BMW 5-Series και με τη... βούλα (vids & pics)

Γιώργος Βαρίνος
BMW 5-Series και με τη... βούλα (vids & pics)
Μετά την πρώτη... γεύση, η BMW παρουσίασε επίσημα την 5-Series στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού και αυτή είναι... πλούσια.

Έπειτα από τις πρώτες φωτογραφίες και τα βίντεο teaser, ήρθε η ώρα να μάθουμε τι εστί η ολοκαίνουρια 5-Series. Η BMW πραγματοποίησε την επίσημη παρουσίασή της στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού και αυτή φαίνεται πως είναι... πλούσια απ' όλους τους τομείς και σαφώς βελτιωμένη, σε σύγκριση με την προηγούμενη γενιά.

Κατ' αρχήν, θα προσφέρεται σε εκδόσεις με τέσσερις κινητήρες τούρμπο, δύο βενζίνης και δύο πετρελαίου. Οι πρώτοι θα είναι ένας δίλιτρος τεσσάρων κυλίνδρων με 248 ίππους για την 530i και ένας τρίλιτρος έξι κυλίνδρων σε σειρά με 335 ίππους για την 540i. Αντίστοιχα, οι δύο πετρελαίου είναι ένας δίλιτρος κι ένας τρίλιτρος για τις 530d και 540d.

Μάλιστα, αργότερα θα παρουσιαστούν και δύο υβριδικές εκδόσεις, η 530e με συνδυασμό ενός δίλιτρου κινητήρα τούρμπο μ' έναν ηλεκτρικό, που θα αποδίδουν συνολικά 249 ίππους και 420 Nm ροπή με μέση κατανάλωση μόλις 2 λίτρα/100 χλμ., και η Μ550i xDrive με V8 4.4 λίτρων, 455 ίππους και επιτάχυνση από στάση σε 100 χλμ./ώρα σε μόλις 4 δεύτερα.

Από εκεί και πέρα, η μετάδοση της κίνησης στους πίσω τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων 8 σχέσεων θα είναι στάνταρ με οψιόν και την έκδοση με μετάδοση σε όλους τους τροχούς. Επίσης, το αμάξωμα έχει μεγαλώσει απ' όλες τις πλευρές, καθώς η 5-Series είναι 36 χιλιοστά πιο μακριά, 6 χιλιοστά πιο πλατιά και 2 χιλιοστά πιο ψηλή, ενώ και το μεταξόνιο είναι μεγαλύτερο κατά 7 χιλιοστά.

Ακόμη, έχει βελτιωθεί ο χώρος στο πίσω μέρος, με την χωρητικότητα για τον χώρο αποσκευών να αυξάνεται στα 530 λίτρα, 10 παραπάνω από το προηγούμενο μοντέλο, ενώ είναι πιο ελαφριά κατά 100 κιλά. Εσωτερικά, το ταμπλό κλίνει περισσότερο προς τη μεριά του οδηγού, ώστε να θες περισσότερο να οδηγήσεις το αυτοκίνητο, παρά να είσαι επιβάτης σε αυτό, τη στιγμή που έχει νέο σαλόνι και βασίζεται στο CLAR (Cluster Architecture).

Αυτή που έχει παραμείνει ίδια είναι η ανάρτηση, όμως οι μηχανικοί της BMW έχουν αλλάξει τη γεωμετρία και έχουν κάνει εκτεταμένη χρήση αλουμινίου για την περαιτέρω βελτίωση στον χειρισμό και στην άνεση. Μάλιστα, υπάρχουν τέσσερις διαφορετικές εκδόσεις αυτής, η στάνταρ, η πιο σφιχτή αγωνιστική, μία με ηλεκτρονικά ελεγχόμενους αποσβεστήρες και άλλη μία με roll bars.

Όσον αφορά τις τεχνολογίες, θα διαθέτει και αυτόνομη οδήγηση, η οποία θα επιτρέπει στο όχημα να κάνει ακόμα και προσπέραση, τη στιγμή που θα υπάρχει επικοινωνία με άλλες BMW και θα καταλαβαίνει όλον τον προφορικό λόγο αντί για μερικές εντολές μέσω ενός συστήματος, το οποίο θα... φορεθεί και στην 7-Series την επόμενη χρονιά.

Ωστόσο, δε θα μπορεί να παρκάρει μόνο του το αυτοκίνητο, αλλά θα σου βρίσκει άδειες θέσεις για παρκάρισμα μέσω του ParkNow. Τέλος, να σημειώσουμε ότι η BMW θα προσφέρει κι ένα πακέτο M Sport, ενώ σε ό,τι έχει να κάνει με τις πωλήσεις, αυτές θα ξεκινήσουν από τον προσεχή Φεβρουάριο, με τις τιμές ακόμα να μην έχουν γίνει γνωστές και το μόνο σίγουρο να είναι ότι η νέα 5-Series θα... τσιμπήσει λίγο, σε σύγκριση με την προηγούμενη γενιά.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!