Επεσαν κορμιά για τις θέσεις των οδηγών στη Formula 1

Επεσαν κορμιά για τις θέσεις των οδηγών στη Formula 1

Επεσαν κορμιά για τις θέσεις των οδηγών στη Formula 1

Mεγάλες αλλαγές θα έχουμε το 2019 στις συνθέσεις των οδηγών των ομάδων της Formula 1, καθώς μόνον οι Mercedes και Haas θα διατηρήσουν το ίδιο δίδυμο με εφέτος!

Η εφετινή χρονιά της Formula 1 ολοκληρώθηκε στο Αμπου Ντάμπι με δύο εντυπωσιακά στατιστικά στοιχεία. Για πρώτη φορά από την έναρξη του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος της Formula 1 το 1950 ή –αν προτιμάτε- για πρώτη φορά μετά από 997 Γκραν Πρι, βαθμολογήθηκαν όλοι οι οδηγοί της εφετινής αγωνιστικής σεζόν. Και επίσης για πρώτη φορά δεν είχαμε στη διάρκεια της χρονιάς καμία αλλαγή οδηγού ή απόσυρση ομάδας!

Μία άλλη ιδιαιτερότητα είναι εξάλλου, ότι οι μεταγραφές των πιλότων ήταν πιο πολλές από ποτέ άλλοτε. Είναι χαρακτηριστικό, ότι μόνον οι Mercedes και Haas θα τρέξουν του χρόνου με τα ίδια δίδυμα. Στις Sauber, Williams, Toro Rosso και McLaren θα αλλάξουν και οι δύο οδηγοί και στις υπόλοιπες ομάδες θα υπάρξει τουλάχιστον ένας νέος πιλότος. Ας τα δούμε όλα αυτά αναλυτικότερα!

Οι αποχωρήσεις

Ο Φερνάντο Αλόνσο θα τρέξει πλέον σε άλλα πρωταθλήματα των μηχανοκίνητων αθλημάτων μετά την απογοητευτική του εμπειρία με τη McLaren και την απουσία οποιασδήποτε προοπτικής για μεταγραφή σε μία ανταγωνιστική ομάδα.

Ο Σιρότκιν δεν κατάφερε να διατηρήσει τη θέση του στη Williams παρά τα εκατομμύρια του ζάπλουτου πατέρα του και θα αντικατασταθεί από τον Ρόμπερτ Κούμπιτσα.

Ο Βαντόρν αποχώρησε με τον τίτλο του αιώνιου ταλέντου και βρήκε καταφύγιο στην ηλεκτροκίνητη Formula E.

O Xάρτλεϊ αποδείχθηκε ανεπαρκής και θα τον διαδεχθεί στην Toro Rosso o Αλμπον ή ο Τίκτουμ.

Ο Ερικσον άντεξε τέσσερα χρόνια στη Sauber χάρη κυρίως στους γαλαντόμους χορηγούς του, τώρα όμως αποχωρεί με προορισμό τα Indycar.

Ο Οκόν αποτελεί σίγουρα ιδιαίτερη περίπτωση και διατηρήθηκε στη Formula 1 ως αναπληρωματικός και δοκιμαστής οδηγός και –όπως ακούγεται- με συμβόλαιο στη Mercedes για το 2020.

Ανέβηκαν ψηλότερα

Δύο οδηγοί αλλάζουν…κατηγορία, καθώς πήραν μεταγραφή από μία μικρομεσαία σε μία από τις τρεις κορυφαίες ομάδες της Formula 1, ενώ άλλος ένας πήγε σε μία σαφώς δυνατότερη ομάδα σε σχέση με την εφετινή.

Ο Σαρλ Λεκλέρκ μεταγράφηκε από τη Sauber στη Ferrari και δηλώνει έτοιμος, να παλέψει ακόμη και για τον τίτλο.

Ο Γκασλί προβιβάσθηκε από την Toro Rosso στη Red Bull, όπου πήρε τη θέση του Αυστραλού Ντάνιελ Ρικιάρντο.

Ο Λανς Στρολ άλλαξε από την απογοητευτική ομάδα της Williams στην σαφώς δυνατότερη Force India, την οποία εξαγόρασε ένας επενδυτικός όμιλος με επικεφαλής τον πατέρα του.

Κατέβηκαν χαμηλότερα

Δύο οδηγοί άλλαξαν από ισχυρότερες σε πιο αδύναμες ομάδες, καθένας από τους οποίους για διαφορετικούς λόγους.

Ο Ρικιάρντο διαπίστωσε, ότι κινδύνευε να επισκιασθεί στη Red Bull από τον ταλαντούχο Μαξ Φερστάπεν και το 2019 θα τρέξει με τα χρώματα της Renault.

O Κίμι Ράικονεν εγκατέλειψε –κατόπιν απόφασης της Ferrari- το Μαρανέλο και ευελπιστεί ότι θα βρει την ηρεμία του και την ευτυχία του για τα επόμενα δύο χρόνια στη Sauber, από όπου είχε ξεκινήσει την καριέρα του στη Formula 1.

Οι ρούκις

Το 2019 θα δούμε τρία εντελώς νέα πρόσωπα στα επίσημα Γκραν Πρι της Formula 1. Πρόκειται για τους Ράσελ και Νόρις, που προέρχονται από τη Formula 2 και για τον Τζιοβινάτσι, που ήταν εφέτος δοκιμαστής οδηγός στη Ferrari.

Best of internet