Μέσω 2016 η Yamaha M1 για το 2018

Γιώργος Βαρίνος
Μέσω 2016 η Yamaha M1 για το 2018
Σε δηλώσεις του ο Βαλεντίνο Ρόσι αποκάλυψε ότι η ιαπωνική ομάδα θα χρησιμοποιήσει ως βάση εξέλιξης τη μοτοσικλέτα του 2016 και όχι αυτή του ’17 για την επόμενη σεζόν.

Μετά από τις ιδιωτικές δοκιμές που πραγματοποίησε στην πίστα της Σεπάνγκ στη Μαλαισία, η Yamaha θα προχωρήσει την εξέλιξη της M1 για το 2018 όχι από τη βάση του υφιστάμενου μοντέλου, αλλά αυτού του 2016.

Ο Ρόσι, σε συνέντευξή του σε ιταλικό ραδιοσταθμό, δήλωσε ότι όλοι οι οδηγοί που συμμετείχαν στη δοκιμή της Μαλαισίας -ο ίδιος, ο Βινιάλες και ο Ζαρκό- συμφώνησαν ότι η μοτοσικλέτα του 2016 είναι πολύ πιο εύκολη στην οδήγηση από αυτή του 2017.

«Οδηγήσαμε την M1 του ’16 και αυτή του ’17 ταυτόχρονα, στην ίδια πίστα και όλοι είχαμε την ίδια άποψη. Η παλιότερη ήταν η καλύτερη».

Αυτή τη θέση είχε εκφράσει ο Ρόσι αρκετές φορές μέσα στη χρονιά, ωστόσο οι επιτυχίες του Βινιάλες στο πρώτο μισό της σεζόν δεν άφηναν κανέναν να ακούσει τα παράπονα του «Γιατρού». Όπως ο ίδιος αφηγείται, ακριβώς αυτή η ικανότητα του Βινιάλες να οδηγεί ταχύτατα μια μοτοσικλέτα που είχε σοβαρά θέματα, είναι που έστρεψε την εξέλιξη προς μια λάθος κατεύθυνση.

«Το πρόβλημα ανέκυψε όταν ήρθε ο Βινιάλες. Με την M1 του ’17 οδηγούσε πολύ γρήγορα, ενώ εγώ όχι. Τότε νόμιζα ότι το πρόβλημα ήταν δικό μου, ότι είχα κουραστεί επειδή ήταν το τέλος της χρονιάς. Έτσι συνεχίσαμε την εξέλιξη αυτής της μοτοσικλέτας, κάτι που αποδείχτηκε λάθος και χάσαμε πολύ χρόνο».

Τώρα που το πρόβλημα εντοπίστηκε, η Yamaha θα πρέπει να κλείσει την ψαλίδα έως το Φεβρουάριο και να δημιουργήσει μια M1 ικανή για νίκες σε κάθε πίστα και όχι του ύψους και του βάθους, όπως αποδείχτηκε ανάλογα με την πίστα το μοντέλο του 2017.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!