Γκρίνια στα παρασκήνια για Γκασλί και Κούμπιτσα

Gazzetta team
Γκρίνια στα παρασκήνια για Γκασλί και Κούμπιτσα
Aκόμη δεν ξεκίνησε καλά – καλά το πρωτάθλημα της Formula 1 και ήδη υπάρχει γκρίνια για τους δύο οδηγούς της Red Bull και της Williams, ενώ και ο Μπότας θα πρέπει να αποδείξει πράγματα εφέτος.

Τα ελεύθερα δοκιμαστικά και –κυρίως- οι κατατακτήριες δοκιμές του Γκραν Πρι Αυστραλίας έδωσαν μία πρώτη εικόνα για την κατάσταση των ομάδων και των οδηγών, αν και δεν προσφέρονται ακόμη για ασφαλή συμπεράσματα. Ωστόσο, στα παρασκήνια της Formula 1 ξεκίνησε ήδη η γκρίνια για δύο οδηγούς, ενώ και άλλος ένας τρίτος γνωρίζει, ότι εφέτος θα έχει την τελευταία του ευκαιρία να συνεχίσει σε ένα top team.

Οι δύο πρώτοι «προτεινόμενοι» είναι ο Πιερ Γκασλί και ο Ρόμπερτ Κούμπιτσα, ενώ και ο Μπότας έχει πάρει το μήνυμα από τη Mercedes, ότι θα πρέπει να πετύχει εφέτος νίκες, αλλιώς θα κουνήσει μαντήλι στο τέλος της σεζόν. Φαίνεται πάντως, ότι μάλλον το εμπέδωσε, γιατί στη Μελβούρνη έχασε στις λεπτομέρειες από τον Χάμιλτον την Pole position και γενικότερα έδειξε χαρακτήρα. Για τους οδηγούς της Red Bull και της Williams η κατάσταση είναι σαφώς δυσκολότερη και δεν θεωρείται διόλου απίθανο, να αντικατασταθούν στη διάρκεια της τρέχουσας αγωνιστικής περιόδου και μάλιστα σχετικά νωρίς.

Ο Γκασλί προβλημάτισε με τον αποκλεισμό του ήδη από το Q1 των κατατακτήριων δοκιμών και την 17η θέση εκκίνησης, η οποία θεωρείται κακή από τους ανθρώπους της Red Bull. Η διαφορά του από τον άλλο οδηγό της αυστριακής ομάδας, Μαξ Φερστάπεν, ήταν συντριπτική υπέρ του Ολλανδού, ο οποίος πέτυχε τον τέταρτο καλύτερο χρόνο και θα ξεκινήσει την Κυριακή το Γκραν Πρι Αυστραλίας από τη δεύτερη σειρά δίπλα στον τρίτο Φέτελ.

Αντίστοιχα κακό ήταν και το comeback του Κούμπιτσα σε επίσημους αγώνες της Formula 1. Ο Πολωνός απογοήτευσε τους φίλους του με την εικοστή θέση στις κατατακτήριες δοκιμές, αλλά και με τη συνολικότερα ασταθή συμπεριφορά του από την αρχή των δοκιμαστικών στην Αυστραλία. Βεβαίως έχει το ελαφρυντικό, ότι τρέχει με τη Williams, που εξελίσσεται σταδιακά σε απόλυτο ουραγό του πρωταθλήματος, ωστόσο η διαφορά των περίπου 1,7 δευτερολέπτων από τον ομόσταβλό του Τζορτζ Ράσελ –και προτελευταίο των κατατακτήριων δοκιμών- ισοδυναμεί με μία ολόκληρη…ζωή στη Formula 1.

Eδώ να πούμε, ότι η Williams ήταν η ομάδα με τη χειρότερη απόδοση σε σχέση με πέρυσι στην Αυστραλία, καθώς χρονομετρήθηκε 0,9 δευτερόλεπτα πιο αργή. Τη θεαματικότερη βελτίωση κατέγραψε η Alfa Romeo με 2,4 δευτερόλεπτα γρηγορότερους γύρους και την ακολούθησε η Toro Ross με βελτίωση 2,1 δευτερολέπτων.

Να υπενθυμίσουμε για τον αυριανό αγώνα, ότι για πρώτη φορά μετά από 60 χρόνια θα πάρει έναν βαθμό μπόνους ο οδηγός με τον ταχύτερο γύρο στο Γκραν Πρι. Στην αξιολόγηση λαμβάνονται πάντως υπόψη μόνον οι οδηγοί, που θα τερματίσουν στην πρώτη δεκάδα!

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!