Χάθηκε η μπάλα στη Ferrari

ΚΑΤΩΤΕΡΟΙ ΤΩΝ ΠΕΡΙΣΤΑΣΕΩΝ

Χάθηκε η μπάλα στη Ferrari

Χάθηκε η μπάλα στη Ferrari

Έχουν μπερδέψει τα μπούτια τους στην Ferrari και έχασαν τον στόχο τους. Με λάθη επί λαθών, έχασαν κάθε ελπίδα για οποιονδήποτε τίτλο και τώρα πλέον χάνουν και την ελπίδα να βρίσκονται στο βάθρο. Αυτή η κατάντια πρέπει να φτάσει σε ένα τέλος.

Εγώ φταίω, εσύ φταις... αυτός φταίει. Σαχλαμάρες. Το ψάρι βρωμάει από το κεφάλι. Με τον θάνατο του Μαρκιόνε, ξεκίνησε μια κατηφόρα για την αγωνιστική ομάδα της Σκουντερία που τελειωμό δεν έχει. Στη Suzuka δεν ανέβηκαν καν στο βάθρο...

Παιχνίδι από παντού στη Novibet με κινητό και τάμπλετ.

Βασικά φταίνε όλοι. Η διοίκηση, όποια και αν είναι αυτή φταίει, καθώς δεν έχει δώσει σωστές και συγκεκριμένες κατευθύνσεις και πιάστηκε και με το χέρι στο μέλι στο θέμα με την δεύτερη μπαταρία, άσχετο που πέρασε στο «ντούκου», ο Αριβαμπένε γιατί δεν έχει έλεγχο κάθε τμήματος, ο υπεύθυνος στρατηγικής γιατί τα λάθη του είναι πολλά και ανεπίτρεπτα, ο Φέτελ γιατί έχει κάνει περισσότερα λάθη σε αυτή τη σεζόν, από όσα έχει κάνει σε όλη του την καρριέρα και ο Κίμι που δεν στέκεται στο ύψος ενός παγκόσμιου Πρωταθλητή. Του τελευταίου Παγκόσμιου Πρωταθλητή της Ferrari.

Στην Ιαπωνία νομίζω έκανε το μεγαλύτερο. Άφησε αλώβητο τον Φερστάπεν να ξεφτιλίσει την Ferrari. Ο Ολλανδός είναι γνωστός για το ταπεραμέντο του και είναι εμπρός και από τους δύο στην εκκίνηση. Ρε Κίμι βλέπεις πως κάνει λάθος ο μικρός, χώσου του και αν θέλει, ας σε τρακάρει να βγείτε και οι δύο... τι του αφήνεις χώρο; Τι του φέρεσαι ως (που είσαι) τζέντλεμαν. Ο Φερστάπεν έχει πρόσφατες τις μάχες στα καρτ και τις μικρότερες κατηγορίες μονοθεσίων. Το στυλ του είναι πως δεν αφήνει ποτέ να τον περάσουν. Έχει μάθει να είναι επιθετικός και να μην χαρίζει θέσεις ακόμα και αν ρισκάρει ακουμπήματα και εγκαταλήψεις. Δημιουργεί... Τι δημιουργεί... Έχει δημιουργήσει γύρω του ένα πέπλο «τσαμπουκά» και «Don΄t fuck with me». Εμείς το ξέρουμε, η διοίκηση του σπορ το γνωρίζει, οι θεατές το γνωρίζουν, η FIA το γνωρίζει... Οι μόνοι που δεν το γνωρίζουν είναι οι δύο οδηγοί της Ferrari που του δίνουν «χώρο» να ξεδιπλώσει το ταλέντο του στους κωλοπαιδισμούς, οι οποίοι μάλιστα φέρνουν και τηλεθέαση... Έκανα το LIVE του Gazzetta για το Ιαπωνικό Γκραν Πρι και μόλις ο Φερστάπεν πλησίαζε τον Μπότας, οι φίλοι του LIVE που κάνουν σχόλια άρχισαν...«Ωχ Μποτας την έβαψες...» «Αυτοκίνητο ασφαλείας Μπότας και Μαξ στον τοίχο...» και άλλα τέτοια...

Ο Φέτελ από το κολοσσιαίο λάθος της Γερμανίας και μετά, έχασε το mojo του. Κάνει το ένα λάθος πίσω από το άλλο. Το κλίμα προφανώς δεν είναι καλό, η πίεση στο πρόσωπό του είναι μεγάλη και είναι ξεκάθαρο πως δεν μπορεί να την διαχειριστεί. O Χάμιλτον είναι στα καλύτερά του και αυτό αγχώνει τον Σεμπ, ακόμα πιο πολύ. Στην Suzuka έκανε ένα λάθος που του στοίχισε την ελπίδα να προσπαθήσει τουλάχιστον για τον τίτλο. Βέβαια από την άλλη δεν είχε να χάσει και τίποτε... Και 2ος να έβγαινε το πρωτάθλημα έχει χαθεί. Οπότε η ριψοκίνδυνη προσπάθεια να περάσει τον Φερστάπεν (Mα τον Μαξ ρε Σεμπ... Θα σε άφηνε ο Μαξ να περάσεις; O Mαξ;) είχε μια λογική μέσα στην απόγνωση της κατάστασης.

Προφανώς στη Ferrari υπάρχει πλεόν κακή ψυχολογία. Και γίνεται ακόμα χειρότερη με μερικά θέματα που αφήνουν κατά λάθος ή επίτηδες να διαρρεύσουν. Όπως το θέμα πως ο Αριβαμπένε θα πάει να αναλάβει την Γιουβέντους. Δεν φτάνουν τα προβλήματα με τον Ρονάλντο και την τύπισσα, θα πάει και ο Αριβαμπένε. Αυτό τι δουλειά είχε να μαθευτεί;

O Κίμι είναι με το ένα πόδι έξω, Ο Αριβαμπένε είναι με το ένα πόδι έξω, ο Φέτελ είναι στον τοίχο... καθώς έχασε άλλο ένα πρωτάθλημα και η ομάδα βουτάει σε ένα επικίνδυνο σπιράλ.

Πάει η χρονιά. Ας δούμε την επόμενη χρονιά με τον Λεκλέρκ και με πολλά νέα πρόσωπα, μπας και σταματήσουν το σερί του φοβερού και τρομερού Λιούις που πάει ολοταχώς για GOAT και σε άλλες κατηγορίες εκτός της κατηγορίας «pole positions» που είναι ήδη GOAT.

Για να δούμε... την επόμενη χρονιά θα τα καταφέρουν, θα φρενάρουν τον Χάμιλτον; Δύσκολο αλλά όχι ακατόρθωτο.