Ζώντας με μια Scala, μέρος δεύτερο

Γιώργος Βαρίνος
Ζώντας με μια Scala, μέρος δεύτερο
Η καθημερινή τριβή μας με το Skoda Scala συνεχίζεται, σε μια δοκιμή μακράς διαρκείας που φιλοδοξούμε να μας αποκαλύψει όλες τις πτυχές του χαρακτήρα του.

Έχοντας πλέον πραγματοποιήσει χιλιάδες και όχι εκατοντάδες χιλιόμετρα, όντας στον δεύτερο μήνα της αποκλειστικής χρήση του Skoda Scala, αυτό που μπορούμε με σιγουριά να πούμε είναι ότι αξίζει τα χρήματά του έως και το τελευταίο cent. Ελάχιστα είναι τα στοιχεία αυτά που μπορεί να προβληματίσουν –και επουσιώδη κατά κύριο λόγο. Αντίθετα, αυτά που δε κάνουν να χαμογελάς είναι δεκάδες και επιβεβαιώνουν με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο ότι η Skoda ήρθε στη μικρή – μεσαία κατηγορία για να μείνει.
Χώροι και πρακτικότητα για σεμινάριο
Αρκεί κανείς να κοιτάξει τα νούμερα των διαστάσεων τόσο του εσωτερικού, όσο και του χώρου αποσκευών, τα οποία παρουσιάσαμε στη γνωριμία μας με το μοντέλο, για να αντιληφθεί ότι το Skoda Scala είναι ένα ιδιαίτερα ευρύχωρο αυτοκίνητο. Πολλές φορές όμως δεν αρκούν αυτά, καθώς σε ορισμένες περιπτώσεις πολύ μικρές γυάλινες επιφάνειες, κακή ορατότητα και προβληματική εργονομία μπορεί να καταστήσουν την παραμονή στο εσωτερικό ενός αυτοκινήτου προβληματική, παρά τους μεγάλους χώρους. Εδώ τίποτα από τα παραπάνω δεν ισχύει, με την εργονομία, την ορατότητα και την αίσθηση να είναι κορυφαίες. Τα αναλογικά όργανα που έχει στη διάθεσή του ο οδηγός είναι μεγάλα, ενώ υπάρχει η δυνατότητα και προαιρετικής επιλογής ψηγφιακών, με δυνατότητες παραμετροποίησης. Οι Simply Clever λύσεις που ευαγγελίζεται η Skoda δεν είναι απλό εύρημα αλλά πραγματικά πρακτικές ευκολίες. Κορυφαία η ομπρέλα που μπαίνει σε ειδική θήκη στην πόρτα του οδηγού και διαθέτει απορροή των νερών, εξαιρετικοί οι γάντζοι στο χώρο αποσκευών και φυσικά ο φακός και άλλες λεπτομέρειες.
Ευκολία οδήγησης και ευελιξία
Η σχεδίαση του Skoda Scala έχει πραγματοποιηθεί με την ευκολία σε πρώτη προτεραιότητα. Το μεγάλο ύψος της οροφής επιτρέπει την πολύ εύκολη είσοδο και έξοδο από το αυτοκίνητο για όλους τους επιβάτες και τον ιδανικό «αέρα» για τα κεφάλια τους. Για τον οδηγό, η αντίστοιχη θέση είναι εξαιρετική, αν και κάποιες στιγμές είχαμε την αίσθηση ότι η πλάτη του καθίσματος δεν διατηρούσε την κλίση που της είχαμε δώσει. Το περιστροφικό χειριστήριο πάντως δίνει μικρομετρική δυνατότητα της...

Διαβάστε ολόκληρη την δοκιμή εδώ!

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!