Peugeot 3008 1.2 EAT6: Αυτομάτως πιο άνετο!

Gazzetta team
Peugeot 3008 1.2 EAT6: Αυτομάτως πιο άνετο!
Σε άλλο επίπεδο κινείται το πολυβραβευμένο SUV Peugeot 3008, χάρη στον ιδανικό συνδυασμό του κινητήρα βενζίνης 1.2 PureTech των 130 ίππων με το υπερσύγχρονο αυτόματο σασμάν έξι σχέσεων EAT6.

Το νέο SUV Peugeot 3008 σάρωσε από την πρώτη στιγμή του λανσαρίσματός του τα βραβεία, αλλά και τις πωλήσεις. Το γαλλικό SUV έφερε όντως κάτι φρέσκο στην κατηγορία του, συνδυάζοντας τον εντυπωσιακό σχεδιασμό με πληθωρικά προσόντα και μοναδική αίσθηση οδήγησης. Ιδιαίτερα δελεαστικό αποδείχθηκε το πάντρεμα του τρικύλινδρου τούρμπο κινητήρα βενζίνης 1.2 PureTech των 130 ίππων και των 230 Nm ροπής, με το αυτόματο κιβώτιο EAT6 της Peugeot, όπως διαπιστώσαμε οι ίδιοι οδηγώντας τη συγκεκριμένη έκδοση.

Πρόκειται για ένα απόλυτα ραφιναρισμένο δίδυμο, που έχει «σεταριστεί» με τέτοιο τρόπο, ώστε να λειτουργεί ομαλά και ήρεμα, με αποτέλεσμα να μετατρέπεται το 3008 σε μία πραγματική όαση χαλάρωσης. Ιδιαίτερα σε αστικό περιβάλλον, το αυτόματο σαζμάν των έξι σχέσεων κάνει τις μετακινήσεις ακόμη πιο ξεκούραστες, ενώ προβλέπεται και επιλογή Sport για τα πιο ανήσυχα πνεύματα. Οι αλλαγές των σχέσεων γίνονται ομαλά και γρήγορα και ανταποκρίνονται στον χαρακτήρα του γαλλικού SUV, ενώ αστραπιαία πραγματοποιείται και το kickdown για περιπτώσεις άμεσης επιτάχυνσης, όπως π.χ. για γρήγορες και ασφαλείς προσπεράσεις. Οι αριθμοί, που ανακοινώνει η Peugeot για την επιτάχυνση των 0-100 χλμ./ώρα, είναι 10,5 δευτερόλεπτα, δηλαδή 0,3'' ταχύτερο από ένα 3008 με τον ίδιο κινητήρα, αλλά με χειροκίνητο σασμάν, οπότε η υπεροχή του αυτόματου κιβωτίου επιβεβαιώνεται και επίσημα. Από την άλλη, αμετάβλητη έχει παραμείνει η τελική ταχύτητα, στα 188 χλμ./ώρα. Στην κατανάλωση, η μάρκα με σήμα το λιοντάρι κάνει λόγο για 5,5 λίτρα αμόλυβδης ανά 100 χιλιόμετρα σε μικτό κύκλο, όμως στην πραγματικότητα θα κυμανθείτε γύρω στα 8,5 λίτρα με σχετικά σβέλτους ρυθμούς και αισθητά χαμηλότερα με πιο συγκρατημένο το δεξί σας πόδι.

Η εικόνα στον δρόμο δεν διαφοροποιείται από τις υπόλοιπες εκδόσεις του 3008. Το αυτόματο σασμάν μεταφράζεται σίγουρα σε ακόμη περισσότερη άνεση για τον οδηγό, ενώ διατηρείται το καλό πρόσωπο του αυτοκινήτου τόσο στην αυτοκινητόδρομο, όπου αποδεικνύεται αθόρυβο και σταθερό, όσο και στον επαρχιακό δρόμο, όπου γέρνει μεν ελαφρώς, αλλά προσφέρει πολύ υψηλά περιθώρια πρόσφυσης και επιτρέπει τη σβέλτη οδήγηση. Το μικρό τιμόνι σε προδιαθέτει για... στρίψιμο και η γενικότερη αίσθηση οδήγησης είναι ανώτερη του αναμενόμενου από ένα SUV με αυξημένη απόσταση από το έδαφος. Τέλος, η ανάρτηση έχει ρυθμιστεί έτσι, ώστε να φιλτράρει αποτελεσματικά τους κραδασμούς και το σύστημα Grip Control, με τα προγράμματα επιλογής ανάλογα με τον τύπο και τις συνθήκες οδοστρώματος βοηθά -μαζί με τα ελαστικά M+S- το 3008 να φτάσει πιο μακριά εκτός δρόμου, από άλλα αμιγώς δικίνητα SUV.

Στο εσωτερικό του αυτόματου Peugeot 3008 προβλέπεται ένα κομψό τζόιστικ στη θέση του κλασικού επιλογέα, ενώ υπάρχουν βεβαίως μόνον πεντάλ για το γκάζι και το φρένο. Κατά τα άλλα, η ποιότητα των υλικών και της συναρμογής βρίσκονται σε πολύ υψηλό επίπεδο, οι χώροι της καμπίνας φιλοξενούν με γαλλική αβρότητα έως και πέντε ενήλικες επιβάτες και ο όγκος του χώρου αποσκευών φτάνει τα – πολύ καλά- 520 λίτρα με ρεζέρβα ανάγκης αντί ελαστικού κανονικών διαστάσεων. Ίσως το πιο ξεχωριστό πράγμα στο εσωτερικό του SUV της Peugeot, είναι τα «αεροπορικού τύπου» πλήκτρα στην κεντρική κονσόλα, οι ιδιαίτερες επενδύσεις στα πάνελ των θυρών και το i-Cockpit, που επιτρέπει στον οδηγό να επιλέξει μεταξύ διαφόρων απεικονίσεων του καντράν. Σε συνδυασμό με τα παραπάνω, μιλάμε για ένα πραγματικά ευχάριστο περιβάλλον με έντονα στοιχεία hightech, που κάνει εξαιρετικά εύκολη τη συμβίωση μαζί του!

Το Peugeot 3008 είναι ένα SUV με δυνατό χαρακτήρα και προσφέρει χώρους και ασφάλεια για τους επιβάτες του. Ο βενζινοκινητήρας των 130 ίππων, μαζί με το αυτόματο κιβώτιο των έξι σχέσεων σχηματίζουν ένα πολύ δελεαστικό πακέτο για όποιον αναζητά αυτοκίνητο σε αυτή την κατηγορία και θέλει τη μέγιστη δυνατή άνεση! Η Peugeot, ζητά 32.500€ για την απόκτησή του και όσο και αν φαίνεται η τιμή τσιμπημένη, δικαιολογείται από τον κορυφαίο εξοπλισμό και από τα συνολικά προσόντα του γαλλικού SUV.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Τρικύλινδρος βενζινοκινητήρας, 1.199 κ.εκ., τούρμπο, μέγιστη ισχύς 130 ίπποι στις 5.500 σ.α.λ., μέγιστη ροπή στρέψης 230 Nm στις 1.750 σ.α.λ., αυτόματο κιβώτιο με μετατροπέα ροπής έξι σχέσεων, μετάδοση της κίνησης εμπρός, χώρος αποσκευών 520 λίτρα, μήκος/πλάτος/ύψος 4.447 / 1.841 / 1.624 χλστ.

Επιδόσεις (εργοστασιακές μετρήσεις)

Επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 10.5'', τελική ταχύτητα 188 χλμ./ώρα, μέση κατανάλωση 5,5 λίτρα αμόλυβδης ανά 100 χλμ, εκπομπές ρύπων 127 γραμμάρια διοξειδίου του άνθρακα ανά χλμ.

Εξοπλισμός

Έκδοση Active Grip

Έξι αερόσακοι, σύστημα ελέγχου της ευστάθειας και της πρόσφυσης, σύστημα υποβοήθησης εκκίνησης σε ανηφόρα, σύστημα παρακολούθησης πίεσης των ελαστικών, σύστημα αναγνώρισης οδικών σημάτων, σύστημα επαγρύπνησης οδηγού, Cruise Control, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός και πίσω, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι/θερμαινόμενοι/αναδιπλούμενοι εξωτερικοί καθρέπτες, ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3 ιντσών, Grip Control, αυτόματη λειτουργία φώτων και υαλοκαθαριστήρων, προβολείς ομίχλης, σύστημα multimedia με οθόνη αφής 8 ιντσών, Bluetooth, USB θύρες, αυτόματος διζωνικός κλιματισμός, ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών

Έκδοση Allure Grip (επιπλέον της Active Grip)

Σύστημα πλοήγησης, σύστημα multimedia με υποστήριξη Mirror Screen, ατμοσφαιρικός φωτισμός.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!