ΔΕΙΤΕ ΤΑ LIVE

5 ιστορικές νίκες της Ferrari στην πίστα της Μόντσα

5 ιστορικές νίκες της Ferrari στην πίστα της Μόντσα

5 ιστορικές νίκες της Ferrari στην πίστα της Μόντσα

Το gazzetta ξεχώρισε 5 θριάμβους της Ferrari κατά τα τελευταία 30 χρόνια στη Μόντσα, η οποία θεωρείται «το σπίτι» της Scuderia και αποτελεί τη γρηγορότερη πίστα της Formula 1.

Μεγάλες στιγμές έχει βιώσει η ομάδα της Ferrari στην πίστα της Μόντσα, που απέχει περίπου 200 χλμ. από το Μαρανέλο και φιλοξενεί αδιαλείπτως από το 1950 το Γκραν Πρι Ιταλίας της Formula 1, με μοναδική εξαίρεση το 1980 οπότε είχε γίνει στην Ίμολα. Το Σαββατοκύριακο του αγώνα της Formula 1 κατακλύζονται οι εξέδρες από τους φανατικούς Tifosi της Scuderia δημιουργώντας μία ανεπανάληπτη ατμόσφαιρα για τη λατρεμένη τους Scuderia. Το gazzetta ξεχώρισε 5 θριάμβους της Ferrari τις τελευταίες τρεις δεκαετίες  στο γρηγορότερο αυτοκινητοδρόμιο της Formula 1, καθένας από τους οποίους έγραψε με τον δικό του τρόπο ιστορία.

1988, Γκέρχαρντ Μπέργκερ

Τον Αύγουστο του 1988 έφυγε από τη ζωή ο Εντσο Φεράρι και τον Σεπτέμβριο γινόταν το Ιταλικό Γκραν Πρι στη Μόντσα. Όλοι οι φίλοι της Ferrari επιθυμούσαν διακαώς τη νίκη της ομάδας τους στη μνήμη του ιδρυτή της, όμως φαβορί στον αγώνα ήταν οι Προστ και Σένα, οι οποίοι ξεκίνησαν μάλιστα και από την πρώτη σειρά εκκίνησης. Ωστόσο, οι δύο πιλότοι της McLaren εγκατέλειψαν στον αγώνα, όπου θριάμβευσε τελικά μέσα σε συγκινητική ατμόσφαιρα ο Γκέρχαρντ Μπέργκερ και έκανε μάλιστα το 1 – 2, μαζί με τον teammate του, Μικέλε Αλμπορέτο.

2003, Μίκαελ Σουμάχερ

Ο Σούμι έχει νικήσει πέντε φορές στο αυτοκινητοδρόμιο της Μόντσα, το 1996, το 1998, το 2000, το 2003 και το 2006. Κάθε μία από αυτές τις νίκες έχει βεβαίως τη σημασία της, όμως το 2003 ξεχωρίζει, επειδή ο Γερμανός θριάμβευσε με μέση ταχύτητα 247,6 χλμ./ώρα, που παραμένει ακόμη και σήμερα η υψηλότερη σε αγώνα της Formula 1.

2006, Mίκαελ Σουμάχερ

H νίκη του Μίκαελ Σουμάχερ επισκιάστηκε εκείνη τη χρονιά από την αιφνίδια ανακοίνωσή του μετά τον αγώνα, ότι αποχωρεί από τη Formula 1. Μάλιστα ο Γερμανός ενημέρωσε πρώτα τους μηχανικούς του μέσα από τον ασύρματο λέγοντας ότι «θέλω να το μάθετε από εμένα, πριν μιλήσω στα Μέσα Ενημέρωσης. Θα ήθελα να σας πω, ότι σας αγαπώ όλους πολύ και ότι είχαμε μία υπέροχη περίοδο μαζί. Όλα όμως έχουν κάποτε ένα τέλος και έτσι αυτός ήταν δυστυχώς ο τελευταίος μου αγώνας στη Μόντσα». Nα σημειώσουμε, ότι ο Γερμανός επανήλθε το 2010 στην ενεργό δράση, από την οποία αποσύρθηκε το 2012 οριστικά.

2010, Φερνάντο Αλόνσο

Ήταν μία παλικαρίσια νίκη του Ισπανού στη Μόντσα, την οποία ακολούθησαν 9 πέτρινα χρόνια μέχρι τον θρίαμβο του Λεκλέρ το 2019. Ο Αλόνσο ξεκίνησε από την Pole position, δεν τα πήγε όμως καλά στην εκκίνηση, όπου τον πέρασε ο Τζένσον Μπάτον και έδωσε στη συνέχεια ομηρικές μάχες με τη McLaren του Βρετανού, για να αναδειχθεί τελικά νικητής. Εκείνη τη χρονιά έχασε ο Αλόνσο τον τίτλο και κατατάχθηκε δεύτερος πίσω από τον Φέτελ στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Formula 1, καθώς ο Γερμανός νίκησε στο τελευταίο Γκραν Πρι στο Αμπού Ντάμπι, ενώ ο Ισπανός έμεινε στην έβδομη θέση λόγω λανθασμένης στρατηγικής. Μεγάλη πίκρα για τη Ferrari και τον Αλόνσο, που έχασαν μία μεγάλη ευκαιρία για το πρωτάθλημα!

2019, Σαρλ Λεκλέρ

Πολλοί θα πουν, ότι είναι πρόωρο να χαρακτηριστεί ‘’ιστορική’’ η εφετινή νίκη του Λεκλέρ στο FORMULA 1 GRAN PREMIO HEINEKEN D’ITALIA 2019. Ωστόσο, ο θρίαμβος του νεαρού Μονεγάσκου στη Μόντσα περιέχει όλα τα συστατικά ενός θρίλερ και ενδέχεται να αναδειχθεί σε σημείο καμπής για τη Scuderia. Ο Λεκλέρ άντεξε έναν ολόκληρο αγώνα στην πίεση των Mercedes, υποχρέωσε τους αντιπάλους του σε λάθη αντί να τα κάνει ο ίδιος, πέτυχε τη δεύτερη συνεχόμενη νίκη για τη Ferrari σε μία σεζόν όλο αποτυχίες, αναδείχθηκε σε –ανεπίσημο- Νούμερο 1 της κόκκινης ομάδας και στο τέλος ξέσπασε α λα…ιταλικά. Ετσι εξασφάλισε τη λατρεία των Tifosi και του ιταλικού Τύπου, ξεκαθάρισε τις εσωτερικές ισορροπίες στο team και τώρα γνωρίζουν όλοι, ότι με το κατάλληλο μονοθέσιο είναι σε θέση να κάνει την πολυπόθητη ανατροπή και να επαναφέρει τη Ferrari στην κορυφή. Δύσκολο μεν, αλλά όχι ακατόρθωτο πλέον!