O βηματοδότης της Alfa Romeo

Γιώργος Βαρίνος
O βηματοδότης της Alfa Romeo
H γοητευτική μπερλίνα ήρθε την κατάλληλη στιγμή, για να βγάλει την Αlfa Romeo από την Εντατική και να την φέρει στο στάδιο της αποκατάστασης με βασικά όπλα το design και την σπορ αίσθηση οδήγησης.

Eκεί που τα πράγματα έδειχναν σκούρα για την Alfa Romeo, οι Ιταλοί αιφνιδίασαν ευχάριστα τους πολυπληθείς φίλους τους λανσάροντας όχι ένα, αλλά τρία νέα μοντέλα και μπαίνοντας δυναμικά –από το 2018 παρακαλώ!- στη Formula 1. Η Alfa Romeo 4C αποτελεί το εξωτικό μέρος αυτής της τριλογίας, η Stelvio το πιο trendy καθότι SUV και η νέα Giulia απευθύνεται μεν στο συμβατικό κοινό των οικογενειακών σεντάν, όμως ακόμη και εδώ φιλοδοξεί να αποτελέσει καταφύγιο για τους εραστές της σπορ οδήγησης.

Αρκούσαν μερικές ημέρες συμβίωσης με την ιταλική μπερλίνα, για να διαπιστώσουμε ότι «αποστολή εξετελέσθη». Η νέα Giulia εντυπωσιάζει αισθητικά με το δυναμικό ρύγχος και το πανέμορφο πίσω μέρος με φώτα LED, συνδυάζει τις δυναμικές καμπύλες με έντονες γραμμές και κρύβει επιμελώς τα 4.643 χιλιοστά του μήκους της.

Με κάποιον μαγικό τρόπο καταφέρνει να σου κεντρίσει το ενδιαφέρον πίσω από το τιμόνι και να δεις –και πάλι- την οδήγηση ως μία εμπειρία ζωής και όχι ως αναγκαίο κακό, αν και πρόκειται για ένα τυπικό τετράθυρο μοντέλο της μεσαίας κατηγορίας με την κίνηση στους πίσω τροχούς.
Βεβαίως δεν λείπουν οι μικροατέλειες, ίσως μάλιστα να συμβάλλουν με τον τρόπο τους, ώστε να γίνει το αυτοκίνητο πιο ερωτεύσιμο σε σχέση με κάποιους τελειομανείς –και ολίγον αποστειρωμένους- ανταγωνιστές του. Για παράδειγμα οι χώροι για τους πίσω επιβάτες δεν μπορούν να θεωρηθούν...

Διαβάστε ολόκληρη την δοκιμή εδώ!

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!