Κυριαρχία των Red Bull και στο FP3 του Μονακό
Σε δύσκολη θέση βρίσκεται ο Μαξ Φερστάπεν ενόψει των κατατακτήριων δοκιμών του Γκραν Πρι Μονακό. Ο Ολλανδός είχε ένα ατύχημα και οι μηχανικοί της Red Bull δίνουν αγώνα με τον χρόνο, για να έχουν έτοιμο το μονοθέσιό του έως τις 16.00 ώρα Ελλάδος, οπότε ξεκινούν οι –πολύ σημαντικές για το συγκεκριμένο Γκραν Πρι- κατατακτήριες δοκιμές.
Ο Φερστάπεν είχε προλάβει να πετύχει νέο ρεκόρ γύρου με 1:11.787 λεπτά στο FP3 των ελεύθερων δοκιμών, όταν βγήκε εκτός πίστας στο σικέιν στην πισίνα και χτύπησε αρκετά δυνατά στο προστατευτικό τοιχίο, χωρίς να πάθει κάτι ο ίδιος. Ο Ρικιάρντο εκμεταλλεύθηκε την ευκαιρία, έσπασε το ρεκόρ του Ολλανδού κατά ένα χιλιοστό του δευτερολέπτου και βρέθηκε τελικά στην κορυφή του Q3.
Ακολούθησαν οι Φέτελ και Ραϊκόνεν με διαφορά 0,237 και 0,356 δευτερολέπτων, ενώ να σημειώσουμε ότι οι δύο Ferrari χρησιμοποίησαν τελικά τις νέες αναρτήσεις από το Γκραν Πρι της Βαρκελώνης και όχι τις παλαιότερες, όπως είχε συμβεί την Πέμπτη.
Οι δύο Mercedes βρέθηκαν περίπου μισό δευτερόλεπτο πίσω από τις Red Bull, με τον 5ο Χάμιλτον να έχει μία έξοδο στο σικέιν του λιμανιού και τον έκτο Μπότας να καταστρέφει την πίσω αεροτομή του σε μία αναστροφή στην έξοδο Sainte Devote.
Καλύτεροι από τους υπόλοιπους οι δύο πιλότοι της Toro Rosso, Χάρτλεϊ και Γκασλί, με σχεδόν ένα δευτερόλεπτο διαφορά από τις τρεις κορυφαίες ομάδες.
Τα αποτελέσματα του FP3 στο Μονακό αναλυτικά
Cla | # | Driver | Chassis | Engine | Laps | Time | Gap | Interval | km/h |
1 | 3 | Red Bull | TAG | 23 | 1'11.786 | 167.347 | |||
2 | 33 | Red Bull | TAG | 14 | 1'11.787 | 0.001 | 0.001 | 167.345 | |
3 | 5 | Ferrari | Ferrari | 23 | 1'12.023 | 0.237 | 0.236 | 166.796 | |
4 | 7 | Ferrari | Ferrari | 26 | 1'12.142 | 0.356 | 0.119 | 166.521 | |
5 | 44 | Mercedes | Mercedes | 26 | 1'12.273 | 0.487 | 0.131 | 166.219 | |
6 | 77 | Mercedes | Mercedes | 27 | 1'12.356 | 0.570 | 0.083 | 166.029 | |
7 | 28 | Toro Rosso | Honda | 25 | 1'12.752 | 0.966 | 0.396 | 165.125 | |
8 | 10 | Toro Rosso | Honda | 23 | 1'12.761 | 0.975 | 0.009 | 165.104 | |
9 | 55 | Renault | Renault | 24 | 1'12.850 | 1.064 | 0.089 | 164.903 | |
10 | 35 | Williams | Mercedes | 23 | 1'12.854 | 1.068 | 0.004 | 164.894 | |
11 | 2 | McLaren | Renault | 25 | 1'12.874 | 1.088 | 0.020 | 164.848 | |
12 | 31 | Force India | Mercedes | 23 | 1'12.940 | 1.154 | 0.066 | 164.699 | |
13 | 11 | Force India | Mercedes | 22 | 1'13.025 | 1.239 | 0.085 | 164.508 | |
14 | 27 | Renault | Renault | 26 | 1'13.112 | 1.326 | 0.087 | 164.312 | |
15 | 14 | McLaren | Renault | 25 | 1'13.279 | 1.493 | 0.167 | 163.937 | |
16 | 18 | Williams | Mercedes | 26 | 1'13.595 | 1.809 | 0.316 | 163.233 | |
17 | 16 | Sauber | Ferrari | 25 | 1'13.644 | 1.858 | 0.049 | 163.125 | |
18 | 8 | Haas | Ferrari | 21 | 1'13.881 | 2.095 | 0.237 | 162.602 | |
19 | 20 | Haas | Ferrari | 20 | 1'14.192 | 2.406 | 0.311 | 161.920 | |
20 | 9 | Sauber | Ferrari | 28 | 1'14.221 | 2.435 | 0.029 | 161.857 |
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!