Tελευταία ευκαιρία για τον Ρόσι το Λε Μαν;

Tελευταία ευκαιρία για τον Ρόσι το Λε Μαν;

Tελευταία ευκαιρία για τον Ρόσι το Λε Μαν;

Αν όχι στο Λε Μαν, τότε πουθενά! Η Yamaha έχει δημιουργήσει φοβερή παράδοση στη συγκεκριμένη πίστα, οπότε ο Ρόσι και ο Βινιάλες ποντάρουν πολύ πάνω σε αυτή.

''Εδώ παίζεις στην έδρα σου και με Cash Out* '' *Ισχύουν Όροι και Προυποθέσεις

Θα ήταν παράλογο, αν προκαθορίζαμε από τώρα την έκβαση του εφετινού Παγκόσμιου Πρωταθλήματος MotoGP μετά από μόνον τέσσερις αγώνες, οπότε είναι πραγματικά πρόωρο να ξεγράψουμε τους Ρόσι και Βινιάλες. Ωστόσο τα περιθώρια στενεύουν για τη Yamaha και τον Ιταλό, καθώς εφέτος δεν έχουν σταυρώσει νίκη, ενώ ο Βάλε ανέβηκε για τελευταία φορά στην υψηλότερη θέση του βάθρου τον Ιούνιο του 2017 στο Ασεν. Αυτή τη στιγμή απέχει ο Μάβερικ Βινιάλες 20 βαθμούς από τον πρωτοπόρο Μάρκεθ, ενώ ο «Γιατρός» βρίσκεται 30 βαθμούς πίσω και καταλαμβάνει μόλις την έκτη θέση της βαθμολογίας.

Το Γκραν Πρι Γαλλίας μπορεί λοιπόν να αποδειχθεί κομβικό και για τους δύο αναβάτες της Yamaha, καθώς η ομάδα τους έχει χτίσει μία καταπληκτική παράδοση στη συγκεκριμένη πίστα και προσφέρεται για ψαλίδισμα της διαφοράς από το Μάρκεθ και τη Honda. Η Yamaha είναι αήττητη από το 2015 στο Λε Μαν, όπου έκανε τα τρία τελευταία χρόνια το 1-2. Το 2015 και το 2016 είχε νικήσει ο Λορένθο μπροστά από τον Ρόσι, το 2017 θριάμβευσε ο Βινιάλες μπροστά από τον Ζαρκό, ενώ αν δεν είχε πέσει ο Ιταλός, θα είχαμε και έναν τρίτο αναβάτη της Yamaha στο βάθρο.

Ο ίδιος ο διευθυντής της ομάδας της Yamaha, Μάσιμο Μερεγκάλι, δήλωσε, ότι «η πίστα του Λε Μαν ταιριάζει στη μοτοσικλέτα μας και στους αναβάτες μας» και αισιοδοξεί για τη νίκη, καθώς η Υamaha αξιοποίησε το κενό μεταξύ Χερέθ και Λε Μαν για δύο τεστ στη Χερέθ και στο Μουτζέλο. Όπως ανέφερε ο Βινιάλες, «πλησιάσαμε πολύ κοντά, ώστε να βρούμε το τέλειο Set-up για εμένα. Γι αυτό ταξιδεύω με ένα θετικό προαίσθημα για το Λε Μαν. Το Λε Μαν είναι μία καλή πίστα για εμάς, ταιριάζει στο οδηγικό μου στυλ. Νομίζω, ότι μπορούμε να κάνουμε εδώ πολύ καλή δουλειά».

Ο Ρόσι έχει νικήσει τρεις φορές στο Λε Μαν, το 2002, το 2005 και το 2008 και δείχνει και αυτός αισιόδοξος, αν και η τελευταία του νίκη βρίσκεται μία δεκαετία πίσω. Ο «Γιατρός» δήλωσε χαρακτηριστικά, ότι «χαίρομαι, που πάμε τώρα στη Γαλλία, γιατί στα χαρτιά φαίνεται ότι θα είμαστε γρήγοροι στο Λε Μαν. Κανονικά λειτουργεί η Yamaha σωστά εδώ». Να σημειώσουμε, ότι ο Βάλε τερμάτισε τρεις φορές δεύτερος την τελευταία τετραετία και αν δεν είχε πέσει το 2017 θα είχε να επιδείξει στο Λε Μαν ένα σερί τεσσάρων πλασαρισμάτων στο βάθρο από το 2014 και μετά. Πάντως ο Ιταλός δεν ρισκάρει προγνωστικά, επειδή «οι αντίπαλοί μας είναι πολύ δυνατοί», προσδοκά όμως «να είναι η Yamaha τουλάχιστον λίγο πιο ανταγωνιστική σε σχέση με τη Χερέθ».

Όπως και να έχουν τα πράγματα, αν θέλει ο Ιταλός να κερδίσει τον δέκατο τίτλο του στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoGP, θα πρέπει να αρχίσει να ροκανίζει άμεσα τη διαφορά από τον Μάρκεθ, αρχής γενομένης από το Λε Μαν.

Best of internet