Τη μικρότερη τελική είχε ο Χάμιλτον στην Κίνα

Gazzetta team
Τη μικρότερη τελική είχε ο Χάμιλτον στην Κίνα
Πίσω από όλους τους οδηγούς ήταν ο Λιούις Χάμιλτον στην σχετική κατάταξη με τις μεγαλύτερες τελικές ταχύτητες του αγώνα της Κίνας.

Ο Ντάνιελ Ρικιάρντο εκτός από τη νίκη στην Κίνα, σημείωσε και τον ταχύτερο γύρο του αγώνα με χρόνο, 1:35.785, τον οποίο μάλιστα σημείωσε στον προτελευταίο γύρο της κούρσας. Η άλλη Red Bull τον ακολούθησε, αλλά ο Αυστραλός ήταν ο μοναδικός που έπεσε κάτω από το 1:36 καθώς ο Μαξ Φερστάπεν σταμάτησε το χρονόμετρο στο 1:36.206.

Παρόλα αυτά εκείνο που προκαλεί ιδιαίτερη εντύπωση από το σχετικό στατιστικό της Κίνας είναι οι τελικές ταχύτητες των μονοθεσίων. Αυτή βεβαίως είναι μια μέτρηση που δεν είναι πάντα ενδεικτική της δυναμικότητας ενός μονοθεσίου, ιδίως σε μια πίστα όπως αυτή της Σαγκάης που η μίξη ανοιχτών κομματιών με κλειστές στροφές προκαλεί πονοκέφαλο σε επίπεδο ρυθμίσεων.

Είναι ωστόσο ένα δείγμα ότι κάτι δεν πάει καλά και την περίπτωση της Κίνας ένα σαφές δείγμα ότι ο Χάμιλτον είχε σοβαρούς λόγους για τους οποίους δεν μπορούσε να κινηθεί γρήγορα. Η τελική ταχύτητα του Πρωταθλητή έφτασε τα 320,4 χλμ./ώρα και αν δεν τον βρίσκετε στις συνηθισμένες του, κορυφαίες, θέσεις στον παρακάτω πίνακα, είναι γιατί ήταν η χαμηλότερη και τον έστειλε τελευταίο.

Στον ίδιο πίνακα η τελική ταχύτητα των 343,8 χλμ./ώρα είναι αυτή που δίνει την πρώτη θέση και ανήκει στον Κίμι Ράικονεν, ενώ η πρώτη τριάδα συμπληρώνεται από την Haas του Γκροσάν και την Force India του Σέρτζιο Πέρεζ, με 342,9 και 340,9 χλμ./ώρα.

Το άλλο εντυπωσιακό στοιχείο από αυτά τα στατιστικά είναι πως στις δύο κορυφαίες ομάδες του πρωταθλήματος, οι δεύτεροι οδηγοί ήταν εκείνοι που σημείωσαν τις υψηλότερες τελικές ταχύτητες καθώς ο Φέτελ με 329,4 χλμ./ώρα ήταν επίσης πολύ χαμηλά στην κατάταξη, μόλις 17ος και ο Βάλτερι Μπότας ήταν στην 11η θέση με 333,2χλμ./ώρα, μια θέση δηλαδή χαμηλότερα από τον νικητή του αγώνα που έφτασε τα 334,3.

Κατά συνέπεια στην Mercedes πρέπει να κάνουν κάτι επειγόντως καθώς η διαφορά των σχεδόν 24 χλμ. της W09 από την ταχύτερη Ferrari δύσκολα καλύπτεται από δικαιολογίες ελαστικών ή στρατηγικής.

Δείτε αναλυτικά τον ταχύτερο γύρο κάθε οδηγού

Θ.

Οδηγός

Ομάδα

Γύρος

Χρόνος

Ταχύτητα

1

Ν. Ρικιάρντο

Red Bull

55

1:35.785

204.871

2

Μ. Φερστάπεν

Red Bull

50

1:36.206

203.974

3

Κ. Ράικονεν

Ferrari

48

1:36.456

203.446

4

Λ. Χάμιλτον

Mercedes

20

1:36.878

202.559

5

Ν. Χούλκενμπεργκ

Renault

56

1:36.881

202.553

6

Β. Μπότας

Mercedes

50

1:36.987

202.332

7

Φ. Αλόνσο

McLaren-Renault

56

1:37.234

201.818

8

Ρ. Γκροσάν

Haas

51

1:37.410

201.453

9

Σ. Φέτελ

Ferrari

24

1:37.479

201.311

10

Σ.Πέρεζ

Force India

54

1:37.673

200.911

11

Κ. Σάινθ

Renault

54

1:37.754

200.744

12

Ε. Οκόν

Force India

47

1:37.985

200.271

13

Σ. Βαντούρν

McLaren-Renault

54

1:38.137

199.961

14

Κ. Μάγκνουσεν

Haas

54

1:38.152

199.930

15

Π. Γκασλί

Toro Rosso-Honda

54

1:38.367

199.493

16

Μ. Έρικσον

Sauber

52

1:38.386

199.455

17

Λ. Στρολ

Williams

54

1:38.500

199.224

18

Σ. Σιρότκιν

Williams

47

1:38.624

198.973

19

Τ. Λεκλέρκ

Sauber

23

1:38.808

198.603

20

Μ. Χάρτλι

Toro Rosso-Honda

50

1:39.376

197.468

Δείτε αναλυτικά την κατάταξη με βάση την τελική ταχύτητα των μονοθεσίων

Θ.

Οδηγός

Ομάδα

Τελ. Ταχ.

1

Κ. Ράικονεν

Ferrari

343.8

2

Ρ. Γκροσάν

Haas

342.9

3

Σ. Πέρεζ

Force India

340.9

4

Ε. Οκόν

Force India

339.9

5

Κ. Σάινθ

Renault

339.6

6

Π. Γκασλί

Toro Rosso-Honda

339.5

7

Μ. Φερστάπεν

Red Bull

335.6

8

Φ. Αλόνσο

McLaren-Renault

334.6

9

Ν. Χούλκενμπεργκ

Renault

334.5

10

Ν. Ρικιάρντο

Red Bull

334.3

11

Β. Μπότας

Mercedes

333.2

12

Μ. Χάρτλι

Toro Rosso-Honda

333.2

13

Μ. Έρικσον

Sauber

332.4

14

Κ. Μάγκνουσεν

Haas

331.2

15

Λ. Στρολ

Williams

330.3

16

Σ. Βαντούρν

McLaren-Renault

329.8

17

Σ. Φέτελ

Ferrari

329.4

18

Σ. Σιρότκιν

Williams

328.1

19

Τ. Λεκλέρκ

Sauber

327.3

20

Λ. Χάμιλτον

Mercedes

320.4

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!