ΔΕΙΤΕ ΤΑ LIVE

Ταξίδι στο παρελθόν με την Royal Enfield Interceptor 650

Ταξίδι στο παρελθόν με την Royal Enfield Interceptor 650

Ταξίδι στο παρελθόν με την Royal Enfield Interceptor 650

Οδηγούμε την νέα δικύλινδρη Interceptor 650 και ανακαλύπτουμε την ήρεμη οδήγηση μια κλασικής μοτοσυκλέτας σε μοντέρνα εκτέλεση. Ηρεμία, απλότητα και μεγάλες δόσεις προσωπικότητας κάνουν την εμπειρία μοναδική.

H Royal Enfield είναι μια από τις παλαιότερες εταιρίες κατασκευής μοτοκυκλετών. Η πρώτηRoyal Enfield κατασκευάστηκε το 1901.
ΗEnfield Cycle Company σχεδίασε και κυκλοφόρησε την Royal Enfield Bullet, την μακροβιότερη σε σχεδίαση μοτοσυκλέτα στην ιστορία.
Η εταιρεία σήμερα έχει έδρα την Ινδία και κατασκευάζει εκεί τις μοτοσυκλέτες της και επεκτείνεται πλέον στις Η.Π.Α., την Ευρώπη και την υπόλοιπη Ασία.  Βεβαίως το βασικό της σχεδιαστικό ατού είναι πως... δεν έχει! Οι μοτοσυκλέτες της βασίζονται στους σχεδιασμούς του του ‘60 ή του ‘70. Το πρώτο Interceptor παρουσιάστηκε με δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα 692 κ.εκ. στην Αμερική και τον Καναδά το 1960 ενώ στις εκδόσεις που ακολούθησαν  ο κυβισμός του αυξήθηκε στα 736 κ.εκ.  Η νέα Interceptor 650 οπτικά θυμίζει μοτοσυκλέτα του 1960. Πολύ μέταλλο, μεγάλος σε μέγεθος κινητήρας, μεγάλο τεπόζιτο με κλασικό σχήμα και στρογγυλό φανάρι. Τα δύο αναλογικά όργανα και η φαρδιά σέλα πιστοποιούν πως βρισκόμαστε στο 1960. Μόνο τα δύο αεριζόμενα δισκόφρενα εμπρός και πίσω
δημιουργούν μια... παραφωνία στο ταξίδι μας στο παρελθόν αλλά μας δηλώνουν ταυτόχρονα πως πρόκειται για μια μοτοσυκλέτα που μοιάζει να έρχεται από το παρελθόν αλλά στην ουσία είναι απολύτως μοντέρνα! Αν τα δισκόφρενα με ABS της Bosch το δηλώνουν, η ύπαρξη ψεκασμού στο σύστημα τροφοδοσίας το πιστοποιεί.  Η Interceptor 650 χρησιμοποιεί έναν μοντέρνο αεροελαιόψυκτο, δικύλινδρο κινητήρα 650 κ.εκ. με σύγχρονες τεχνολογικές λύσεις όπως αντικραδασμικό άξονα και ψεκασμό και απόδοση 47 ίππους στις 7.250 στροφές με 5,3 κιλά ροπής στις 5.250 στροφές, μέσω ενός βελούδινου κιβωτίου 6 σχέσεων. Το κιβώτιο μας εξέπληξε. Είναι άψογο στην λειτουργία του και στην αίσθηση της αλλαγής ταχυτήτων.
Η χαμηλή απόδοση της μοτοσυκλέτας οφείλεται εν μέρει στην ύπαρξη χαμηλού λόγου συμπίεσης 9,5:1 εξ αιτίας της ανάγκης να λειτουργεί αποτελεσματικά ακόμη και με χαμηλής ποιότητας βενζίνη.
Με την μοτοσυκλέτα αποφασίσαμε να πάμε μια μικρή βόλτα μέχρι...

Διαβάστε ολόκληρη την δοκιμή εδώ!