Τη μικρότερη τελική είχε ο Χάμιλτον στην Κίνα
Ο Ντάνιελ Ρικιάρντο εκτός από τη νίκη στην Κίνα, σημείωσε και τον ταχύτερο γύρο του αγώνα με χρόνο, 1:35.785, τον οποίο μάλιστα σημείωσε στον προτελευταίο γύρο της κούρσας. Η άλλη Red Bull τον ακολούθησε, αλλά ο Αυστραλός ήταν ο μοναδικός που έπεσε κάτω από το 1:36 καθώς ο Μαξ Φερστάπεν σταμάτησε το χρονόμετρο στο 1:36.206.
Παρόλα αυτά εκείνο που προκαλεί ιδιαίτερη εντύπωση από το σχετικό στατιστικό της Κίνας είναι οι τελικές ταχύτητες των μονοθεσίων. Αυτή βεβαίως είναι μια μέτρηση που δεν είναι πάντα ενδεικτική της δυναμικότητας ενός μονοθεσίου, ιδίως σε μια πίστα όπως αυτή της Σαγκάης που η μίξη ανοιχτών κομματιών με κλειστές στροφές προκαλεί πονοκέφαλο σε επίπεδο ρυθμίσεων.
Είναι ωστόσο ένα δείγμα ότι κάτι δεν πάει καλά και την περίπτωση της Κίνας ένα σαφές δείγμα ότι ο Χάμιλτον είχε σοβαρούς λόγους για τους οποίους δεν μπορούσε να κινηθεί γρήγορα. Η τελική ταχύτητα του Πρωταθλητή έφτασε τα 320,4 χλμ./ώρα και αν δεν τον βρίσκετε στις συνηθισμένες του, κορυφαίες, θέσεις στον παρακάτω πίνακα, είναι γιατί ήταν η χαμηλότερη και τον έστειλε τελευταίο.
Στον ίδιο πίνακα η τελική ταχύτητα των 343,8 χλμ./ώρα είναι αυτή που δίνει την πρώτη θέση και ανήκει στον Κίμι Ράικονεν, ενώ η πρώτη τριάδα συμπληρώνεται από την Haas του Γκροσάν και την Force India του Σέρτζιο Πέρεζ, με 342,9 και 340,9 χλμ./ώρα.
Το άλλο εντυπωσιακό στοιχείο από αυτά τα στατιστικά είναι πως στις δύο κορυφαίες ομάδες του πρωταθλήματος, οι δεύτεροι οδηγοί ήταν εκείνοι που σημείωσαν τις υψηλότερες τελικές ταχύτητες καθώς ο Φέτελ με 329,4 χλμ./ώρα ήταν επίσης πολύ χαμηλά στην κατάταξη, μόλις 17ος και ο Βάλτερι Μπότας ήταν στην 11η θέση με 333,2χλμ./ώρα, μια θέση δηλαδή χαμηλότερα από τον νικητή του αγώνα που έφτασε τα 334,3.
Κατά συνέπεια στην Mercedes πρέπει να κάνουν κάτι επειγόντως καθώς η διαφορά των σχεδόν 24 χλμ. της W09 από την ταχύτερη Ferrari δύσκολα καλύπτεται από δικαιολογίες ελαστικών ή στρατηγικής.
Δείτε αναλυτικά τον ταχύτερο γύρο κάθε οδηγού
Θ. | Οδηγός | Ομάδα | Γύρος | Χρόνος | Ταχύτητα |
1 | Ν. Ρικιάρντο | Red Bull | 55 | 1:35.785 | 204.871 |
2 | Μ. Φερστάπεν | Red Bull | 50 | 1:36.206 | 203.974 |
3 | Κ. Ράικονεν | Ferrari | 48 | 1:36.456 | 203.446 |
4 | Λ. Χάμιλτον | Mercedes | 20 | 1:36.878 | 202.559 |
5 | Ν. Χούλκενμπεργκ | Renault | 56 | 1:36.881 | 202.553 |
6 | Β. Μπότας | Mercedes | 50 | 1:36.987 | 202.332 |
7 | Φ. Αλόνσο | McLaren-Renault | 56 | 1:37.234 | 201.818 |
8 | Ρ. Γκροσάν | Haas | 51 | 1:37.410 | 201.453 |
9 | Σ. Φέτελ | Ferrari | 24 | 1:37.479 | 201.311 |
10 | Σ.Πέρεζ | Force India | 54 | 1:37.673 | 200.911 |
11 | Κ. Σάινθ | Renault | 54 | 1:37.754 | 200.744 |
12 | Ε. Οκόν | Force India | 47 | 1:37.985 | 200.271 |
13 | Σ. Βαντούρν | McLaren-Renault | 54 | 1:38.137 | 199.961 |
14 | Κ. Μάγκνουσεν | Haas | 54 | 1:38.152 | 199.930 |
15 | Π. Γκασλί | Toro Rosso-Honda | 54 | 1:38.367 | 199.493 |
16 | Μ. Έρικσον | Sauber | 52 | 1:38.386 | 199.455 |
17 | Λ. Στρολ | Williams | 54 | 1:38.500 | 199.224 |
18 | Σ. Σιρότκιν | Williams | 47 | 1:38.624 | 198.973 |
19 | Τ. Λεκλέρκ | Sauber | 23 | 1:38.808 | 198.603 |
20 | Μ. Χάρτλι | Toro Rosso-Honda | 50 | 1:39.376 | 197.468 |
Δείτε αναλυτικά την κατάταξη με βάση την τελική ταχύτητα των μονοθεσίων
Θ. | Οδηγός | Ομάδα | Τελ. Ταχ. |
1 | Κ. Ράικονεν | Ferrari | 343.8 |
2 | Ρ. Γκροσάν | Haas | 342.9 |
3 | Σ. Πέρεζ | Force India | 340.9 |
4 | Ε. Οκόν | Force India | 339.9 |
5 | Κ. Σάινθ | Renault | 339.6 |
6 | Π. Γκασλί | Toro Rosso-Honda | 339.5 |
7 | Μ. Φερστάπεν | Red Bull | 335.6 |
8 | Φ. Αλόνσο | McLaren-Renault | 334.6 |
9 | Ν. Χούλκενμπεργκ | Renault | 334.5 |
10 | Ν. Ρικιάρντο | Red Bull | 334.3 |
11 | Β. Μπότας | Mercedes | 333.2 |
12 | Μ. Χάρτλι | Toro Rosso-Honda | 333.2 |
13 | Μ. Έρικσον | Sauber | 332.4 |
14 | Κ. Μάγκνουσεν | Haas | 331.2 |
15 | Λ. Στρολ | Williams | 330.3 |
16 | Σ. Βαντούρν | McLaren-Renault | 329.8 |
17 | Σ. Φέτελ | Ferrari | 329.4 |
18 | Σ. Σιρότκιν | Williams | 328.1 |
19 | Τ. Λεκλέρκ | Sauber | 327.3 |
20 | Λ. Χάμιλτον | Mercedes | 320.4 |
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!