Nέο Ηοnda Civic: To δέκα το καλό!

Γιώργος Βαρίνος
Nέο Ηοnda Civic: To δέκα το καλό!
Το Honda Civic δέκατης γενιάς εντυπωσιάζει σχεδιαστικά, προσφέρει πλέον μεγαλύτερη ευρυχωρία και «δαγκώνει» οδηγικά στην έκδοση με τον νέο τούρμπο βενζινοκινητήρα των 182 ίππων.

Η Honda άλλαξε τα πάντα στο νέο Civic, ωστόσο το σημαντικότερο μοντέλο της ιαπωνικής μάρκας εξακολουθεί να πολώνει συνειδητά με τον ιδιαίτερο σχεδιασμό του και να μαγνητίζει - όσο ελάχιστα άλλα μικρομεσαία αυτοκίνητα – τα βλέμματα στον δρόμο. Το αεροδυναμικό σχήμα συνδυάζεται με μία δυναμική μάσκα με μακρόστενα φωτιστικά σώματα και ένα επιθετικό πίσω μέρος, όπου οι δύο κεντρικές απολήξεις της εξάτμισης «προδίδουν» τον νέο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 1,5 λίτρων με 182 άλογα.
Οι Ιάπωνες χρησιμοποίησαν για το Civic δέκατης γενιάς μία εντελώς νέα πλατφόρμα, πάνω στην οποία έστησαν το εντυπωσιακό πεντάθυρο αμάξωμα με 4,52 μ. μήκος, δηλαδή 13 εκατοστά περισσότερα σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο. Για ακόμη δυναμικότερες αναλογίες, προστέθηκαν τρεις πόντοι στο πλάτος και αφαιρέθηκαν δύο στο ύψος, με το τελικό αποτέλεσμα να δικαιώνει απόλυτα τους σχεδιαστές της Honda και το ίδιο το αυτοκίνητο να αγγίζει – σε εξωτερικές διαστάσεις – τα όρια της μεσαίας κατηγορίας.
Η πρώτη διαπίστωση μπαίνοντας στο νέο Civic είναι, ότι κάθεσαι πλέον χαμηλότερα. Αυτό οφείλεται στη μετατόπιση του ρεζερβουάρ κάτω από τα πίσω καθίσματα και όχι κάτω από τα μπροστινά, όπως συνέβαινε μέχρι τώρα. Εξαιτίας αυτής της αλλαγής, δεν διαθέτει πλέον το Civic τα περιβόητα καθίσματα Magic Seats με τις αναδιπλούμενες έδρες, όπως στις πολυθρόνες θεάτρου. Αυτό δεν σημαίνει όμως κάτι αρνητικό για την ευρυχωρία, τόσο των επιβατών όσο και των αποσκευών. Αντίθετα, βολευτήκαμε πολύ εύκολα μέσα στο πεντάθυρο αμάξωμα (το νέο Civic κυκλοφορεί και ως τετράθυρο σεντάν), όπου νιώθουν άνετα ακόμη και μεγαλόσωμα άτομα στις πίσω θέσεις. Κορυφαίων προδιαγραφών είναι και ο χώρος αποσκευών με 478 λίτρα όγκο, δηλαδή πολύ μεγαλύτερο από τον μέσο όρο της κατηγορίας του.
Περνώντας στις μπροστινές θέσεις, βρίσκεσαι απέναντι από ένα κόκπιτ κλασικότερου σχεδιασμού από το –όχι ιδιαίτερα λειτουργικό- προηγούμενο, με ψηφιακές ενδείξεις και μπουτόν εκκίνησης του κινητήρα. Εννοείται, ότι δεν λείπει η αυτονόητη πλέον μεγάλη οθόνη αφής από την κεντρική κονσόλα, που διαθέτει ελάχιστα χειριστήρια και...

Διαβάστε ολόκληρη την δοκιμή εδώ...

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!