Πάντα πρώτη η Honda για τον Μάρκεζ

Γιώργος Βαρίνος
Πάντα πρώτη η Honda για τον Μάρκεζ
Σύμφωνα με τον μάνατζερ του παγκόσμιου πρωταθλητή προτάσεις υπάρχουν, αλλά ο Ισπανός αναβάτης έχει προτεραιότητα τη σημερινή ομάδα του.

Η Repsol Honda είναι η ομάδα που ανέδειξε τον Μαρκ Μάρκεζ, αυτή που το 2013 του έδωσε την ευκαιρία να λάμψει το άστρο του στο MotoGP. Ο δρόμος δεν ήταν πάντα στρωμένος με ροδοπέταλα. Μπορεί ο Ισπανός να είχε από νωρίς το πάθος και την ικανότητα του νικητή, ταυτόχρονα όμως η απειρία του και η ατίθαση φύση του οδηγούσαν σε πτώσεις και προβλήματα.

Όλα αυτά είναι πλέον παρελθόν και με τέσσερα παγκόσμια πρωταθλήματα σε πέντε χρόνια συνεργασίας με τη Honda, η συγκομιδή είναι εντυπωσιακή.

Πριν μερικές εβδομάδες και όταν ακόμα δεν είχε ανακοινώσει την απόφασή του για αποχώρηση από το HRC, ο διευθυντής της αγωνιστικής ομάδας Λίβιο Σούπο είχε δηλώσει για τον Μάρκεζ: «Ο Μάρκ είναι ο καλύτερος οδηγός και γι’ αυτό το λόγο αναντικατάστατος. Ο ίδιος γνωρίζει πολύ καλά ότι όλες οι ομάδες θα τον ήθελαν και το γεγονός ότι παραμένει μαζί μας είναι τιμητικό».

Αντίστοιχα, σε δηλώσεις του ο μάνατζερ του Μάρκεζ, Εμίλιο Αλθαμόρα, απάντησε σε ερώτηση σχετικά με το μέλλον του πρωταθλητή: «Ο Μαρκ δεν ξεχνά ποτέ ότι η Honda πίστεψε σε αυτόν και του έδωσε τη δυνατότητα να κερδίσει τόσα πρωταθλήματα. Η Honda θα είναι πάντα η πρώτη επιλογή του».

Αμφότερες οι πλευρές είναι απόλυτα ευχαριστημένες και, με δεδομένo ότι το 2018 το συμβόλαιο του Μάρκεζ λήγει, κανείς δεν φαίνεται να ανησυχεί. Από την άλλη πλευρά, η Honda γνωρίζει ότι πρέπει να ανεβάσει πολύ τον πήχη των οικονομικών απολαβών του Μάρκεζ. Ο συμπατριώτης του Χόρχε Λορένθο, αμείβεται στην Ducati με 14.000.000€ το χρόνο, τη στιγμή που ο πρωταθλητής έχει λαμβάνει 9.000.000€. Οπότε, το λιγότερο που θα πρέπει να προτείνει η Honda είναι αυτό το ποσόν. Και αν μάλιστα του χρόνου φαίνεται και πέμπτο πρωτάθλημα στον ορίζοντα, αυτό θα αυξηθεί. Ας μην ξεχνάμε άλλωστε και τη σχέση του Μάρκεζ με τη Red Bull, που ως σπόνσορας και της KTM μπορεί να θελήσει τον καλύτερο για την αυστριακή μοτοσικλέτα. Εκεί, άλλωστε, λεφτά υπάρχουν.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!