Κερδισμένοι και χαμένοι μετά τα 5 πρώτα Γκραν Πρι του 2019

Gazzetta team
Κερδισμένοι και χαμένοι μετά τα 5 πρώτα Γκραν Πρι του 2019
Kάνουμε ταμείο και παρουσιάζουμε τις εφετινές ευχάριστες και δυσάρεστες εκπλήξεις της Formula 1 με συμπληρωμένο σχεδόν το ένα τέταρτο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος.

H Μercedes είναι προφανώς η μεγάλη κερδισμένη μέχρι στιγμής στη Formula 1, ωστόσο δεν είναι η μόνη. Από την άλλη πλευρά υπάρχουν και αρκετοί χαμένοι, είτε μιλάμε για ομάδες είτε για οδηγούς, που ηττήθηκαν μέχρι τώρα κατά κράτος. Ας δούμε λοιπόν, πώς αποκρυσταλλώνεται πλέον η κατάσταση μετά από πέντε Γκραν Πρι στο εφετινό Παγκόσμιο Πρωτάθλημα του 2019, που περιλαμβάνει 21 αγώνες!

Οι κερδισμένοι

Mercedes

Αναμφίβολα ο μεγαλύτερος νικητής μέχρι τώρα, καθώς δεν την πτόησαν ούτε οι αλλαγές των κανονισμών ούτε οι καταπληκτικοί χρόνοι της Ferrari στις χειμερινές δοκιμές. Τα Ασημί Βέλη έχουν μαζέψει εφέτος 64 περισσότερους βαθμούς σε σχέση με τους πέντε πρώτους αγώνες του 2018. Οι άλλες δύο ομάδες με φετινό πρόσημο εφέτος είναι η Red Bull (+17 βαθμοί) και η Alfa Romeo (+2 βαθμοί).

Βάλτερι Μπότας

Ο Φιλανδός κατέκτησε στα τρία τελευταία Γκραν Πρι την pole position, νίκησε στους 2 από τους 5 πρώτους αγώνες και βρίσκεται μόλις 7 βαθμούς πίσω από τον Χάμιλτον, ενώ έχει συγκεντρώσει εφέτος 47 βαθμούς παραπάνω σε σχέση με πέρυσι, δηλαδή τους περισσότερους από κάθε άλλον.

Μαξ Φερστάπεν

Επιβεβαίωσε ότι είναι γρήγορος, όμως εφέτος εντυπωσιάζει με τη σταθερότητά του και οδηγεί αλάνθαστα. Πλασαρίστηκε σε όλους τους αγώνες του 2019 μέσα στην πρώτη τετράδα, αξιοποιώντας στο έπακρο όλες τις δυνατότητες της Red Bull, ενώ έχει συγκεντρώσει 33 βαθμούς περισσότερους συγκριτικά με το 2018.

Κίμι Ράικονεν

Εχασε μεν τη θέση του στη Ferrari, όμως στην Alfa Romeo απέδειξε, ότι δεν είναι βετεράνος παρά το γεγονός, ότι αγγίζει πλέον τα 40. Η σταθερότητά του έχει εξασφαλίσει πολύτιμους βαθμούς στην ομάδα του, ενώ ο teammate του, Αντόνιο Τζιοβινάτσι, δεν έχει καμία τύχη απέναντί του.

Σαρλ Λεκλέρ

Επιβεβαίωσε από την αρχή, ότι πρόκειται για μεγάλο ταλέντο και πιέζει τον Φέτελ. Βεβαίως κάνει προς το παρόν λάθη υπό πίεση, είτε στις κατατακτήριες είτε στον αγώνα, όμως του ανήκει αναμφίβολα το μέλλον.

ΜcLaren

Ακούγεται αντιφατικό, να κατατάσσουμε τη McLaren στους μέχρι τώρα κερδισμένους της χρονιάς, αν και έχει μαζέψει 18 λιγότερους βαθμούς σε σχέση με πέρυσι. Ωστόσο οι βαθμοί του 2018 οφείλονταν κυρίως στην κλάση του Αλόνσο και σε ευνοϊκές συγκυρίες, όμως εφέτος τους έχει κερδίσει καθαρά με τις επιδόσεις της, ενώ ευχάριστη έκπληξη αποτελεί και ο Λάντο Νόρις.

Οι χαμένοι

Williams - Κούμπιτσα

H ιστορική ομάδα βρίσκεται με διαφορά στην τελευταία θέση της βαθμολογίας, έχοντας χάσει την επαφή από τις υπόλοιπες. Όπως φαίνεται μάλιστα, δεν μπορεί καν να ελπίζει, ότι θα βελτιωθεί στη διάρκεια της σεζόν σε τόσο θεαματικό βαθμό, ώστε να πλασαριστεί σε μία αξιοπρεπή θέση. Η αδυναμία της έχει παρασύρει στον βυθό και τον Κούμπιτσα, που είναι μάλιστα πάνω από ένα δευτερόλεπτο πιο αργός στον γύρο από ομόσταβλό του Τζορτζ Ράσελ.

Σεμπάστιαν Φέτελ

Ξεκίνησε τη σεζόν ως το μεγάλο φαβορί και –όπως φαίνεται- δεν πρόκειται να κατακτήσει ούτε εφέτος το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα με τη Ferrari. O Γερμανός έχει πρόβλημα με τον Λεκλέρ και το αυτοκίνητό του, ενώ έχει συγκεντρώσει εφέτος 14 λιγότερους βαθμούς σε σχέση με τους πρώτους πέντε περυσινούς αγώνες. Να υπενθυμίσουμε, ότι ο Αλόνσο έφυγε από τη Ferrari μετά τη συμπλήρωση πέντε ετών χωρίς τίτλους.

Πιερ Γκασλί

Ο μεγαλύτερος αντίπαλος ενός πιλότου της Formula 1, είναι ο teammate του. Με βάση αυτό το απόφθεγμα, ο Γάλλος δεν τα έχει πάει καθόλου καλά μέχρι τώρα, αφού έχει φέρει μέτρια αποτελέσματα και χάνει συνεχώς καθαρά από τον Μαξ Φερστάπεν.

Αντόνιο Τζιοβινάτσι

Στην Alfa Romeo κάνει το αγροτικό του ως τζούνιορ οδηγός της Ferrari. Ωστόσο ο Ιταλός έχει απογοητεύσει μέχρι τώρα, ιδιαίτερα σε σύγκριση με τις επιδόσεις του Λεκλέρ, όταν οδηγούσε πέρυσι για λογαριασμό της ιταλοελβετικής ομάδας. Αν δεν προσαρμοστεί γρήγορα, θα έχει ένα αβέβαιο μέλλον στη Formula 1.

Renault

Από μία εργοστασιακή ομάδα, που έχει κάνει μεγάλες επενδύσεις στα αυτοκίνητα και στους οδηγούς, περιμένεις σίγουρα κάτι καλύτερο από την όγδοη θέση, την οποία κατέχει σήμερα. Δεν δείχνει μάλιστα ούτε σημάδια βελτίωσης, καθώς στο τελευταίο Γκραν Πρι στη Βαρκελώνη τερμάτισαν ο Ρικιάρντο και ο Χούλκενμπεργκ μόλις στη δωδέκατη και στη 13η θέση.

Λανς Στρολ

Ο πατέρας του δώρισε στον νεαρό Καναδό την ομάδα της πρώην Force India, αγοράζοντάς την μαζί με μία ομάδα επενδυτών. Ωστόσο ο Στρολ χάνει συνεχώς κατά κράτος από τον teammate του, Σέρχιο Πέρεθ, ενώ σε κανένα από τα πέντε πρώτα Γκραν Πρι της χρονιάς δεν κατάφερε να περάσει στο Q2 των κατατακτήριων δοκιμών.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!