέλεσμα που θα μπορούσε να είναι καλύτερο για τον αναβάτη της Honda αλλά δεν μπορεί να χαρακτηριστεί κακό, με δεδομένο ότι ξεκινάει από την πρώτη γραμμή στον αγώνα αύριο. Κατά τα άλλα, οι Yamaha τα πήγαν πολύ κακά στις κατατακτήριες και η μοναδική μοτοσυκλέτα τους, είτε εργοστασιακή, είτε δορυφορική, στη δωδεκάδα, ήταν αυτή του Μάβερικ Βινιάλες. Ο Βαλεντίνο Ρόσι έκανε τις χειρότερες κατατακτήριες που έχουμε δει ποτέ, από το 2013 που ξεκίνησε αυτό το σύστημα, οπότε δεν περιμένουμε και πολλά από εκείνον αύριο. Δείτε αναλυτικά, τα αποτελέσματα του Q1 και του Q2 ακριβώς από κάτω, μαζί με τους ακριβείς χρόνους και τις σειρές εκκίνησης.

Q2

Q1

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!