Οικονομία ντίζελ με απόδοση βενζίνης, γίνεται;

Πέτρος Πιτσίνης
Οικονομία ντίζελ με απόδοση βενζίνης, γίνεται;
Η Infiniti παρουσίασε τον... κινητήρα του μέλλοντος στην έκθεση του Παρισιού, ο οποίος μέσω της μεταβλητής συμπίεσης επιτυγχάνει πολύ καλή ισχύ και χαμηλή κατανάλωση!

Ένα μοτέρ που τα... συνδυάζει όλα παρουσίασε η Infiniti, στην έκθεση αυτοκινήτου του Παρισιού. Το «παρακλάδι» της Nissan εξέλιξε ένα σύνολο μεταβλητής συμπίεσης, το οποίο σύμφωνα με την ίδια τη φίρμα, καταφέρνει να «καίει» λίγο όσο ένας ντίζελ, κρατώντας την υψηλή απόδοση των κινητήρων βενζίνης, όπου είναι και το καύσιμο που το τροφοδοτεί.

Ονομάζεται VC-Turbo (Variable Compression) και έχει κυβισμό 2.0 λίτρων, με απόδοση 272 ίππων και 390 Nm ροπής. Η τεχνολογική του υπεροχή εντοπίζεται σε μια ειδική τεχνολογία που επιτρέπει την αύξηση ή την μείωση της διαδρομής των πιστονιών στον θάλαμο καύσης, με αποτέλεσμα η συμπίεση να μπορεί να φτάσει από 8:1 (προς όφελος της απόδοσης) έως και 14:1 (προς όφελος της οικονομίας).

Επιπροσθέτως, ο VC-Turbo παράγει λιγότερο θόρυβο από ένα συμβατικό μοτέρ (ειδικά αν αυτό είναι πετρελαίου) και είναι πολύ μικρότερος και ελαφρύτερος από έναν κινητήρα V6 με παρόμοια απόδοση. Όπως λέγεται, το νέο σύνολο της Infiniti θα περάσει σε μοντέλο ευρείας παραγωγής εντός δύο ετών.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!