ΔΕΙΤΕ ΤΑ LIVE

H Μercedes άνοιξε τα χαρτιά της στο Γκραν Πρι Αυστραλίας

H Μercedes άνοιξε τα χαρτιά της στο Γκραν Πρι Αυστραλίας

H Μercedes άνοιξε τα χαρτιά της στο Γκραν Πρι Αυστραλίας

Η γερμανική ομάδα σοκάρισε τον ανταγωνισμό στα πρώτα ελεύθερα δοκιμαστικά του Γκραν Πρι Αυστραλίας, πετυχαίνοντας με τον Χάμιλτον 0,8 δευτερόλεπτα ταχύτερο γύρο.

Με μία παράσταση νίκης άνοιξε η Mercedes την αυλαία του πρώτου Γκραν Πρι της Formula 1 για το 2019. Συγκεκριμένα, ο Λιούις Χάμιλτον πέτυχε στα πρώτα ελεύθερα δοκιμαστικά στο Άλμπερτ Παρκ της Μελβούρνης τον καλύτερο χρόνο και μάλιστα με διαφορά από τους υπόλοιπους. Ο Βρετανός ήταν 48 εκατοστά του δευτερολέπτου ταχύτερος από τον teammate του Βάλτερι Μπότας και 0,8 δευτερόλεπτα πιο γρήγορος από τον τρίτο Μαξ Φερστάπεν με Red Bull. Τέταρτος ήταν ο Πιερ Γκασλί με τη δεύτερη Red Bull (+0,842’’ διαφορά από τον Χάμιλτον), ενώ ο Φέτελ πλασαρίστηκε πέμπτος με 0,873 δευτερόλεπτα πιο αργό χρόνο από τον οδηγό της Mercedes.

Ο Γερμανός έκανε παράπονα στον ασύρματο για την Ferrari SF90, της οποίας τη συμπεριφορά χαρακτήρισε ως «λίγο ασταθή». Ικανοποιημένος εμφανίστηκε βεβαίως ο Χάμιλτον που δήλωσε τα εξής: «Μπορούμε να βελτιώσουμε ακόμη κάποια πράγματα. Όμως δεν ήταν άσχημα για αρχή». Ο Μπότας ανέφερε επίσης, ότι η αίσθηση του νέου μονοθεσίου ήταν σαφώς καλύτερη σε σχέση με τις χειμερινές δοκιμές και τόνισε, ότι «πετύχαμε, να βελτιώσουμε το πακέτο, που έχουμε».

Το πρωί της Παρασκευής (ώρα Αυστραλίας) οι διαφορές μεταξύ των τριών πρώτων ομάδων ήταν μικρές και σε επίπεδα 0,2 δευτερολέπτων, ωστόσο το απόγευμα άλλαξαν τα δεδομένα υπέρ της Mercedes. Το πιθανότερο είναι πάντως, να επέλεξαν οι ομάδες το απόγευμα της Παρασκευής διαφορετικά προγράμματα, αλλιώς δεν εξηγείται αυτή η μεταμόρφωση.

Ο Φέτελ ανέφερε ωστόσο, ότι «δεν είμαστε τόσο γρήγοροι, όσο θα θέλαμε. Όμως έχουμε ακόμη Παρασκευή, οπότε είναι ουσιαστικά αδιάφορο. Είμαι σίγουρος, ότι την 1η Δεκεμβρίου του 2019 δεν θα θυμάται κανένας την Παρασκευή στη Μελβούρνη. Το αυτοκίνητο δεν έχει την αίσθηση, που θα επιθυμούσα. Δεν βρήκαμε καλό ρυθμό, όμως αυτό είναι σημαντικό εδώ πέρα. Αν πάνε τα πράγματα καλύτερα αύριο, τότε μπορούμε να πετύχουμε κάτι».

«Best of the Rest» ήταν ο Κίμι Ράικονεν με μόλις 99 χιλιοστά του δευτερολέπτου από τον Φέτελ και μπροστά από τον Σαρλ Λεκλέρκ με Ferrari, ενώ τους αμέσως καλύτερους χρόνους πέτυχαν οι δύο Renault με τον Χούλκενμπεργκ 70 χιλιοστά του δευτερολέπτου ταχύτερο από τον Ρικιάρντο. Η δεκάδα συμπληρώθηκε από τον Γκροσιάν με Haas και τον Κβίατ με Toro Rosso. Κατά τα λοιπά, η Williams εξελίσσεται πλέον στη νέα Minardi της Formula 1, καθώς τα μονοθέσιά της υστερούν απελπιστικά. Χαρακτηριστικά, να αναφέρουμε ότι ο Τζορτζ Ράσελ είχε διαφορά 1,720 δευτερολέπτων από τον 18ο Λάντο Νόρις με McLaren και άφησε μάλιστα πίσω του τον Κούμπιτσα, που ήταν άλλα δύο δέκατα του δευτερολέπτου πιο αργός.