Αυτοκίνητο της Formula 1 χτυπάει σε καπάκι φρεατίου (pics)

Αυτοκίνητο της Formula 1 χτυπάει σε καπάκι φρεατίου (pics)

Αυτοκίνητο της Formula 1 χτυπάει σε καπάκι φρεατίου (pics)

Η πρώτη περίοδος των ελεύθερων δοκιμαστικών ακυρώθηκε μετά από μια σειρά... τραγελαφικών γεγονότων στην πίστα του Αζερμπαϊτζάν, που δεν συνάδουν με μια διοργάνωση του επιπέδου της F1. 

Το τριήμερο αυτό η Formula 1 έχει ταξιδέψει στο Αζερμπαϊτζάν για το αντίστοιχο Γκραν Πρι όμως δεν ξεκίνησαν με το... δεξί αφού από την πρώτη περίοδο των ελεύθερων δοκιμαστικών, εμφανίστηκαν προβλήματα. Ο Τζορτζ Ράσελ καθώς οδηγούσε τη Williams του πέρασε πάνω από ένα καπάκι φρεατίου, που σε κανονικές συνθήκες δεν θα ήταν πρόβλημα. 

Το καπάκι όμως δεν είχε την απαραίτητη αντοχή, σηκώθηκε στον αέρα, προκάλεσε μεγάλες ζημιές στο μονοθέσιο του Ράσελ και γέμισε την πίστα με συντρίμμια. Είναι βέβαιο ότι δεν θα έπρεπε να συμβεί κάτι τέτοιο σε διοργάνωση της Formula 1, όπου η πίστα επιβάλλεται να είναι στην εντέλεια για να τρέχουν τα μονοθέσια με ασφάλεια. 

Ωστόσο, οι «αναποδιές» δεν σταματάνε εδώ. Ο γερανός που μπήκε να μαζέψει το μονοθέσιο κοπάνησε σε μια πεζογέφυρα, της προκάλεσε ζημιές και το αυτοκίνητο που βρισκόταν πάνω του ταρακουνήθηκε με αποτέλεσμα να χειροτερέψει ακόμη περισσότερο η κατάστασή του. Από τα πολλά κατάφεραν να το πάνε στο γκαράζ της Williams και εκεί οι μηχανικοί είδαν ότι θα χρειαστούν νέο πλαίσιο, άρα δεν θα προλάβουν και τη δεύτερη περίοδο των ελεύθερων δοκιμαστικών. 

Οι υπεύθυνοι της πίστας ακύρωσαν φυσικά την πρώτη περίοδο των ελεύθερων δοκιμαστικών και μια ομάδα συντηρητών βγήκε να επιθεωρήσει και τα υπόλοιπα καπάκια φρεατίων που βρίσκονται σε αυτή, που είναι πάνω από 300. Η επικεφαλής της ομάδας της Williams χαρακτήρισε τη σειρά των γεγονότων ως «μη αποδεκτή» και συμπλήρωσε πως «δεν είναι κάτι που περιμένεις από μια πίστα της Formula 1». 

Ο Τζορτζ Ράσελ με τη σειρά του, είπε: «Απλά πέρασα από πάνω του και ένιωσα ένα τεράστιο τράνταγμα στο σώμα μου. Πήγαινα κανονικά, στις γραμμές που έπρεπε να έχω». Το μονοθέσιο εκτός από ζημιά στο πλαίσιο, είχε πολλές καταστροφές σε πτερύγια και σημαντικά σημεία του, αλλά και μια διαρροή από το υδραυλικό του σύστημα. Όλα αυτά έγιναν μέσα σε περίπου δέκα λεπτά αφού είχε ξεκινήσει ο χρόνος των ελεύθερων δοκιμαστικών. Πρόλαβαν όλες οι ομάδες να τρέξουν για τουλάχιστον ένα γύρο, εκτός της Mercedes και οι δύο Ferrari ήταν οι μόνες που πρόλαβαν να έχουν χρονομετρημένους γύρους, με ταχύτερο τον Σαρλ Λεκλέρκ.