Εκτός Q2 οι Ρόσι, Λορένθο;

Gazzetta team
Εκτός Q2 οι Ρόσι, Λορένθο;
Δύο μεγάλα ονόματα, οι Βαλεντίνο Ρόσι και Χόρχε Λορένθο, είναι πιθανό να τεθούν εκτός Q2 των κατατακτηρίων δοκιμών, εφόσον χειροτερέψουν οι συνθήκες.

Μέχρι πέρυσι έδινα τη δική τους μάχη στη Yamaha, ενώ δεν ξεχνιέται η κόντρα του Βαλεντίνο Ρόσι με τους Ισπανούς, όταν οι Ίβηρες του απαγόρευσαν να κατακτήσει τον τίτλο, όταν ο «Γιατρός» ήταν τέταρτος και ήθελε βάθρο για να στεφθεί παγκόσμιος πρωταθλητής. Όμως, τώρα φαίνεται ότι θα πρέπει να συμπονέσουν ο ένας τον άλλον, αφού πιθανότατα θα μείνουν εκτός Q2 των κατατακτηρίων δοκιμών.

Οι χρόνοι σε FP1, FP2 και FP3 συμψηφίζονται, ώστε οι 10 πρώτοι να λάβουν απευθείας μέρος στο Q2 μαζί με τους 2 που θα προκριθούν από το Q1. Με τις καιρικές συνθήκες, όμως, να χειροτερεύουν και να γίνονται πιο ψυχρές κατά την τρίτη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών, όπως αναφέρει το δελτίο καιρού για το Φίλιπ Άιλαντ.

«Το βασικό θέμα είναι η πρόσφυση πίσω και η επαφή μπροστά. Σε όλες τις στροφές χρειάζομαι μπροστινή επαφή, αλλά επίσης χάνω σε πρόσφυση. Είναι πολύ δύσκολο να βρω ισορροπία, προσπαθήσαμε να κάνουμε τη μοτοσικλέτα πιο χαμηλή για να δημιουργήσουμε μεγαλύτερη σταθερότητα, όμως μετά στις στροφές δεν έστριβε και τόσο.

Οπότε, θα είναι δύσκολο να βρούμε έναν συμβιβασμό αύριο, αλλά έχουμε μερικές ιδέες. Το να πάμε από το Q1 στο Q2 δεν είναι ποτέ απλό επειδή υπάρχουν μερικοί γρήγοροι αναβάτες. Πάντα είναι δύσκολο να τους κερδίσεις», δήλωσε ο αναβάτης της Ducati. «Το αυριανό πρωινό θα είναι σημαντικό επειδή έτσι είναι και το να μπούμε στο Q2.

Σήμερα, δυστυχώς, δεν μπορούσα να μείνω στην πρώτη δεκάδα, κάτι που ήταν σημαντικό επειδή ποτέ δεν ξέρεις τι θα συμβεί στο Φίλιπ Άιλαντ την επόμενη μέρα με τον καιρό. Όμως, την ίδια στιγμή δουλέψαμε πολύ πάνω στη μοτοσικλέτα και η αίσθηση δεν ήταν τόσο κακή.

Όταν έβαλα τη μαλακή γόμα, θέλαμε να τη δοκιμάσουμε, όμως δεν ήταν τόσο καλή και δεν μπορούσα να βελτιώσω τον χρόνο μου. Δεν ήμασταν φανταστικοί, όμως πιστεύω πως το υλικό μου είναι καλύτερο κι ελπίζω να έχω καλύτερες συνθήκες αύριο για να δουλέψω.

Με την πρώτη ρύθμιση, μπορώ να πάω πιο γρήγορα, αν βάλουμε τη μαλακή γόμα. Δεν είμαστε πολύ μακριά και δε θα τα παρατήσουμε. Αν μπορούμε να διορθώσουμε κάποιες στροφές, μπορούμε να βελτιωθούμε», είπε από τη μεριά του, ο VR46. Έτσι, μένει να δούμε τι θα καταφέρουν στην πράξη οι δύο αναβάτες στο FP3.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!