Πέντε “μαθήματα” για την Mercedes από την Κίνα

Gazzetta team
Πέντε “μαθήματα” για την Mercedes από την Κίνα
Τον απολογισμό τους έκαναν στην Mercedes μετά το Γκραν Πρι της Κίνας και κατέληξαν σε πέντε χρήσιμα συμπεράσματα.

Με γενικό συμπέρασμα πως δεν πρέπει να χαθεί η αυτοπεποίθηση των στελεχών της πρωταθλήτριας ομάδας, στην Mercedes δημοσιοποίησαν πέντε ενδιαφέρουσες πτυχές του αγώνα της Κίνας, τα οποία κρίνονται ως “μαθήματα” για το μέλλον. Δεν είναι όλα ανρητικά αλλά ακριβώς αυτό θέλει να δείξει και ο ίδιος ο Τοτο Βολφ στους υφισταμένους του. Πως υπάρχουν δηλαδή και θετικά πράγματα που προέκυψαν, στην Κίνα, έστω και αν αυτός ήταν ένας ακόμη αγώνας που προστίθεται στην δύσκολη περίοδο της ομάδας στο φετινό ξεκίνημα.

Πρώτο στη λίστα αυτή έρχεται το αυτοκίνητο ασφαλείας και οι ανακατατάξεις που μπορεί να προκαλέσει. Η Mercedes στο συγκεκριμένο θέμα επεσήμανε πως οι οδηγοί της στάθηκαν άτυχοι λόγω του χρονικού σημείου στο οποίο βγήκε το αυτοκίνητο ασφαλείας στην πίστα, παραδέχτηκε όμως οτι υπήρξε και καθυστέρηση από την ομάδα στο να προσαρμόσει τ στρατηγική της στις απαιτήσεις που προέκυψαν μετά το αυτοκίνητο ασφαλείας.

Δεύτερο στοιχείο είναι πως το πρωτάθλημα μέχρι τώρα εξελίσσεται σε κούρσα τριών ομάδων. Μπορεί στους δύο πρώτους αγώνες αυτό να μην ήταν απολύτως εμφανές στην Κίνα όμως στην κόντρα της Mercedes με την Ferrari προστέθηκε και η Red Bull. Αυτό είναι καλό για το ενδιαφέρον του πρωταθλήματος και ελπίζουν όλοι στην ομάδα να συνεχιστεί.

Τρίτο σημαντικό για την Mercedes, είναι η υποστήριξη που δέχτηκε από το κοινό της Formula 1, επί κινεζικού εδάφους. “Από την στιγμή που φτάσαμε στη Σαγκάη μέχρι και τον αγώνα οι θεατές ήταν εκεί και υποστήριζαν με δύναμη και πάθος τον Λιούις, τον Βάλτερι και την ομάδα στο σύνολό της”, ανέφερε χαρακτηριστικά το θέμα που δημοσίευσε στην ιστοσελίδα της η Mercedes.

Τέταρτο επίσης πολύ ενδιαφέρον και αγωνιστικής φύσεως, στοιχείο ήταν η ακρίβεια και η ταχύτητα των pit stops. Ένας τομέας στον οποίο η Mercedes όχι απλώς δεν έχασε απο τις υπόλοιπες ομάδες, αλλά αναδείχθηκε νικήτρια. Για την ακρίβεια σύμφωνα με την εταιρεία ο χρόνος στην στάση του Μπότας, η οποία τον έφερε εμπρός απο τον Φέτελ, ήταν 1.83 δευτερόλεπτα, που είναι ο ταχύτερος που έχει καταγραφεί μετά τις πρόσφατες αλλαγές. Ακριβώς για αυτό η ομάδα κέρδισε το σχετικό βραβείο για πρώτη φορά φέτος.

Τέλος πέμπτο στοιχείο και επίσης αγωνιστικό, ήταν οι πολλές και όμορφες προσπεράσεις. Εκείνος που ξεχώρισε ήταν ο Ντάνιελ Ρικιάρντο, ακόμη και για τους ανθρώπους της Mercedes, όμως δεν θα μπορούσαν να μην αναγνωρίσουν την σημαντική προσπέραση που έκανε ο Μπότας στο ξεκίνημα του αγώνα στον Κίμι Ράικονεν, η οποία ήταν και αυτή που οτυ έδωσε τη δυνατότητα να διεκδικεί την νίκη, μέχρι ένα σημείο.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!