Με το νέο Toyota C-HR στην Πορτογαλία (pics&vid)

Γιώργος Βαρίνος
Με το νέο Toyota C-HR στην Πορτογαλία (pics&vid)
Ομάδα που κερδίζει δεν την αλλάζεις. Το Toyota C-HR παραμένει εκκεντρικό και σχεδιαστικά αιχμηρό. Με μικρές αλλαγές στην εμφάνιση και με δίλιτρο κινητήρα πλέον 184 ίππων, το C-HR ατενίζει την εξασφαλισμένη του εμπορική επιτυχία με αισιοδοξία.

Το Toyota C-HR είναι ένα αυτοκίνητο που κλέβει τις εντυπώσεις όπου και αν σταθεί. Είναι τόσο αισθητικά διαφορετικό που ή το λατρεύεις ή το μισείς. Πάντως για την ιστορία να πούμε πως από την ημέρα που παρουσιάστηκε μέχρι σήμερα 270.000 ευτυχισμένοι πελάτες το λάτρεψαν! Καθώς αποτελεί μια εμπορική επιτυχία, οι άνθρωποι της Toyota, σκέφτηκαν (μετά από μελέτη της αγοράς) πως αξίζει να προσθέσουν στην γκάμα μια δίλιτρη έκδοση με μεγαλύτερη ισχύ για ακόμα μεγαλύτερες συγκινήσεις. Και φυσικά το κατάφεραν με την ύπαρξη του νέου ισχυρού κινητήρα Hybrid Dynamic Force που συνδυάζει υψηλές επιδόσεις 184 ίππων με εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση 4.0L/100 χλμ.

Αυτόν τον κινητήρα είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε στα περίχωρα της Λισαβόνας, στην Πορτογαλίας σε ειδικά σχεδιασμένη διαδρομή που περιλάμβανε στενούς επαρχιακούς δρόμους, στροφιλίκια μέσα στο δάσος και μεγάλες διαδρομές σε αυτοκινητοδρόμους.

Εξωτερικά οι διαφορές υπάρχουν αλλά πρέπει να είσαι υποψιασμένος για να τις ανακαλύψεις. Στο εμπρός μέρος, η μεγάλη επιθετική μάσκα με την γιγάντια εισαγωγή χαμηλά κάνει την διαφορά, με τα επανεσχεδιασμένα φωτιστικά σώματα LED που διατηρούν το ίδιο εξωτερικό σχήμα αλλά έχουν αλλάξει εσωτερικά. Πίσω οι αλλαγές είναι επίσης διακριτικές με την γέφυρα που ενώνει τα δύο φωτιστικά σώματα LED και τον επανασχεδιασμένο διαχύτη. Οι 17άρες και οι 18άρες ζάντες ανάλογα την έκδοση συμπληρώνουν την εξωτερική νέα εικόνα.

Στο εσωτερικό, οι αλλαγές είναι επίσης περιορισμένες αλλά πολύ σημαντικές. Το νέο σύστημα πολυμέσων είναι πλέον εργονομικό με περιστροφικούς διακόπτες πλέον για την ρύθμιση της έντασης και φυσικά τα συστήματα Apple CarPlay και Android Auto που τόσο έλειπαν από το προηγούμενο C-HR.

Και βεβαίως το πραγματικά νέο είναι ο κινητήρας. Ένα μοντέρνο δίλιτρο υβριδικό σύνολο, που ακροβατεί στην εφαρμοσμένη μηχανολογία και την εξωτική σχεδίαση, αποδίδει 184 ίππους με 190 Νm ροπής και μόλις 92g/Km CO2 (κατά NEDC). Επίσης έχει 41% θερμοδυναμική απόδοση (ανήκουστο) και μόλις 4.0 λίτρα/100 χλμ. κατανάλωση! Ο κινητήρας αυτός λειτουργεί κατά κύριο λόγο σε κύκλο Atkinson και θεωρείται αυτή τη στιγμή ο πιο προηγμένος κινητήρας της αυτοκινητοβιομηχανίας. Σε συνδυασμό με τους 2 ηλεκτροκινητήρες με τα 202 Νm ροπής, που βρίσκονται τοποθετημένοι στο κιβώτιο πετυχαίνει στην κίνηση στην πόλη μέχρι και 80% κίνηση με μηδενικούς ρύπους.

Στο δρόμο το C-HR είναι απροβλημάτιστο φυσικά με εξαιρετικά επίπεδα πρόσφυσης και ενεργητικής ασφάλειας λόγω και των συστημάτων που περιλαμβάνονται στο στάνταρ Toyota Safety Sense. Στις απότομες επιταχύνσεις η μετάδοση συνεχίζει να ακούγεται, αλλά σε όλες τις άλλες περιπτώσεις επικρατεί ησυχία στο εσωτερικό λόγω της σοφά τοποθετημένης ηχομόνωσης.

Φυσικά παραμένουν στη γκάμα οι εκδόσεις με τον υβριδικό 1.8 λίτρων κινητήρα, με τους 122 ίππους και τα 142 Nm ροπής και το CVT κιβώτιο αλλά και τον 1.2 Turbo κινητήρα με τους 116 ίππους και το μηχανικό κιβώτιο.

Οι τιμές ξεκινούν για τις εκδόσεις με τον μικρό κινητήρα βενζίνης από τα 21.100€, ανεβαίνουν και ξεκινούν ξανά από τις 23.900 για τις εκδόσεις με τον Υβριδικό CVT κινητήρα των 1.8 λίτρων και φτάνουν να ξεκινήσουν από τις 28.500€ για τις εκδόσεις με τον Υβριδικό CVT κινητήρα των 2.0 λίτρων.

Τα αυτοκίνητα που διαθέτουν 7ετή εγγύηση βρίσκονται ήδη στις εκθέσεις και περιμένουν να τοποθετήσετε τις παραγγελίες σας.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!