Περνάει σε άλλη πίστα το Citroen C4 Cactus

Γιώργος Βαρίνος
Περνάει σε άλλη πίστα το Citroen C4 Cactus
Το σύστημα Grip Control μεταμορφώνει - μαζί με τον πετρελαιοκινητήρα των 1.6 λίτρων και των 100 ίππων -το Citroen C4 Cactus και το αναβαθμίζει σε ένα πλήρες crossover μοντέλο με χωμάτινες δυνατότητες.

Το Citroen C4 Cactus εντυπωσίασε από την πρώτη στιγμή της εμφάνισής του με την εκκεντρική του εμφάνιση. Σαν γνήσιο crossover, διαθέτει ελαφρώς αυξημένη απόσταση από το έδαφος, όμως δεν εφοδιαζόταν με σύστημα τετρακίνησης, όπως τα περισσότερα μοντέλα της κλάσης. Η Citroen κάλυψε αυτό το κενό, προικίζοντας τις ακριβότερες εκδόσεις του γαλλικού «κάκτου» με το σύστημα Grip Control. Πρόκειται για μία εναλλακτική πρόταση απέναντι στην κλασική κίνηση 4Χ4, που μπορεί να μην καλύπτει σκληροπυρηνικές offroad απαιτήσεις, επαρκεί όμως απόλυτα για μετακινήσεις εκτός δρόμου σε χώμα και ολισθηρά οδοστρώματα μέτριας δυσκολίας. Εκεί δηλαδή, όπου εξαντλούνται έτσι και αλλιώς τα όρια της συντριπτικής πλειοψηφίας των οδηγών, που δεν είναι βεβαίως διατεθειμένοι να καταστρέψουν το αυτοκίνητό τους στα κατσάβραχα ή στους πάγους. Εξάλλου, το Grip Control προσφέρει πολλά πλεονεκτήματα σε σχέση με την τετρακίνηση, καθώς είναι σαφώς ελαφρύτερο, δεν καταλαμβάνει χώρο και δεν αυξάνει την κατανάλωση καυσίμου.

Με πέντε προγράμματα λειτουργίας (δρόμος, λάσπη, χιόνι, άμμος και ESP Off) βελτιστοποιεί την πρόσφυση σε σαθρό και γλιστερό έδαφος, με την πολύτιμη βοήθεια από τα ελαστικά M+S (Mud + Snow) που το πλαισιώνουν. Έτσι θα φτάσει αρκετά πιο μακριά από ένα συμβατικό εμπροσθιοκίνητο όχημα, όμως ο οδηγός δεν πρέπει να υπερβάλλει αφού το Grip Control δεν μεταμορφώνει το C4 Cactus σε γνήσιο... off road animal, όμως του δίνει μερικούς πρόσθετους πόντους πολυχρηστικότητας και το ανεβάζει…πίστα.

Εμείς, κινηθήκαμε με άνεση σε βατούς χωματόδρομους και περάσαμε από «πατημένα» κομμάτια με άμμο, χωρίς να αντιμετωπίσουμε...

Διαβάστε ολόκληρη την δοκιμή εδώ!

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!