ΔΕΙΤΕ ΤΑ LIVE

Η Αlfa Romeo και η χαμένη μαγεία της Formula 1

Η Αlfa Romeo και η χαμένη μαγεία της Formula 1

Η Αlfa Romeo και η χαμένη μαγεία της Formula 1

Alfa Romeo και Formula 1 χρειάζονται επειγόντως ο ένας τον άλλον. Για να δουν οι Ιταλοί τις πωλήσεις τους να αυξάνονται θεαματικά και για να πάψουμε να χασμουριόμαστε κι εμείς πλέον τις Κυριακές των Γκραν Πρι μπροστά στην τηλεόραση.

Eνας θρύλος επιστρέφει στη Formula 1. Το όνομα της Alfa Romeo επανέρχεται στην κορωνίδα των μηχανοκίνητων αθλημάτων, με την οποία τη συνδέει ένα ένδοξο παρελθόν. Με τα χρώματα της ιταλικής ομάδας είχαν γράψει ιστορία οι Χουάν Μανουέλ Φάντζιο και Νίνο Φαρίνα, δηλαδή δύο από τα μεγαλύτερα ονόματα οδηγών στην ιστορία της Formula 1, ενώ η Alfa Romeo χρωστά ένα μέρος της φήμης της στα πανέμορφα, αγωνιστικά της μονοθέσια.

Ας μην ξεχνάμε, ότι από την ιταλική φίρμα προέκυψε η Ferrari. Όταν μάλιστα νίκησε για πρώτη φορά ο Enzo Ferrari τις Alfa, είχε αναφωνήσει μετά τον αγώνα μελοδραματικά, «δολοφόνησα τη μητέρα μου».

Αυτή τη φορά η Alfa Romeo θέλει να τα κάνει όλα καλύτερα, να μαγέψει τους φίλους της Formula 1 στις πίστες και ταυτόχρονα να έχουν οι αγωνιστικές επιτυχίες της στα Γκραν Πρι οικονομικό αντίκρισμα, κάτι που δεν είχε καταφέρει στο παρελθόν. Η μάρκα από το Μιλάνο το έχει όντως ανάγκη, καθώς πούλησε το 2016 μόλις 74.000 αυτοκίνητα, γι αυτό και ο μητρικός όμιλος Fiat Chrysler θα επενδύσει στην αναγέννηση της θυγατέρας του έως και το 2018 πέντε δισεκατομμύρια ευρώ. Στόχος αυτού του γιγαντιαίου προγράμματος είναι να αυξηθούν θεαματικά οι πωλήσεις της Alfa Romeo και να φτάσουν σύντομα τις 400.000 τον χρόνο με μία πλήρη ανανέωση της γκάμας με μοντέλα όπως οι συναρπαστικές Stelvio και Giulia (και όχι μόνον).

Το σύνθημα των Ιταλών είναι «επίθεση» και μία εμφαντική παρουσία στη Formula 1 θα τους δώσει φτερά και θα τους βοηθήσει πολύ. Τόσο τους ίδιους, όσο και την ελβετική Sauber, που ταλαιπωρήθηκε αφάνταστα τα τελευταία χρόνια και τώρα φαίνεται, ότι έπιασε το λαχείο.

Για τους φίλους της Formula 1 δεν τίθεται ζήτημα. Μακάρι να δούμε και άλλους νέους παίκτες στη Formula 1, όπως τις Porsche και Aston Martin, που θα δώσουν νέο ενδιαφέρον σε ένα άθλημα, όπου δύσκολα δεν σε έπαιρνε πλέον ο ύπνος μπροστά στην τηλεόραση τις Κυριακές των Γκραν Πρι.