Σχεδόν 2 δισεκατομμύρια τηλεθεατές είχε η Formula 1 το 2019

Gazzetta team
Σχεδόν 2 δισεκατομμύρια τηλεθεατές είχε η Formula 1 το 2019
Αύξηση 9% σημείωσε η τηλεθέαση των Γκραν Πρι της Formula 1 το 2019 σε σχέση με το 2018 στις 20 σημαντικότερες αγορές του πλανήτη. Δημοφιλέστερος ο αγώνας στη Mόντσα με 112 εκατ. τηλεθεατές.

Μετά την αύξηση των εισιτηρίων είχαμε πέρυσι και αύξηση της τηλεθέασης στη Formula 1. Σύμφωνα με τη Liberty Media παρακολούθησαν το 2019 όλα τα Γκραν Πρι της Formula 1 περίπου 1,922 δισεκατομμύρια τηλεθεατές στις 20 σημαντικότερες αγορές του πλανήτη. Πρόκειται για μία ανοδική τάση που ξεκίνησε ήδη από το 2017 και σηματοδοτεί για το 2019 μία αύξηση της τάξης του 9% σε σχέση με τα 1,781 δισεκατομμύρια των τηλεθεατών το 2018!

Όλα αυτά σε πείσμα του γεγονότος, ότι το 2019 δεν επεφύλασσε κάποιες μεγάλες εκπλήξεις, καθώς η Mercedes κατέκτησε εύκολα για έκτη φορά το πρωτάθλημα κατασκευαστών και ο Λιούις Χάμιλτον εξασφάλισε τον έκτο παγκόσμιο τίτλο του τρία Γκραν Πρι πριν την ολοκλήρωση της σεζόν.

Μεγαλύτερη αύξηση στην Πολωνία

Τη μεγαλύτερη ποσοστιαία αύξηση τηλεθέασης είχαμε στην Πολωνία με 256%, η οποία οφείλεται προφανώς στην επιστροφή του Ρόμπερτ Κούμπιτσα στη Formula 1 μετά από σχεδόν εννέα χρόνια απουσίας. Μετά εφετινή του αποχώρηση εκτιμάται, ότι θα σημειωθεί μείωση της τηλεθέασης των Γκραν Πρι στην Πολωνία.

Ο Κούμπιτσα προκάλεσε έκρηξη της τηλεθέασης στην Πολωνία.

Κάτι ανάλογο ισχύει και για την Ολλανδία, όπου ο Μαξ Φερστάπεν προκάλεσε μία εκρηκτική άνοδο της τηλεθέασης με έναν μέσο όρο 10,44 εκατομμυρίων τηλεθεατών ανά αγώνα! Ιδιαίτερα θετική ήταν η εξέλιξη στις δύο σημαντικότατες αγορές των ΗΠΑ και της Κίνας, όπου είχαμε αντίστοιχα αύξηση τηλεθέασης 7% και 5%.

Η Μόντσα το πιο δημοφιλές Γκραν Πρι

Όσον αφορά στους αγώνες, δημοφιλέστερος δεν ήταν το Μονακό αλλά το Γκραν Πρι στην πίστα υψηλών ταχυτήτων της Μόντσα. Τον συγκεκριμένο αγώνα τον παρακολούθησαν 112 εκατομμύρια τηλεθεατές σε όλον τον κόσμο και πρόκειται για τον μεγαλύτερο αριθμό μετά από το Γκραν Πρι του Μεξικού το 2016. Συνολικά υπήρξαν τέσσερις αγώνες με τριψήφιο αριθμό εκατομμυρίων τηλεθεατών: Στην Ιταλία, στο Μόντε Κάρλο, στη Βραζιλία και στη Γερμανία.

Σε 19 από τους 21 αγώνες του 2019 καταγράφηκε υψηλότερη τηλεθέαση σε σχέση με το 2018, ενώ άνοδο του ενδιαφέροντος είχαμε και τις υπόλοιπες ημέρες των δοκιμών. Τις Παρασκευές σημειώθηκε αύξηση 24% των τηλεθεατών, ενώ και οι κατατακτήριες δοκιμές συγκέντρωσαν 5% μεγαλύτερη τηλεθέαση.

Εικόνα από τις εξέδρες στη Μόντσα.

Τρομερή άνοδο είχαμε και όσον αφορά στην παρουσία της Formula 1 στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης. Συνολικά εμφανίζει το άθλημα 24,9 εκατομμύρια ακόλουθους, οι οποίοι αντιστοιχούν σε αύξηση του αριθμού τους κατά 32,9% σε σχέση με το 2018. Εδώ θα πρέπει να πούμε ωστόσο, ότι η Formula 1 άρχισε να δραστηριοποιείται στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης μόνον μετά την αποχώρηση του Μπέρνι Εκλεστον το 2017. Μεγάλη συμβολή σε αυτή την εντυπωσιακή άνοδο έχουν τα videos, που προσελκύουν νέο κόσμο. Όπως αποκαλύπτει σχετική έρευνα της εταιρείας Nielsen, το 62% των καινούριων φίλων της Formula 1 είναι κάτω των 35 ετών και πρόκειται στην κυριολεξία για «νέο αίμα».

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!