Με οικογενειακό κοστούμι το Renault Megane

Πέτρος Πιτσίνης
Με οικογενειακό κοστούμι το Renault Megane
Η σεντάν έκδοση του γαλλικού μικρομεσαίου έρχεται για να ολοκληρώσει την γκάμα του μοντέλου, αφού προσφέρει άφθονους χώρους και δυναμική σχεδίαση.

Με το όνομα Sedan ή Grand Coupe σε μερικές αγορές, το Renault Megane γίνεται πιο... οικογενειακό από ποτέ και προσφέρεται από τη φίρμα για όσους αναζητούν μεγάλους χώρους και όμορφη σχεδίαση. Αισθητικά, δεν κρύβει την συγγένειά του με το μεγαλύτερο Talisman, κάτι που μόνο στα θετικά του μπορεί να συγκαταλεχθεί.

Στο εμπρός μέρος δεν βλέπουμε διαφορές συγκριτικά με τις χάτσμπακ εκδόσεις του Megane, ωστόσο το πίσω μέρος έχει αλλάξει αναγκαστικά, λόγω του τρίτου όγκου που έχει προστεθεί. Από όποια πλευρά κι αν το παρατηρείς, είναι ξεκάθαρο πως κοιτάς ένα σύγχρονο Renault, αφού ακολουθεί πιστά τη σχεδιαστική ταυτότητα της φίρμας. Με μήκος 4,63 μέτρα και πλάτος 1,81μ, οι μεγάλοι χώροι στο εσωτερικό είναι εγγυημένοι, χάρη και στο μεταξόνιο των 2,71 μέτρων.

Οι πίσω επιβάτες έχουν 37 χιλιοστά περισσότερο χώρο για τα πόδια τους συγκριτικά με το πεντάθυρο μοντέλο, ενώ ο χώρος αποσκευών αγγίζει την κορυφή και φτάνει τα επίπεδα των μεσαίων οικογενειακών με χωρητικότητα 550 λίτρων! Σε ο,τι αφορά τη σχεδίαση και τα υλικά της καμπίνας, δεν διαφοροποιείται με τα υπόλοιπα Megane. Η κάθετα τοποθετημένη εντυπωσιακή οθόνη αφής των 8,7 ιντσών είναι εδώ και μέσα από εκείνη, προβάλλονται οι πληροφορίες από το σύστημα πολυμέσων της Renault με το όνομα R-Link 2.

Σύμφωνα με την εταιρεία, έχουν διατηρηθεί τα μαλακά υλικά που συναντάμε στις κορυφαίες εκδόσεις του μοντέλου και η ποιότητα κατασκευής είναι εφάμιλλη με εκείνες. Τα μηχανικά σύνολα που θα τοποθετηθούν κάτω από το καπό του γαλλικού μικρομεσαίου οικογενειακού ξεκινούν από τον ατμοσφαιρικό βενζίνης των 1.6 λίτρων με τον κωδικό SCe και τους 115 ίππους.

Πιο ψηλά συναντάμε τον γνωστό τούρμπο 1.2 TCe των 130 αλόγων και στην «μεριά» των ντίζελ, υπάρχουν τρία σύνολα dCi που καλύπτουν κάθε απαίτηση με 90, 110 και 130 ίππους. Ο ατμοσφαιρικός βενζινοκινητήρας μπορεί προαιρετικά να συνδυαστεί με ένα κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων (CVT) και ο τούρμπο που κινείται με το ίδιο καύσιμο έρχεται με ένα αυτόματο σασμάν διπλού συμπλέκτη των επτά ταχυτήτων, αν ο πελάτης επιθυμεί να αντικαταστήσει τη στάνταρ χειροκίνητη πρόταση. Από την άλλη, ο «μεσαίος» dCi των 110 αλόγων μπορεί να εφοδιαστεί με ένα αυτόματο επίσης διπλού συμπλέκτη, των έξι σχέσεων όμως. Δείτε τις φωτογραφίες του νέου Renault Megane!

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!