Ιαπωνικός ρεαλισμός

Γιώργος Βαρίνος
Ιαπωνικός ρεαλισμός
Οδηγούμε το νέο Mitsubishi Space Star με τον βασικό κινητήρα βενζίνης του ενός λίτρου και αξιολογούμε, αν αποτελεί όντως μία πρόταση Value for Money στη μικρή κατηγορία.

Η ανανεωμένη γενιά του Mitsubishi Space Star βρίσκεται εδώ και αρκετούς μήνες στη χώρα μας με τον βενζινοκινητήρα των 1.2 λίτρων, στοχεύοντας σε ένα κοινό, που θέλει ένα μικρό και ευέλικτο αυτοκίνητο πόλης, με πλούσιο εξοπλισμό και την απαράμιλλη ιαπωνική αξιοπιστία που χαρακτηρίζει όλα τα μοντέλα της μάρκας.

Η γκάμα του φρεσκαρισμένου Space Star εμπλουτίστηκε πλέον και με μια μικρότερη έκδοση με χιλιάρη κινητήρα βενζίνης για οικονομικότερο κόστος χρήσης και αγοράς. Ο ατμοσφαιρικός τρικύλινδρος υιοθετεί την τεχνολογία των βαλβίδων μεταβλητού χρονισμού της Mitsubishi (MIVEC) και έχει βελτιωθεί αισθητά –και πολυεπίπεδα- σε σχέση με το παρελθόν. Μάλιστα πληροί πλέον τις αυστηρότερες αντιρρυπαντικές προδιαγραφές Euro 6b, αποδίδει 71 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και 88 Nm ροπής στις 5.000 σ.α.λ., όμως έχει ρυθμιστεί με τέτοιο τρόπο, ώστε μεγάλο μέρος αυτών των τιμών να αποδίδεται από τις χαμηλές στροφές (ήδη από τις 2.000 σ.α.λ.). Έτσι αποδεικνύεται ελαστικός στην πράξη και δεν σε αναγκάζει να κατεβάζεις συνεχώς ταχύτητα στο μηχανικό σασμάν των –σχετικά «κοντών»- πέντε σχέσεων.

Οδηγώντας τη βασική έκδοση του ανανεωμένου Space Star καταφέραμε να κινηθούμε με σχετική αξιοπρέπεια στους ρυθμούς της υπόλοιπης κυκλοφορίας, ενώ η κατανάλωση κυμάνθηκε γύρω στα 7,5 λίτρα αμόλυβδης ανά 100 χλμ. με φουλ χρήση αιρ-κοντίσιον λόγω καύσωνα και τρεις αρκετά βαρείς επιβάτες. Το δωδεκαβάλβιδο μοτέρ παρά την τρικύλινδρη αρχιτεκτονική του, δεν...

Διαβάστε εδώ ολόκληρη την δοκιμή!

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!