Πέντε συμπεράσματα από τις πρώτες δοκιμές της Formula 1

Gazzetta team
Πέντε συμπεράσματα από τις πρώτες δοκιμές της Formula 1
Πού βρίσκονται η Ferrari και η Red Bull σε σχέση με τη Mercedes και πώς τα πήγε η Alfa Romeo – Sauber στις πρώτες χειμερινές δοκιμές της Formula 1 στην πίστα της Βαρκελώνης;

Οι κακές καιρικές συνθήκες στη Βαρκελώνη δεν επέτρεψαν στις ομάδες να αξιοποιήσουν πλήρως το πρώτο τετραήμερο των χειμερινών δοκιμών ενόψει του εφετινού Παγκόσμιου Πρωταθλήματος της Formula 1, που ξεκινά στις 25 Μαρτίου στη Μελβούρνη της Αυστραλίας. Ακόμη όμως και έτσι μπορέσαμε να καταλήξουμε στα εξής συμπεράσματα με βάση την εικόνα όλων των ομάδων και των οδηγών τους στην πίστα της Καταλωνίας.

Παίξε νόμιμα στην τελετή απονομής των Βραβείων Όσκαρ με αμέτρητα ειδικά στοιχήματα. (21+) * Ισχύουν Οροι και Προϋποθέσεις

  1. Ferrari και Red Bull μία ανάσα από τη Mercedes

Οι ίδιοι οι άνθρωποι της Mercedes εκτιμούν, ότι οι Ferrari και Red Bull είναι μόλις 0,2 δευτερόλεπτα πιο αργές, άρα βρίσκονται πλέον στα όρια του στατιστικού λάθους. Αν ισχύει όντως κάτι τέτοιο, θα έχουμε για πρώτη φορά μετά από πολλά χρόνια τρεις ομάδες να μάχονται για τον τίτλο, πράγμα που θα εκτοξεύσει το ενδιαφέρον για το άθλημα.

  1. Συνωστισμός στις μικρομεσαίες ομάδες

Η Renault έδειξε πιο δυνατή από το γκρουπ των μεσαίων ομάδων, αν και δεν παρουσίασε ακόμη τον «υπερκινητήρα της» για τις Red Bull και McLaren προκειμένου να αναβαθμίσει την αξιοπιστία του. Η McLaren δείχνει δυνατότερη εφέτος και η Toro Rosso πήγε θαυμάσια με τους κινητήρες της Honda, ολοκληρώνοντας μάλιστα τους περισσότερους γύρους μεταξύ όλων των ομάδων. Η Williams ενδέχεται να σημειώσει πτώση λόγω των άπειρων οδηγών της, το ίδιο και η Force India εξαιτίας οικονομικών προβλημάτων, αν και διαθέτει με τους Περέζ και Οκόν δύο εξαιρετικούς πιλότους. Η Ηaas-Ferrari παραμένει ένα μεγάλο ερωτηματικό.

  1. Μισά συμπεράσματα από την Alfa Romeo – Sauber

Η ιταλοελβετική ομάδα τόλμησε παρουσιάζοντας ένα μονοθέσιο με μεγαλύτερο μεταξόνιο και πολλές τρύπες αεραγωγών στη μύτη για καλύτερη ψύξη. Λεκλέρκ και Ερικσον ήταν τελευταίοι μεταξύ των 20 οδηγών, ωστόσο η Alfa Romeo – Sauber παρουσίασε στην πρώτη φάση των δοκιμών ουσιαστικά το…μισό της αυτοκίνητο. Στη δεύτερη φάση από την Τρίτη και μετά θα δοκιμαστεί το αυτοκίνητο με νέα αεροδυναμικά βοηθήματα εμπρός και με αλλαγές στο πάτωμα. Στόχος της Alfa Romeo – Sauber είναι να απέχει λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο από τους ανταγωνιστές της μέχρι την έναρξη του πρωταθλήματος και σταδιακά να τους φτάσει και να τους προσπεράσει.

  1. Το Halo εκνευρίζει τους πάντες

Το σύστημα προστασίας Halo θα ανεβάσει την πίεση οδηγών και θεατών εφέτος, καθώς κρύβει σχεδόν ολόκληρα τα κράνη. Επίσης ο Αλόνσο καθυστέρησε να βγει από το κόκπιτ μετά την έξοδό του στη διάρκεια των δοκιμών, επειδή τον εμπόδιζε το προστατευτικό κιγκλίδωμα από τιτάνιο. Οι κανονισμοί ασφαλείας προβλέπουν ως ανώτατο χρονικό όριο για τέτοιες περιπτώσεις τα επτά δευτερόλεπτα.

  1. Οι πρωταθλητές του γυρολόγιου

Η Τοro Rosso – Honda πραγματοποίησε κατά το τετραήμερο των δοκιμών 322 γύρους, δηλαδή σχεδόν τους διπλάσιους από την τελευταία της σχετικής κατάταξης Force India με 166. Aυτό υποδηλώνει –κατά πολλούς- ότι οι Ιάπωνες της Honda θέλουν να πάρουν το αίμα τους πίσω μετά το φιάσκο με τη McLaren.

Δείτε το σχετικό Top Ten με τον αριθμό γύρων κάθε ομάδας:

1. Toro Rosso-Honda 322

2. Mercedes 306

3. Ferrari 298

4. Alfa-Sauber 282

5. Renault 273

6. Williams-Mercedes 270

7. McLaren-Renault 251

8. Red Bull-Renault 207

9. Haas-Ferrari 187

10. Force India-Mercedes 166

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!