Δίκαια πρώτος ο Ρικιάρντο σε ένα βαρετό Μονακό

Δίκαια πρώτος ο Ρικιάρντο σε ένα βαρετό Μονακό
Σε έναν αδιάφορο αγώνα που δεν είχε καν αυτοκίνητο ασφαλείας, ο Ρικιάρντο ξεκίνησε πρώτος και δεν τον πέρασε κανείς. Στη 2η θέση ο Φέτελ και στην 3η ένας αδιάφορος Χάμιλτον.

Ήταν ένας αγώνας που τα είχε όλα. Και το σασπένς και το γκλάμουρ και τον θεωρητικό ανταγωνισμό... Πριν ξεκινήσει βέβαια.

Γιατί αφού ξεκίνησε χάθηκαν όλα. Ευτυχώς που είχαμε τον Φερστάπεν να προσπαθεί από την τελευταία θέση να κερδίσει θέσεις γιατί άλλιως θα μας είχε πάρει ο ύπνος. Βεβαίως είχαμε στο τέλος ένα σφοδρό ατύχημα στην έξοδο του τούνελ από αστοχία φρένων στην Sauber/Alfa Romeo του Λεκλέρκ, αλλά ακόμα και αυτό δεν στάθηκε ικανό να ανακατέψει λίγο τα πράγματα και να φέρει ανατροπές καθώς μάλιστα δεν βγήκε καν το αυτοκίνητο ασφαλείας.

Ουσιαστικά δεν έγινε τίποτε. Οι 5 πρώτοι όπως ξεκίνησαν έτσι τερμάτισαν, δίχως δράματα και εντάσεις. Μάλιστα δεν έγινε καν η παραμικρή προσπάθεια προσπεράσματος μεταξύ τους. Για τέτοια σούπα μιλάμε. Φυσικά φταίει ο χαρακτήρας της πίστας που δεν επιτρέπει προσπεράσματα αλλά και πάλι πρέπει να βρεθεί μια λύση...

Μάλιστα από τη μέση του αγώνα ο Ρικιάρντο αντιμετώπιζε πρόβλημα καθώς είχε χάσει ισχύ ο κινητήρας του και -είχε χάσει την 7η και 8η ταχύτητα- και προσπαθούσε με νύχια και με δόντια να κρατηθεί στην πρώτη θέση. Ακόμα και με το πρόβλημα όμως ήταν αδύνατον στον Φέτελ να περάσει και ο Γερμανός προτίμησε μια σίγουρη 2η θέση ενώ το ίδιο έκανε και ο Χάμιλτον στην 3η θέση.

Αν εξαιρέσουμε την υπερπροσπάθεια του Ρικιάρντο με πληγωμένο μονοθέσιο να τερματίσει πρώτος, την επίσης υπερπροσπάθεια του Φερστάπεν να κερδίσει θέσεις και το ατύχημα του Λεκλέρκ πάνω στον Χάρτλει, πρέπει να ξεχάσουμε γρήγορα αυτόν τον βαρετό αγώνα.

Η τελική κατάταξη του αγώνα είναι η εξής:

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!