ΔΕΙΤΕ ΤΑ LIVE

Φερστάπεν, Honda οι 2 μεγάλες προκλήσεις για τον Χάμιλτον

Φερστάπεν, Honda οι 2 μεγάλες προκλήσεις για τον Χάμιλτον

Φερστάπεν, Honda οι 2 μεγάλες προκλήσεις για τον Χάμιλτον

Ο Βρετανός πιστεύει ότι ο Φερστάπεν θα είναι πολύ δυνατός του χρόνου, ενώ βγάζει το καπέλο του στη Honda επειδή σημείωσε τεράστια πρόοδο και προσφέρει πλέον ανταγωνιστικούς κινητήρες.

Μεγάλες προκλήσεις έχει μπροστά του για το 2020 ο Λιούις Χάμιλτον, που θα επιδιώξει να κατακτήσει τον έβδομο παγκόσμιο τίτλο του και να ισοφαρίσει το ρεκόρ του Μίκαελ Σουμάχερ. Ο οδηγός της Mercedes θέλει ωστόσο τον ανταγωνισμό, όπως φαίνεται και από τις εξής δηλώσεις του: «Η κορυφή πρέπει να διευρύνεται επιτέλους σταθερά. Μόνον έτσι μπορούμε να ενθουσιάζουμε τους οπαδούς μας και να διασκεδάζουμε και οι ίδιοι στο κόκπτι. Ιδιαίτερα τον Φερστάπεν τον έχω ικανό για πολλά πράγματα το 2020.»

Όντως ο Ολλανδός βρίσκεται σε φόρμα το τελευταίο διάστημα, όπως εξάλλου και η Red Bull – Honda. Μάλιστα η αυστριακή ομάδα βελτίωσε στη Βραζιλία το παγκόσμιο ρεκόρ πιτ στοπ κατά 0,11 δευτερόλεπτα και το κατέβασε κατά την πρώτη είσοδο του Φερστάπεν στα πιτ στα 1,82 δευτερόλεπτα. Αξιοσημείωτη είναι και η μέχρι τώρα καριέρα του 22χρονου Ολλανδού στη Formula 1, όπου έχει σημειώσει 8 νίκες και 30 πλασαρίσματα στο βάθρο ενώ έχει πάρει βαθμούς στους 75 αγώνες από τους 101 στους οποίους έχει εκκινήσει συνολικά.

Η άνοδος του Φερστάπεν έκανε τον Χάμιλτον να παλεύει σαν τρελός στο Ιντερλάγκος, αν και ο τίτλος είχε κριθεί ήδη. Μάλιστα ο οδηγός της Mercedes έκανε και ένα επιπρόσθετο πιτ στοπ σε αυτή την προσπάθειά του, για την οποία δήλωσε ότι «ήθελα μόνον τη νίκη. Ήθελα να νικήσω τον Μαξ.» Κάτι δηλαδή σαν…ζέσταμα για το επόμενο πρωτάθλημα.

Όμως ο Χάμιλτον δεν είχε να κυνηγήσει μόνον τον Mad Max αλλά και τους Άλμπον (Red Bull) και Γκασλί (Toro Rosso) που έτρεχαν επίσης με κινητήρες Honda. Ο έξι φορές παγκόσμιος πρωταθλητής της Formula 1 δεν τους είχε οπωσδήποτε στο λογαριασμό του, έβγαλε όμως το καπέλο στη Honda αναγνωρίζοντας ότι «οι Ιάπωνες έχουν κάνει αυτή τη χρονιά απίστευτη πρόοδο με τον κινητήρα τους και είναι τώρα απολύτως ανταγωνιστικοί.» Αυτό σημαίνει ότι τα μοτέρ της Honda αποδίδουν γύρω στους 980 ίππους και βρίσκονται πλέον στα ίδια επίπεδα με τα αντίστοιχα των Mercedes και Ferrari. Μόνον η Renault αποτελεί «παραφωνία» με πάνω από 30 ίππους λιγότερους από τους αντιπάλους της.

Η νίκη του Φερστάπεν στη Βραζιλία στρώνει το κόκκινο χαλί στον Ολλανδό να κατακτήσει στο τέλος της σεζόν για πρώτη φορά στην καριέρα του την τρίτη θέση στο πρωτάθλημα των οδηγών. Ο Φέτελ τέθηκε εκτός μάχης και απομένει ως διεκδικητής μόνον ο Λεκλέρ που βρίσκεται 11 βαθμούς κάτω από τον πιλότο της Red Bull. Όπως είναι γνωστό, στη Βραζιλία συγκρούστηκαν τα δύο μονοθέσια της Ferrari μεταξύ τους και αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν οι Φέτελ και Λεκλέρ. Η ιταλική ομάδα δεν θέλησε να πάρει το μέρος υπέρ κάποιου από τους δύο πιλότους της και θα προσπαθήσει να λύσει το πρόβλημα μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας. Όσο για τη FIA, αυτή αποφάνθηκε ότι πρόκειται για αγωνιστικό συμβάν και δεν τιμώρησε κανέναν από τους οδηγούς της Scuderia.