Οι αλλαγές κανονισμών της F1 για το 2019

Gazzetta team
Οι αλλαγές κανονισμών της F1 για το 2019
Περισσότερα καύσιμα και βιομετρικά γάντια είναι οι βασικότερες αλλαγές στους κανονισμούς που συζήτησε η FIA και η Liberty Media ενόψει των επόμενων ετών.

Αλλαγές στους κανονισμούς για το 2019 αλλά και το 2021 που είναι η κομβική χρονιά του πρωταθλήματος συζητήθηκαν την Τρίτη στην συνάντηση της FIA με την Liberty Media. Οι αλλαγές αυτές αφορούν και τεχνικούς αλλά και αγωνιστικούς κανονισμούς με κυριότερα στοιχεία αυτών να είναι τα περισσότερα καύσιμα που θα φέρουν τα μονοθέσια και η εισαγωγή των βιομετρικών γαντιών.

Σύμφωνα με την κοινή ανακοίνωση από το 2019 οι ομάδες θα έχουν τη δυνατότητα να εφοδιάζουν τα μονοθέσια με 110 κ. καυσίμου και όχι με 105 κ. που ισχύει σήμερα. Αυτό γίνεται προκειμένου οι οδηγοί να έχουν τη δυνατότητα να πιέζουν τα μονοθέσια στην πλήρη ισχύ τους, καθώς οι καταναλώσεις έχουν αυξηθεί λόγω της αύξησης της κάθετης δύναμης και της καλύτερης πρόσφυσης.

Παράλληλα όπως σας είχαμε ενημερώσει σχετικώς για τις δοκιμές τους από φέτος κιόλας, η FIA και η Liberty Media εισάγουν τα βιομετρικά γάντια που είναι μια από τις καινοτομίες που οφείλει να έχει η κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Ενώ πλέον το συνολικό βάρος των μονοθεσίων θα υπολογίζεται χωρίς τον οδηγό. Αυτό σημαίνει πως από το 2019 και έπειτα οι «υπέρβαροι» οδηγοί δεν θα έχουν μειονέκτημα στην απόδοση. Μέχρι τώρα το μονοθέσιο ζυγιζόταν μαζί με τον οδηγό για τον οποίο υπολογιζόταν βάρος 80 κιλών.

Οι συγκεκριμένες αλλαγές αφορούν το 2019 και αν είναι νωρίς ακόμη να υπάρξει αντίδραση από τις ομάδες, αναμένεται πως το ζήτημα των καυσίμων θα τύχει θετικής υποδοχής από όλους. Παράλληλα η FIA και η Liberty Media ανακοίνωσαν πως τα ζητήματα που αφορούν το 2021 θα πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί μέχρι τον Μάιο, κάτι που είχε επισημάνει στην Κίνα ο Μαουρίτσιο Αριβαμπένε μιλώντας στην συνέντευξη Τύπου, ενώ για το 2021 προτάθηκε σε επίπεδο τεχνικών κανονισμών η κατάργηση της μονάδας MGU-H. Το σύστημα ανάκτησης ενέργειας από την εξάτμιση.

Το MGU-H θεωρήθηκε ως το πιο πολύπλοκο και πιο κοστοβόρο από τα μέρη των υβριδικών μονοθεσίων, τα οποία δεν θα έχουν άλλες αλλαγές και θα διατηρήσουν τους V6 υβριδικούς κινητήρες, 1,6 λίτρων. Όλες οι παραπάνω προτάσεις βεβαίως εμπίπτουν στην έγκριση του Παγκοσμίου Συμβουλίου Μηχανοκίνητου Αθλητισμού.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!