60 ημέρες συμβίωσης με το Opel Crossland X

Gazzetta team
60 ημέρες συμβίωσης με το Opel Crossland X
To compact SUV ενσωματώθηκε πλέον για τα καλά στην οικογένεια του inMotion, καθώς μας έχει κατακτήσει από κάθε άποψη. Δείτε τους λόγους μετά από δύο μήνες δοκιμής του εντός και εκτός πόλης!

Ο έρωτας έρχεται τις περισσότερες φορές κεραυνοβόλα, όμως για να κερδίσεις την αγάπη κάποιου χρειάζεται χρόνος. Κάπως έτσι θα μπορούσαμε να περιγράψουμε πλέον τη σχέση μας με το Opel Crossland X, που έχουμε εδώ και δύο μήνες στη διάθεσή μας για να το δοκιμάσουμε σε όλα τα επίπεδα. Αυτό δηλώνει βεβαίως και την αυτοπεποίθηση της Opel για το μικρότερο SUV της γκάμας της, αφού ένα τεστ μακράς διαρκείας μπορεί να βγάλει στη φόρα διάφορες αδυναμίες και τελικά να γυρίσει μπούμερανγκ για ένα αυτοκίνητο.

Στην περίπτωση του «δικού μας» Crossland X στην πλούσια έκδοση X-clusive και με τον σπιρτόζο κινητήρα βενζίνης των 130 ίππων έχει επιβεβαιωθεί απόλυτα μέχρι στιγμής η εμπιστοσύνη της Opel προς το SUV της. Κάνοντας ταμείο μετά από 60 ημέρες, διαπιστώσαμε ότι πρόκειται για ένα μοντέλο που σε κερδίζει ολοένα περισσότερο μέρα με τη μέρα, χάρη στον πολυδιάστατο χαρακτήρα του, αλλά και την…ανοσία του ακόμη και σε ενοχλητικές μικροβλάβες. Δεν είναι τυχαίο, ότι κανένας από το τιμ του inMotion by gazzetta δεν γκρινιάζει, όταν του τυχαίνει ο κλήρος να οδηγήσει το Crossland X και όχι κάποιο άλλο νέο μοντέλο από τον στόλο των test drive, που ανανεώνεται ανά επτά ημέρες.

Αντίθετα, το μήκους 4,21 μ. μοντέλο έχει γίνει όλο αυτό το διάστημα ανάρπαστο και έχει υπηρετήσει ιδανικά τις ανάγκες μας, είτε πρόκειται για διαδρομές εντός πόλης είτε ακόμη και για πολύωρα ταξίδια. Σε αυτό το δίμηνο έχουμε ξεπεράσει χαλαρά τις 5.000 χιλιόμετρα και το δίχρωμο SUV και την νεανική εμφάνιση μας έχει μεταφέρει στον Μυστρά, στη Θεσσαλονίκη, στον Παρνασσό και στην Εύβοια, ενώ το χρησιμοποιούμε σχεδόν σε καθημερινή βάση για τις μετακινήσεις μας στην Αθήνα.

Τα συμπεράσματά μας είναι πλέον ξεκάθαρα. Το Opel Crossland X προσφέρεται ακόμη και για πολύωρες διαδρομές, από τις οποίες βγαίνεις ατσαλάκωτος χάρη στα ορθοπεδικά του καθίσματα και την εξαιρετική ηχομόνωση της ευρύχωρης καμπίνας επιβατών. Παράλληλα εντυπωσιάζει με την ποιότητα κύλισης, τις καλορυθμισμένες αναρτήσεις του και το τελευταίας λέξης σύστημα πολυμέσων με την οθόνη υψηλής ευκρίνειας των 8 ιντσών. Το τελευταίο προσφέρει κορυφαία συνδεσιμότητα, σε πηγαίνει με ακρίβεια στον προορισμό σου χάρη στο ενσωματωμένο σύστημα πλοήγησης και έχει ενσωματωμένα τα Google Maps μέσω του Apple CarPlay και του Android Auto. Επίσης, υπάρχει η δυνατότητα αποθήκευσης τριών διαφορετικών προφίλ χρηστών με βάση τις προσωπικές επιθυμίες του καθενός, πράγμα ιδιαίτερα σημαντικό για ένα αυτοκίνητο, στου οποίου το τιμόνι εναλλάσσονται πολλοί οδηγοί.

Σε όλα αυτά θα πρέπει να προσθέσουμε την ευελιξία του γερμανικού SUV, αλλά και την ευκολία παρκαρίσματος χάρη στις μεγάλες γυάλινες επιφάνειες, την πανοραμική κάμερα οπισθοπορείας και τους ηλεκτρικά αναδιπλούμενους εξωτερικούς καθρέπτες. Η μέση κατανάλωση έχει σταθεροποιηθεί πλέον στα 7,2 λίτρα αμόλυβδης ανά 100 χλμ., που κρίνεται φυσιολογική με βάση τις οδηγικές «ατασθαλίες μας», αλλά και τον σπιρτόζο χαρακτήρα του τρικύλινδρου μοτέρ των 1,2 λίτρων.

Κερασάκι στην τούρτα αποδείχθηκε ωστόσο το Versatility Pack, όπως ονομάζει η Opel το πακέτο εξοπλισμού, που εκτοξεύει τη μεταβλητότητα και τη χρηστικότητα του Crossland X σε πρωτόγνωρα επίπεδα για ένα μικρό SUV. Αυτό το εκτιμήσαμε δεόντως, γιατί περιλαμβάνει μεταξύ άλλων κυλιόμενα και διαιρούμενα πίσω καθίσματα, που αυξομειώνουν τους χώρους για τους πίσω επιβάτες και τις αποσκευές ανάλογα με τις εκάστοτε ανάγκες. Επίσης πολύ πρακτικό είναι και το ρυθμιζόμενο σε ύψος πάτωμα του χώρου αποσκευών, που βολεύει πολύ κυρίως στα ταξίδια.

Κλείνοντας να μην μιλήσουμε για το γνωστό τυρί χαμηλών λιπαρών, αλλά για ποιότητα. Όπως γράψαμε και στην αρχή, ένα τεστ διαρκείας απογυμνώνει τα αδύνατα σημεία ενός αυτοκινήτου, ιδιαίτερα μάλιστα όταν πιέζεται σαφώς περισσότερο από ό,τι από έναν μέσο οδηγό. Η ποιότητα και το φινίρισμα αποτελούν συχνά την αχίλλειο φτέρνα στα μοντέλα mainstream, όπου με τη διάρκεια του χρόνου αρχίζουν και ακούγονται κάποιοι –έστω ανεπαίσθητοι- τριγμοί, όπως επίσης διάφορες άλλες αδυναμίες. Το Opel μας, που το είχαμε παραλάβει σχεδόν με μηδέν χιλιόμετρα στο οδόμετρό του, παραμένει όπως την πρώτη στιγμή, δηλαδή δεν ακούγεται ούτε τσικ και τα πάντα λειτουργούν άψογα.

Αυτός είναι ο απολογισμός μας για το πρώτο δίμηνο συμβίωσης με το Crossland X, που εξελίσσεται πλέον σε βαθιά αγάπη. Kαι –όπως είχαμε γράψει και στο προηγούμενο άρθρο μας- to be continued!

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!