Δοκιμάζουμε το Volkswagen T-Roc 1.0 των 115 ίππων! (pics)

Δοκιμάζουμε το Volkswagen T-Roc 1.0 των 115 ίππων! (pics)

Δοκιμάζουμε το Volkswagen T-Roc 1.0 των 115 ίππων! (pics)

Με φρέσκια εμφάνιση και στιλάτη διάθεση, το T-Roc αποτελεί την απόδειξη ότι η VW δεν διστάζει πλέον να «τολμήσει».

Η Volkswagen φημίζεται για τις «ροκ» ονομασίες με τις οποίες «βαφτίζει» τα μοντέλα της κι έτσι μετά το σκληροτράχηλο Pick-Up εν ονόματι Amarok, το οποίο είχε παρουσιάσει για πρώτη φορά πριν σχεδόν 10 χρόνια, με το στιλάτο Roc αφήνει στην άκρη την οποιαδήποτε αμφιβολία για το αν είναι όντως ροκ (Ama-rok). Μετά από την προσφιλή μας συνήθεια για λογοπαίγνια (..), ας γνωρίσουμε καλύτερα το στιλάτο compact SUV της γερμανικής φίρμας, το οποίο είχαμε στη διάθεση μας στην έκδοση με τον turbo κινητήρα βενζίνης των 115 ίππων.

100% Επιστροφή* χρημάτων στον αγώνα Ατρόμητος – Παναιτωλικός! (21+, *Ισχύουν Όροι και Προϋποθέσεις) 

Το T-Roc από την πρώτη στιγμή που πραγματοποίησε το ντεμπούτο του, ξεχώρισε για την «τολμηρή» του εμφάνιση, την πληθώρα δυνατοτήτων εξατομίκευσης, την προηγμένη του τεχνολογία, την πλήρη συνδεσιμότητα και φυσικά τους αποδοτικούς κινητήρες, σαν τον 1000άρη turbo βενζινοκινητήρα του μοντέλου της δοκιμής μας. Ωστόσο, η μοντέρνα σχεδίαση του T-Roc είναι αυτή που το κάνει να διαφέρει, ειδικά σε σύγκριση με το πιο… «ουδέτερο» εμφανισιακά Tiguan, ενώ σε αυτό βοηθούν και οι διαστάσεις του, με το μήκος του να αγγίζει τα 4.234 χλστ. (και 252 χλστ. πιο κοντό σε σχέση με το Tiguan).

Σχεδιαστικά λοιπόν, είναι δεδομένο ότι θα σου αρέσει με την πρώτη ματιά, ακόμη και αν δεν είσαι φαν των μοντέλων της VW. Διαπιστώσαμε στην πράξη ότι μαγνητίζει τα βλέμματα, ενώ και το χρώμα της έκδοσης που είχαμε στην διάθεση μας έβαλε το δικό του «λιθαράκι» στο να μην μπορούμε να κινηθούμε απαρατήρητοι. Το T-Roc βασίζεται στην πλατφόρμα MQB του VW Group, διαθέτει μυώδη εμφάνιση, δυναμικές, σπορτίφ αναλογίες, με την εντυπωσιακή μάσκα και τα φώτα ημέρας τεχνολογίας LED, να κλέβουν την παράσταση στο εμπρόσθιο τμήμα του, παρέα με την κεκλιμένη προς τα πίσω οροφή στη λογική των κουπέ μοντέλων.

Στο εσωτερικό του compact SUV της Volkswagen, η εικόνα είναι εξίσου εντυπωσιακή και αποπνέει «φρεκάδα». Οι επενδύσεις του ταμπλό στο χρώμα του αμαξώματος, δίνουν το απαραίτητο «φως», ενώ στην κεντρική κονσόλα συναντάμε την οθόνη αφής των 8 ιντσών, με την οποία πραγματοποιούνται οι χειρισμοί στο σύστημα πολυμέσων, το οποίο σε συνδυασμό με πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων Active Info Display συνθέτουν ένα προηγμένο «κόκπιτ». Τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί κατά μήκος του ταμπλό είναι ανθεκτικά, ενώ οι επιβάτες του T-Roc θα φιλοξενηθούν με περισσή άνεση στα ενδότερα του, μαζί με τις αποσκευές τους, χάρη στον αποθηκευτικό χώρο των 445 λίτρων (ή 1.290 λίτρων με πλήρη αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων).

Στο δρόμο, το T-Roc με τον 1000άρη turbo βενζινοκινητήρα, απόδοσης 115 ίππων και 200 Nm, παρουσιάζεται σβέλτο και οικονομικό, ενώ συνεργάζεται αρμονικά με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων. Η μέση κατανάλωση κατά την διάρκεια της συμβίωσης μας μαζί του κυμάνθηκε μεταξύ 6,5 - 7,0 λίτρων/100 χλμ., χωρίς να ακολουθήσουμε τον Δεκάλογο του Eco Driving. Σε ότι αφορά στις επιδόσεις του, χωρίς να βάζει «φωτιά στην άσφαλτο», κρίνονται ιδιαίτερα ικανοποιητικές με το 0-100 χλμ./ώρα να πραγματοποιείται σε 10,1 δευτερόλεπτα και την τελική ταχύτητα να ανέρχεται στα 187 χλμ./ώρα.

Τέλος, οι τιμές για το VW T-Roc ξεκινούν από τα 19.950 ευρώ, ενώ στην έκδοση Advance της δοκιμής μας εκκινούν από τα 21.400 ευρώ. Ο εξοπλισμός με τον οποίο εφοδιάζεται το γερμανικό μοντέλο, βρίσκεται σε ιδιαίτερα καλά επίπεδα ακόμη και από την βασική έκδοση (Discover), ενώ περιλαμβάνει μεταξύ άλλων και συστήματα ασφαλείας όπως το Front Assist (Σύστημα επιτήρησης περιβάλλοντος χώρου) με City Emergency Braking (Σύστημα φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης) και Pedestrian Monitoring (Λειτουργία αναγνώρισης πεζών), το Multi-collision Brake (Σύστημα αποφυγής πολλαπλών συγκρούσεων), το Pre-Crash (Σύστημα προληπτικής προστασίας επιβατών) και το Fatigue Detection (Σύστημα αναγνώρισης κόπωσης οδηγού).

Φωτογραφίες: Δημήτρης Γράτσος

Τεχνικά χαρακτηριστικά

Τρικύλινδρος turbo βενζινοκινητήρας, 999 κ.εκ., μέγιστη ισχύς 115 ίπποι στις 5.000 / 5.500 σ.α.λ., μέγιστη ροπή στρέψης 200 Nm στις 2.000 / 3.500 σ.α.λ., μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων, μετάδοση κίνησης στους εμπρός τροχούς, όγκος χώρου αποσκευών 445 λίτρα, μήκος/πλάτος/ύψος 4.234/1.819/1.573 χιλιοστά.

Επιδόσεις

Επιτάχυνση 0 - 100 χλμ./ώρα σε 10,1’’, τελική ταχύτητα 187 χλμ./ώρα, μέση κατανάλωση 5,1 λτ./100 χλμ. (εργοστασιακές μετρήσεις).

Best of internet