Λιούις Χάμιλτον: «Γρήγορες σε κάθε πίστα πλέον οι Ferrari»

Gazzetta team
Λιούις Χάμιλτον: «Γρήγορες σε κάθε πίστα πλέον οι Ferrari»
Η Scuderia νίκησε στα τρία τελευταία Γκραν Πρι, μεταξύ των οποίων και εντελώς απρόσμενα στη Σιγκαπούρη, προκαλώντας έτσι έντονο προβληματισμό στον Χάμιλτον και στη Mercedes.

Εχουν περάσει πάνω από δέκα χρόνια, όταν είχε κάνει η Ferrari για τελευταία φορά το 2008 τρεις συνεχόμενες νίκες. Η ιταλική ομάδα δεν έχει μεν ελπίδες για την κατάκτηση κάποιου τίτλου εφέτος, ωστόσο η αναγέννησή της φέρνει στο προσκήνιο το ερώτημα, τι είναι ικανή να κάνει στους έξι εναπομείναντες αγώνες του τρέχοντος Παγκόσμιου Πρωταθλήματος της Formula 1.

Στο Σπα και στη Μόντσα όλοι θεωρούσαν, ότι οι Κόκκινοι ευνοούνται από τις μεγάλες ευθείες των υψηλών ταχυτήτων, καθώς τα μονοθέσια της Scuderia υπερέχουν σε απόδοση απέναντι όλων των υπολοίπων, συμπεριλαμβανομένων εκείνων της Mercedes. Ωστόσο στη Σιγκαπούρη ήταν εντελώς διαφορετικά τα πράγματα, καθώς εδώ παίζει κυρίαρχο ρόλο το στήσιμο του αυτοκινήτου, το σασσί και η πρόσφυση στις στροφές και σε χαμηλότερες ταχύτητες. Με βάση αυτά τα δεδομένα, ήταν ακλόνητο φαβορί η Mercedes και κατά δεύτερο λόγο η Red Bull, ενώ και ο ίδιος ο Λεκλέρ δήλωσε μετά τον αγώνα στη Σιγκαπούρη, ότι αρχικός στόχος τους ήταν μία θέση στο βάθρο και τελικά έφυγαν με το 1 – 2. Μάλιστα, στην ασιατική πόλη ήταν η υπεροχή των Ferrari ακόμη εμφανέστερη σε σχέση με το Σπα και τη Μόντσα, καθώς ο Λεκλέρ και ο Φέτελ έπαιζαν στη Σιγκαπούρη σε μία δική τους κατηγορία απέναντι στους υπόλοιπους και η διαφορά τους ψαλιδίστηκε μόνον εξαιτίας της τριπλής εμφάνισης του Αυτοκινήτου Ασφαλείας.

Όλα αυτά έχουν προκαλέσει έντονο προβληματισμό στο στρατόπεδο της Mercedes, όπως φαίνεται και από τις παρακάτω δηλώσεις του Λιούις Χάμιλτον: «Για εμένα είναι ξεκάθαρο. Η Ferrari έχει πλέον ένα αυτοκίνητο, που είναι γρήγορο σε κάθε είδους πίστα. Ετσι, θα πρέπει να υποθέσω, ότι θα είναι δύσκολο να νικηθεί η Ferrari και στις επόμενες πίστες. Πολύ περισσότερο, καθώς παραμένουν στις ευθείες γρήγοροι, όπως και πριν. Εκεί δεν μπορούμε να τους ανταγωνιστούμε».

Στη Σιγκαπούρη εντυπωσιάστηκαν οι άνθρωποι της Mercedes από την καταπληκτική πρόσφυση της Ferrari SF90H κατά την έξοδό της από τις στροφές, ενώ εκτιμούν ότι τα κόκκινα μονοθέσια μπορούν να αποδώσουν σε συγκεκριμένες συνθήκες, τόσον στις κατατακτήριες δοκιμές όσο και στον αγώνα, έως και 55 ίππους περισσότερους από τα δικά τους αυτοκίνητα. Ο Τότο Βολφ υποστηρίζει, ότι η Ferrari κέρδιζε στις ευθείες και στις γρήγορες στροφές της Σιγκαπούρης συνολικά 0,4 δευτερόλεπτα ανά γύρο και βλέπει σκούρα τα πράγματα για την ομάδα του στο Σότσι της Ρωσίας, όπου η πίστα αποτελείται σχεδόν αποκλειστικά από τέτοια κομμάτια.

Nα υπενθυμίσουμε, ότι απομένουν μέχρι το κλείσιμο της χρονιάς έξι αγώνες, στη Ρωσία, την Ιαπωνία, το Μεξικό, τις ΗΠΑ, τη Βραζιλία και το Αμπού Ντάμπι. Στη βαθμολογία των οδηγών προηγείται με Χάμιλτον με 296 βαθμούς, ακολουθεί ο Μπότας με 231, ο Λεκλέρ και ο Φερστάπεν ισοβαθμούν στην τρίτη θέση με 200 πόντους και ο Φέτελ βρίσκεται μόλις 6 βαθμούς πίσω τους. Στο πρωτάθλημα κατασκευαστών έχουμε μέχρι στιγμής πρώτη τη Mercedes με 527 βαθμούς, δεύτερη τη Ferrari με 394 και τρίτη τη Red Bull με 289.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!