ΔΕΙΤΕ ΤΑ LIVE

Τη μικρότερη τελική είχε ο Χάμιλτον στην Κίνα

Τη μικρότερη τελική είχε ο Χάμιλτον στην Κίνα

Τη μικρότερη τελική είχε ο Χάμιλτον στην Κίνα

Πίσω από όλους τους οδηγούς ήταν ο Λιούις Χάμιλτον στην σχετική κατάταξη με τις μεγαλύτερες τελικές ταχύτητες του αγώνα της Κίνας.  

Ο Ντάνιελ Ρικιάρντο εκτός από τη νίκη στην Κίνα, σημείωσε και τον ταχύτερο γύρο του αγώνα με χρόνο, 1:35.785, τον οποίο μάλιστα σημείωσε στον προτελευταίο γύρο της κούρσας. Η άλλη Red Bull τον ακολούθησε, αλλά ο Αυστραλός ήταν ο μοναδικός που έπεσε κάτω από το 1:36 καθώς ο Μαξ Φερστάπεν σταμάτησε το χρονόμετρο στο 1:36.206.

Παρόλα αυτά εκείνο που προκαλεί ιδιαίτερη εντύπωση από το σχετικό στατιστικό της Κίνας είναι οι τελικές ταχύτητες των μονοθεσίων. Αυτή βεβαίως είναι μια μέτρηση που δεν είναι πάντα ενδεικτική της δυναμικότητας ενός μονοθεσίου, ιδίως σε μια πίστα όπως αυτή της Σαγκάης που η μίξη ανοιχτών κομματιών με κλειστές στροφές προκαλεί πονοκέφαλο σε επίπεδο ρυθμίσεων. 

Είναι ωστόσο ένα δείγμα ότι κάτι δεν πάει καλά και την περίπτωση της Κίνας ένα σαφές δείγμα ότι ο Χάμιλτον είχε σοβαρούς λόγους για τους οποίους δεν μπορούσε να κινηθεί γρήγορα. Η τελική ταχύτητα του Πρωταθλητή έφτασε τα 320,4 χλμ./ώρα και αν δεν τον βρίσκετε στις συνηθισμένες του, κορυφαίες, θέσεις στον παρακάτω πίνακα, είναι γιατί ήταν η χαμηλότερη και τον έστειλε τελευταίο. 

Στον ίδιο πίνακα η τελική ταχύτητα των 343,8 χλμ./ώρα είναι αυτή που δίνει την πρώτη θέση και ανήκει στον Κίμι Ράικονεν, ενώ η πρώτη τριάδα συμπληρώνεται από την Haas του Γκροσάν και την Force India του Σέρτζιο Πέρεζ, με 342,9 και 340,9 χλμ./ώρα. 

Το άλλο εντυπωσιακό στοιχείο από αυτά τα στατιστικά είναι πως στις δύο κορυφαίες ομάδες του πρωταθλήματος, οι δεύτεροι οδηγοί ήταν εκείνοι που σημείωσαν τις υψηλότερες τελικές ταχύτητες καθώς ο Φέτελ με 329,4 χλμ./ώρα ήταν επίσης πολύ χαμηλά στην κατάταξη, μόλις 17ος και ο Βάλτερι Μπότας ήταν στην 11η θέση με 333,2χλμ./ώρα, μια θέση δηλαδή χαμηλότερα από τον νικητή του αγώνα που έφτασε τα 334,3.

Κατά συνέπεια στην Mercedes πρέπει να κάνουν κάτι επειγόντως καθώς η διαφορά των σχεδόν 24 χλμ. της W09 από την ταχύτερη Ferrari δύσκολα καλύπτεται από δικαιολογίες ελαστικών ή στρατηγικής.

Δείτε αναλυτικά τον ταχύτερο γύρο κάθε οδηγού

Θ.

Οδηγός

Ομάδα

Γύρος

Χρόνος

Ταχύτητα

1

Ν. Ρικιάρντο

Red Bull

 55

1:35.785

  204.871

2

Μ. Φερστάπεν

Red Bull

 50

1:36.206

  203.974

3

Κ. Ράικονεν

Ferrari

 48

1:36.456

  203.446

4

Λ. Χάμιλτον

Mercedes

 20

1:36.878

  202.559

5

Ν. Χούλκενμπεργκ

Renault

 56

1:36.881

  202.553

6

Β. Μπότας

Mercedes

 50

1:36.987

  202.332

7

Φ. Αλόνσο

McLaren-Renault

 56

1:37.234

  201.818

8

Ρ. Γκροσάν

Haas 

 51

1:37.410

  201.453

9

Σ. Φέτελ

Ferrari

 24

1:37.479

  201.311

10

Σ.Πέρεζ

Force India 

 54

1:37.673

  200.911

11

Κ. Σάινθ

Renault

 54

1:37.754

  200.744

12

Ε. Οκόν

Force India 

 47

1:37.985

  200.271

13

Σ. Βαντούρν

McLaren-Renault

 54

1:38.137

  199.961

14

Κ. Μάγκνουσεν

Haas 

 54

1:38.152

  199.930

15

Π. Γκασλί

Toro Rosso-Honda

 54

1:38.367

  199.493

16

Μ. Έρικσον

Sauber 

 52

1:38.386

  199.455

17

Λ. Στρολ

Williams 

 54

1:38.500

  199.224

18

Σ. Σιρότκιν

Williams 

 47

1:38.624

  198.973

19

Τ. Λεκλέρκ

Sauber 

 23

1:38.808

  198.603

20

Μ. Χάρτλι

Toro Rosso-Honda

 50

1:39.376

  197.468

Δείτε αναλυτικά την κατάταξη με βάση την τελική ταχύτητα των μονοθεσίων

Θ.

Οδηγός

Ομάδα

Τελ. Ταχ.

1

Κ. Ράικονεν

Ferrari

      343.8

2

Ρ. Γκροσάν

Haas 

      342.9

3

Σ. Πέρεζ

Force India 

      340.9

4

Ε. Οκόν

Force India 

      339.9

5

Κ. Σάινθ

Renault

      339.6

6

Π. Γκασλί

Toro Rosso-Honda

      339.5

7

Μ. Φερστάπεν

Red Bull

      335.6

8

Φ. Αλόνσο

McLaren-Renault

      334.6

9

Ν. Χούλκενμπεργκ

Renault

      334.5

10

Ν. Ρικιάρντο

Red Bull

      334.3

11

Β. Μπότας

Mercedes

      333.2

12

Μ. Χάρτλι

Toro Rosso-Honda

      333.2

13

Μ. Έρικσον

Sauber 

      332.4

14

Κ. Μάγκνουσεν

Haas 

      331.2

15

Λ. Στρολ

Williams 

      330.3

16

Σ. Βαντούρν

McLaren-Renault

      329.8

17

Σ. Φέτελ

Ferrari

      329.4

18

Σ. Σιρότκιν

Williams 

      328.1

19

Τ. Λεκλέρκ

Sauber 

      327.3

20

Λ. Χάμιλτον

Mercedes

      320.4