Απόβαση στο νησί των ανέμων (pics)

Γιώργος Βαρίνος
Απόβαση στο νησί των ανέμων (pics)
Έτοιμα για την απόβαση στο νησί των ανέμων είναι 27 πληρώματα για το Mykonos Olympic Classic Rally, το οποίο αποτελεί τον έβδομο αγώνα της σεζόν του Επάθλου της FIA για Ιστορικά Regularity Ράλι και τον τρίτο του Ελληνικού Πρωταθλήματος.

Έναν ξεχωριστό αγώνα ετοιμάζεται να φιλοξενήσει η Μύκονος. Το νησί των ανέμων θα υποδεχτεί σε λίγες ημέρες το Mykonos Olympic Classic Rally, στο οποίο θα λάβουν μέρος 27 πληρώματα. Πρόκειται για τον έβδομο αγώνα της σεζόν για το Έπαθλο της FIA για Ιστορικά Regularity Ράλι και τον τρίτο για το Ελληνικό Πρωτάθλημα.

Μάλιστα, η μάχη αναμένεται μεγάλη, καθώς οι Ιταλοί Πάολο Μαρτσατίλι-Φραντσέσκο Τζιαμαρίνο (Triumph TR2 Sport) ισοβαθμούν στην πρώτη θέση με 70 βαθμούς με τους Βέλγους Κριστιάν Κρουσιφίξ-Ζόσεφ Λαμπέρ (Ford Anglia), όσον αφορά το έπαθλο της FIA.

Αναλυτικά το δελτίο Τύπου της ΟΜΑΕ

Απόβαση στο νησί των ανέμων

Με τέσσερις ημέρες να απομένουν μέχρι την εκκίνηση του Mykonos Olympic Classic Rally, 27 πληρώματα με αντίστοιχα κλασικά αυτοκίνητα χρονολογίας μεταξύ 1954 και 1985 είναι έτοιμα για το διεθνή αγώνα που αποτελεί τον 7ο γύρο του Επάθλου της FIA για Ιστορικά Regularity Ράλλυ, καθώς και τον 3ο αγώνα του αντίστοιχου Ελληνικού Πρωταθλήματος.

H μάχη για το έπαθλο της FIA αναμένεται να πάρει νέα τροπή στη Μύκονο, αφού ανάμεσα στους συμμετέχοντες βρίσκονται οι Ιταλοί Paolo Marcattilj - Francesco Giammarino (Triumph TR2 Sport) και οι Βέλγοι Christian Crucifix - Joseph Lambert (Ford Anglia) που βρίσκονται ισόβαθμοι στην κορυφή της κατάταξης με 70 βαθμούς, την ώρα που το ιταλικό πλήρωμα, μετά το Ιστορικό Ράλλυ Ελλάδος, προηγείται και στο Ελληνικό Πρωτάθλημα με 39 βαθμούς.

Με τον Θεμιστοκλή Κονταράτο, ο οποίος βρίσκεται στη δεύτερη θέση της ελληνικής κατάταξης, να μη συμμετέχει στο Mykonos Olympic Classic Rally, το ενδιαφέρον στρέφεται στους Σπύρο και Νίκο Μουστάκα με Alfa Romeo Alfasud, που με 29 βαθμούς βρίσκονται στην τρίτη θέση, αλλά και που κερδίζουν τις εντυπώσεις και το χειροκρότημα με τα ακριβή περάσματά τους, υπό την καθοδήγηση του συνοδηγού ο οποίος δεν είναι... παρά μόνο 10 ετών!

Παράλληλα, με ενδιαφέρον αναμένεται η επίσημη πρώτη του Λάμπρου Αθανασούλα με αυτοκίνητο του είδους! Για τρεις ημέρες, ο Λουτρακιώτης οδηγός που κατά περίπτωση “πυροβολεί” πίσω από το τιμόνι αυτοκινήτων προδιαγραφών WRC, Παραγωγής, S2000 ή οτιδήποτε μπορεί τον φέρει στο προσκήνιο αγώνων Ράλλυ και δη του Ακρόπολις, θα κληθεί να... προσαρμοστεί σε υπολογισμούς ιδανικής μέσης ωριαίας ταχύτητας, με ένα VW Golf GTi του 1979, καθοδηγούμενος από τον αδερφό του, Παύλο Αθανασούλα, ο οποίος στη Μύκονο θα πάρει αγωνιστικά το βάπτισμα του πυρός.

Ο αγώνας θα ξεκινήσει την Παρασκευή 21 Οκτωβρίου, λίγο μετά την άφιξη του Super Ferry της Golden Star Ferries (στις 14:01), που θα μεταφέρει τα 27 πληρώματα στο νησί, τα οποία εν συνεχεία θα οδηγηθούν στη χώρα της Μυκόνου όπου και η τελετή εκκίνησης. Το πρώτο σκέλος περιλαμβάνει πέντε ασκήσεις ακριβείας σε μια διαδρομή συνολικού μήκους 124,30 χιλιομέτρων.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!