Η τελευταία, αδημοσίευτη συνέντευξη του Σουμάχερ πριν το ατύχημα! (vid)

Η τελευταία, αδημοσίευτη συνέντευξη του Σουμάχερ πριν το ατύχημα! (vid)

Η τελευταία, αδημοσίευτη συνέντευξη του Σουμάχερ πριν το ατύχημα! (vid)

Μερικές μόνο εβδομάδες πριν από το σοβαρό του ατύχημα, ο Μίκαελ Σουμάχερ είχε απαντήσει σε διάφορες ενδιαφέρουσες ερωτήσεις, σε μια συνέντευξη που ποτέ δεν είχε δημοσιευτεί. 

Το πολύ σοβαρό ατύχημα που είχε ο Μίκαελ Σουμάχερ στις Άλπεις, έγινε στις 29 Δεκεμβρίου του 2013 και από τότε, ο Γερμανός πρώην πιλότος της Formula 1 βρίσκεται σε κώμα. Η οικογένειά του, αλλά και όλοι οι θαυμαστές του ελπίζουν σε ένα θαύμα που θα τον επαναφέρει στη ζωή! 

Μια συνέντευξη που είχε δώσει μερικές εβδομάδες πριν χτυπήσει, δημοσιεύτηκε τώρα, πέντε χρόνια μετά. Ο Σουμάχερ την είχε δώσει στις 30 Οκτωβρίου του 2013, δηλαδή δύο μήνες πριν το περιστατικό. Σε αυτή βλέπουμε ότι απαντάει σε πολλές ενδιαφέρουσες ερωτήσεις. 

- Ποιο ήταν το αγαπημένο πρωτάθλημα που κατέκτησες;

- Μ.Σ.: «Εκείνο στη Σουζούκα της Ιαπωνίας το 2000, με τη Ferrari. Η ομάδα είχε να πάρει πρωτάθλημα 21 χρόνια και εγώ τέσσερα και τα καταφέραμε»! 

- Ποιον αντίπαλό σου είχες σεβαστεί περισσότερο στα χρόνια σου στη Formula 1; 

- Μ.Σ.: «Τον Μίκα Χάκινεν. Για τις μεγάλες μας μάχες στην πίστα και τις καλές μας σχέσεις εκτός». 

- Είναι πραγματικά τόσο απαιτητική η Formula 1 σε φυσική κατάσταση; 

- Μ.Σ.: «Είναι πάρα πολύ σκληρή η F1 και ειδικά παλαιότερα, που δεν είχαμε ηλεκτρονικές μονάδες διαχείρισης, ηλεκτρονικά, υποβοηθούμενα τιμόνια. Παραμένει ένα από τα πιο σκληρά αθλήματα όμως και απαιτεί δουλειά στη φυσική κατάσταση».

- Είχες είδωλο στη Formula 1 σαν παιδί; 

- Μ.Σ.: «O Άιρτον Σένα και o Βιντσέντσο Σοσπίρι, ήταν δύο πιλότοι που θαύμαζα. Το πραγματικό είδωλό μου όμως ήταν ο Χάραλντ (Τόνι) Σουμάχερ (τερματοφύλακας της Δυτικής Γερμανίας από το 1979 έως το 1986)». 

- Ήξερες ότι θα θέσεις νέα ρεκόρ ή είχες ποτέ αμφιβολίες για τις ικανότητές σου; 

Μ.Σ. : «Το κλειδί για την επιτυχία είναι να βελτιώνεσαι συνεχώς. Πίστευα πάντα ότι δεν ήμουν τόσο ικανός ως πιλότος όμως αυτό νομίζω ότι ήταν το κλειδί για να γίνω όσα έγινα. Μετράει πολύ το ταλέντο, όμως πάντα χρειάζεται να το δουλέψεις». 

- Πάντα έλεγες ότι η επιτυχία στην F1 είναι η ομαδική δουλειά. Δεν παίζει μεγαλύτερο ρόλο ο πιλότος; 

- Μ.Σ.: «Αποτέλεσμα παίρνεις όταν όλοι δουλεύουν καλά προς μια κατεύθυνση. Μόνος σου, μπορείς πάντα να φτάσεις μέχρι ένα συγκεκριμένο σημείο, όταν δουλεύεις σε ομάδα είσαι πάντα πιο δυνατός. Η F1 δεν είναι one man show, είναι ομαδική δουλειά». 

- Οδήγησες τη Benetton και τη Ferrari σε Παγκόσμιους Τίτλους και βοήθησες τη Mercedes να διαμορφωθεί σε αυτό που είναι σήμερα. Είναι συγκρίσιμες οι εποχές αυτές με κάποιο τρόπο; 

- Μ.Σ.: «Ναι. Ήμουν στη Benetton, δουλέψαμε κάποια χρόνια, πήραμε πρωτάθλημα. Έκανα το ίδιο και στη Ferrari, προσπάθησα να κάνω το ίδιο, σε λιγότερο όμως χρόνο και στη Mercedes. Είναι ένα κοινό στοιχείο, οπότε ναι». 

- Για να βελτιωθείς, ανέλυες τι έκαναν οι άλλοι πιλότοι; Αν ναι, μόνο για τους κορυφαίους ή όλους;

-Μ.Σ.: «Για να βελτιωθείς και να βρεις άλλους τρόπους δεν κοιτάς μόνο το αυτοκίνητο και τον εαυτό σου αλλά και τους άλλους οδηγούς. Όχι μόνο τους κορυφαίους όμως, όλους. Έτσι έκανα εγώ. Γιατί όλοι είχαν κάτι διαφορετικό». 

- Γιατί τα καρτ είναι η καλύτερη προπόνηση για όλων των ειδών μηχανοκίνητων αγώνων; 

- Μ.Σ.: «Είναι μια καλή προετοιμασία για να μπεις στα motorsports επειδή σου δίνει πολλά εφόδια και πολλές ικανότητες. Βελτιώνεσαι πολύ και αναπτύσσεις όσα παίρνεις. Και επίσης, την ιδιότητα του να μάχεσαι. Από τα μεγάλα μαθήματα που παίρνεις από τα καρτ». 

- Είναι πιθανό να φτάσεις στην κορυφή μόνο από το ταλέντο σου; 

- Μ.Σ.: «Το ταλέντο στους μηχανοκίνητους αγώνες είναι πολύ σημαντικό, όπως και σε όλα τα σπορ. Πρέπει να αναπτύξεις όμως πολλές ικανότητες στη συνέχεια. Τα καρτ είναι πολύ καλή βάση για να αποδείξεις το ταλέντο σου, αλλά μέσω αυτού θα πάρεις και άλλα πράγματα που θα χρειαστείς σαν οδηγός αγώνων». 

 

MICHAEL SCHUMACHER UNPUBLISHED INTERVIEW 2013 INTERVISTA INEDITA