ΔΕΙΤΕ ΤΑ LIVE

Σε ποια Γκραν Πρι σκοπεύει να εκτίσει τις ποινές της η Red Bull

Σε ποια Γκραν Πρι σκοπεύει να εκτίσει τις ποινές της η Red Bull

Σε ποια Γκραν Πρι σκοπεύει να εκτίσει τις ποινές της η Red Bull

H Red Bull θα χρησιμοποιήσει σίγουρα νέους κινητήρες στους επόμενους αγώνες, οπότε δεν θα γλιτώσει τις προβλεπόμενες ποινές, ενώ η Honda ετοιμάζει άλλη μία αναβάθμιση.  

Η Red Bull έφτασε το επιτρεπόμενο όριο των τριών κινητήρων ανά έτος και είναι βέβαιο, ότι θα το υπερβεί στη συνέχεια του πρωταθλήματος. Αυτό θα έχει ως συνέπεια ποινή δέκα θέσεων στους αγώνες, όπου θα αλλαχθούν οι κινητήρες, κατόπιν προηγούμενης συνεννόησης της αυστριακής ομάδας με τη Honda. Οι Ιάπωνες βρίσκονται σε συνεχή επαφή με τη Red Bull και την Toro Rosso γι αυτό το θέμα, ενώ αποκάλυψαν ότι τα νέα μοτέρ τους θα είναι αναβαθμισμένα και υψηλότερης απόδοσης.

Η κατάσταση είναι αρκετά περίπλοκη, αφού η χρήση νέου κινητήρα πάνω από το επιτρεπόμενο όριο των τριών επισύρει ποινή δέκα θέσεων και η Honda θα ήθελε να μη συμβεί κατά κανένα τρόπο κάτι τέτοιο ενώπιον του κοινού της στο Γκραν Πρι Ιαπωνίας.  Από την πλευρά της, η Red Bull θα προσπαθήσει να ξεκινήσει «καθαρή» στη Σιγκαπούρη, όπου εκτιμά ότι έχει αρκετές πιθανότητες, για να νικήσει. Αντίθετα, Ιάπωνες και Αυστριακοί συμφωνούν ότι τα Γκραν Πρι, που προσφέρονται περισσότερο για αλλαγή κινητήρα, είναι της Μόντσα ή ακόμη και το πρώτο μετά το διάλειμμα του καλοκαιριού, στο βελγικό Σπα. Πιθανή είναι πάντως και μία αλλαγή κινητήρων στη Ρωσία, οπότε θα διέθετε η Red Bull αρκετά μοτέρ, για να τελειώσει τη σεζόν χωρίς επιπρόσθετες ποινές.

Η ομάδα του Φερστάπεν επεξεργάζεται μαζί με τη Honda δύο σχέδια για τους κινητήρες, ένα βραχυπρόθεσμο και ένα πιο μακροπρόθεσμο. Το πρώτο αφορά τους επόμενους δύο έως τρεις αγώνες και το δεύτερο περιλαμβάνει όλο το δεύτερο μέρος της εφετινής αγωνιστικής σεζόν, που ολοκληρώνεται την 1η Δεκεμβρίου στο Αμπού Ντάμπι.