ΔΕΙΤΕ ΤΑ LIVE

H Coca - Cola αναβάθμισε τη χορηγία της με τη McLaren

H Coca - Cola αναβάθμισε τη χορηγία της με τη McLaren

H Coca - Cola αναβάθμισε τη χορηγία της με τη McLaren

Η Coca – Cola όχι μόνον θα συνεχίσει τη συνεργασία της με τη McLaren στη Formula 1, αλλά θα αξιοποιήσει τη βρετανική ομάδα και για την προβολή άλλων προϊόντων του ομίλου της.

Η Coca – Cola θα είναι σταθερός χορηγός της McLaren για τα επόμενα χρόνια. Αυτό ανακοίνωσαν επίσημα σήμερα Σάββατο, 16 Μαρτίου, στην Αυστραλία η βρετανική ομάδα της Formula 1 και ο αμερικανικός κολοσσός στον κλάδο των αναψυκτικών. Μάλιστα, η Coca – Cola δεν θα περιοριστεί στην προβολή μόνον της ίδιας μέσω της McLaren, αλλά θα αξιοποιήσει την ιστορική ομάδα και για τη διαφήμιση άλλων προϊόντων της.

«Είμαι υπερήφανος, που διεύρυνε τη συνεργασία με την ομάδα μας  της Formula 1 η Coca – Cola, μία από τις πιο αναγνωρίσιμες μάρκες καταναλωτικών προϊόντων στον κόσμο», δήλωσε το αφεντικό της McLaren, Ζακ Μπράουν. Η χορηγική συνεργασία της  Coca – Cola με τη McLaren ξεκίνησε τους τελευταίους τέσσερις αγώνες της προηγούμενης σεζόν, ενώ η επέκτασή της για όλο το 2019 αποτελεί σημαντικό γεγονός, όχι μόνον για τη βρετανική ομάδα, αλλά συνολικά για τη Formula 1. Είναι γεγονός, ότι επί χρόνια προσπαθούσαν οι υπεύθυνοι των ομάδων και του ίδιου του αθλήματος να προσελκύσουν την Coca – Cola στη Formula 1, χωρίς όμως να το καταφέρουν. Να σημειώσουμε, ότι ο αμερικανικός κολοσσός των αναψυκτικών αποτελεί την πέμπτη μεγαλύτερη επιχείρηση στον κόσμο μετά τους ομίλους τεχνολογίας Apple, Google, Amazon και Microsoft.

Στο παρελθόν είχαν κυκλοφορήσει αρκετές φορές φήμες περί εμπλοκής της Coca – Cola στο άθλημα. Το 2005 είχε ακουστεί έντονα, ότι θα γινόταν χορηγός του ίδιου του τίτλου της Formula 1, ενώ το 2012 είχε διαδοθεί, ότι η αμερικανική εταιρεία συζητούσε με τη Mercedes την προοπτική συνεργασίας μεταξύ τους. Ωστόσο χρειάστηκε να φτάσουμε στον Οκτώβριο του 2018, για να δούμε τα λογότυπά της πάνω σε μονοθέσια της Formula 1.

Σύμφωνα με δικά της στοιχεία, η Coca – Cola απασχολεί σε παγκόσμιο επίπεδο πάνω από 700.000 εργαζομένους, περιλαμβάνει στον όμιλό της πάνω από 500 διαφορετικές μάρκες ποτών και αντιπροσωπεύεται πρακτικά σε όλες τις χώρες του πλανήτη.