2.000 χιλιόμετρα με το νέο SEAT Tarraco 

Γιώργος Βαρίνος
2.000 χιλιόμετρα με το νέο SEAT Tarraco 
Οργώσαμε την Ελλάδα με το μεγαλύτερο SUV της SEAT στην τετρακίνητη, ντίζελ έκδοσή του με τους 150 ίππους και ευπειθώς αναφέρουμε!

Συνήθως το... κακό ξεκινάει σε έναν φαινομενικά αθώο καφέ με την παρέα. «Θεσσαλονίκη», λέει ο ένας, «Τρίκαλα» ο άλλος, «Αράχοβα» προτείνει ο τρίτος! Οι φυσιολογικοί άνθρωποι καλούνται να αποφασίσουν για έναν προορισμό, όχι όμως και εμείς που καταλήξαμε σε όλους! Η αναζήτηση για το τέλειο αυτοκίνητο, που θα μας συντρόφευε στις χειμερινές μας διακοπές, έληξε μετ’ επαίνων όταν έκλεισε το deal με τη SEAT. Ένα Tarraco, στην ιδανική εκδοχή του με τον τετρακύλινδρο πετρελαιοκινητήρα 2.0 TDI των 150 ίππων και 340 Nm ροπής, το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG και με την τετρακίνηση 4Drive, θα γινόταν ο πιστός μας σύμμαχος για το τριπλό χτύπημα στην ελληνική επικράτεια. Αμέσως μετά την παραλαβή του αυτοκινήτου, διαπιστώσαμε ότι είχαμε πετύχει την τέλεια «συμφωνία».

Με τον τετρακύλινδρο πετρελαιοκινητήρα 2.0 TDI των 150 ίππων και 340 Nm ροπής, το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG και με την τετρακίνηση 4Drive!

Στο εσωτερικό βολεύτηκαν τέλεια τέσσερις ενήλικες που αναμφίβολα, το τρώνε το φαΐ τους και στο χώρο αποσκευών των 760 λίτρων χώρεσαν όλα όσα αποφασίσαμε να πάρουμε μαζί μας, περιττά και μη για τον φόβο του καιρού. Οι πίσω επιβάτες κάθονται άνετα σταυροπόδι, ακόμη και αν οι εμπρός έχουν προδιαγραφές μπάσκετ και αγγίζει το ύψος τους τα δύο μέτρα, ενώ έχουν και στη διάθεσή τους αναδιπλούμενα τραπεζάκια αεροπορικού τύπου με πτυσσόμενες ποτηροθήκες, αλλά και κεντρικό υποβραχιόνιο με θήκες (και έξτρα ποτηροθήκες). Πραγματικό business class ταξίδι δηλαδή, που γλιτώνει τον οδηγό από την γκρίνια των... περίεργων και μόνιμα ανικανοποίητων συνεπιβατών. Από την άλλη το σύστημα πολυμέσων προσφέρει κάθε είδους σύνδεση με...

Διαβάστε ολόκληρη την δοκιμή εδώ!

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!