Ντοβιτσιόζο: Η έλλειψη ταχύτητας και όχι το λάθος φταίει

Γιώργος Βαρίνος
Ντοβιτσιόζο: Η έλλειψη ταχύτητας και όχι το λάθος φταίει
Ο Αντρέα Ντοβιτσιόζο απογοητευμένος λέει, πως το πρόβλημα που τον οδήγησε σε μια φτωχή 13η θέση και μόλις 3 βαθμούς συγκομιδή, ήταν η έλλειψη ταχύτητας στη Ducati και όχι το πρώιμο λάθος του που τον έριξε στην 20η θέση.

Μαρσέιγ – Παρί Σ.Ζ. με επιστροφή στοιχήματος*, αν ο Μήτρογλου ανοίξει το σκορ. *Ισχύουν Οροι και Προϋποθέσεις (21+).

Ξεκινώντας από την 11η θέση, ο Ντοβιτσιόζο γνώριζε πως τα πράγματα θα ήταν δύσκολα για μια καλή θέση που θα διατηρούσε τις ελπίδες του στην κούρσα για τον τίτλο. Το άγχος του μετατράπηκε σε μια έξοδο μόλις στον 2ο γύρο που τον έριξε στην 20η θέση.

Ο Ιταλός κατάφερε να ανακάμψει στην αρχική του θέση κατά τη διάρκεια των επόμενων γύρων, αλλά δεν μπόρεσε να ξεπεράσει τα «προβλήματα» που είχαν την μορφή του Ντάνι Πεδρόσα και του Σκοτ Ρέντιγκ, που τον ταλαιπώρησαν από την μέση του αγώνα και μάλιστα τον πέρασαν και οι δύο στα τελευταία μέτρα της κούρσας.

Αυτό σημαίνει ότι ο Ντοβιτσιόζο
, που έφτασε στην Αυστραλία με μόλις 11 βαθμούς πίσω από τον πρωτοπόρο της βαθμολογίας Μαρκ Μάρκεζ, τώρα βρίσκεται 33 βαθμούς πίσω του, με μόλις δύο αγώνες να μένουν.

«Πολύ κακό αποτέλεσμα σίγουρα, ειδικά για το πρωτάθλημα», είπε ο Ντόβι στους δημοσιογράφους μετά το τέλος του αγώνα. «Σίγουρα το λάθος μου στο δεύτερο γύρο δημιούργησε μια κακή κατάσταση αλλά η πραγματικότητα δεν είναι αυτή. Η πραγματικότητα είναι ότι δεν είμαστε γρήγοροι. Το χαρακτηριστικό αυτής της πίστας είναι να έχουμε καλή ταχύτητα μέσα στη στροφή και σε αυτόν τον αγώνα ήταν κάτι που δεν είχαμε. Έχουμε κάνει πραγματικά καλούς αγώνες αυτή τη χρονιά, ακόμα και σε πίστες που δεν ήμασταν γρήγοροι στο παρελθόν, αλλά αυτή η πίστα έχει ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και η ταχύτητα μέσα στη στροφή είναι κάτι πολύ σημαντικό. Εν πάση περιπτώσει, θέλουμε να σκεφτούμε θετικά για τους υπόλοιπους δύο αγώνες. Γνωρίζουμε ότι η μάχη για το πρωτάθλημα θα είναι πολύ δύσκολη, αλλά τα πάντα μπορούν να συμβούν.»

Στη συνέχεια τον ρώτησαν αν δεν είχε το λάθος που τον έριξε 20ο σε ποιά θέση θα τερμάτιζε, απάντησε: «Είναι δύσκολο να απαντήσω με σιγουριά. Μάλλον εμπρός από τα KTMs, ίσως και την Suzuki του Ρινς, αλλά δεν πιστεύω πιο ψηλά.


Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!